bana mantık dışı geldi bide siz yorumlayın

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşlar 1998 model honda magna motorumu 1 ay önce aldım noter satışını yabtık devir işlemlerine başladık ama kahraman maraş ta devir alacağız ama
makina 34 plakalı ve trafikte görünmediği için evraklarımızı fakslayamıyor istanbul emniyetibiz anlamadık noter satışı için borcu yok kağıdını veriyorlar kahraman maraş trafiğinde görünüyor noter satışı yabmaya bile itiraz yok ama sadece istanbul trafiğinde görünmediği için makina devir almak eziyete dönuştu
karşı cevab şudur
ruhsat sahibi istanbula gelecek elinde ruhsatla başvurub kayıtını yabtıracak mış
anlayamadığımız şu trafikte görünmeyen aracın vergisini falan alırknen varda şimdi niye yok 2010 a kadar muayenesi bile ful
sigortada aynen
ne dersiniz varmı bu konuda tecrübe li arkadaşlar
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sahibiyle görüşüp bana haber edecektin mustafa. ne oldu???
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bir dedektif tutmak lazım :mrgreen: ne karışık işler ya arkadaşım kolay gelsın :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
arkadaşlar 1998 model honda magna motorumu 1 ay önce aldım noter satışını yabtık devir işlemlerine başladık ama kahraman maraş ta devir alacağız ama
makina 34 plakalı ve trafikte görünmediği için evraklarımızı fakslayamıyor istanbul emniyetibiz anlamadık noter satışı için borcu yok kağıdını veriyorlar kahraman maraş trafiğinde görünüyor noter satışı yabmaya bile itiraz yok ama sadece istanbul trafiğinde görünmediği için makina devir almak eziyete dönuştu
karşı cevab şudur
ruhsat sahibi istanbula gelecek elinde ruhsatla başvurub kayıtını yabtıracak mış
anlayamadığımız şu trafikte görünmeyen aracın vergisini falan alırknen varda şimdi niye yok 2010 a kadar muayenesi bile ful
sigortada aynen
ne dersiniz varmı bu konuda tecrübe li arkadaşlar

kardeş hangi ülkede yaşıyorsun
malesef bu tür iletişimsizlikler zaman zaman başımıza geliyor
ben Bursadan Kocaeline gitmek zorunda kalmıştım
hadi benim mesafe git gel 250 km idi pek sıkıntı yaratmamıştı
ama senin işin biraz zahmetli oalcak
geçmiş olsun

tavsiyem, mantık arama, durduk yere canını sıkmaktan başka işe yaramıyor çünkü
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Şub 2009
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence orjinal ruhsatı ve plakayı alıp direk ruhsatta yazan tescil yerine götür.Orada tüm gerçekler ortaya çıkacaktır.Tescil yapan yerde koplayalar en önemlisi o birimin amirinin imzası var o belge orda kaybolduysa bile yaratırlar merak etme(fakat ruhsatlar sahte ise bi bardak su aynen):cat:
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
170
Aldığın motosikletin plakası daha önce başka bir araçta kullanılmıştır. Daha önce o plakayı kullanan araç da başka bir yere satılınca plaka kaydı silinir, boşa çıkan plaka başka bir araca verilirse verilen aracın bilgileri girilir. Muhtemelen aldığın motorun bilgileri plaka bilgilerine girilmemiş...
Benimde başıma bunun bir benzeri olay geldi, aldığım motorun plakası Volkswagen bir araca ait çıktı, bu yüzden istanbulda noter satışını yapamadık. Bizde vekalet aldık ve döndük. Çanakkaleye de dönünce plakanın bağlı bulunduğu trafik tescil bürosuna telefonla rica minnet fax çekerek plakayı düzelttirdik. Noter sorgulamalarda plaka ve araç birbirini tutmayınca satış yapmıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst