- Katılım
- 23 May 2011
- Mesajlar
- 603
- Konu Yazar
- #1
Tali yoldan ana yola çıkan araç motorsiklete çarpıyor ve acı son iki ölü.Yeter artık diyorum böyle dikkatsizlik olmaz olsun böyle kaza olmaz olsun.Tali yoldan çıkıyorsun nasıl dikkatsiz çıkarsın.Bu adama tüm hakaretleri etsem ölen geri gelmiyor ve malesef yine tek diyebileceğimiz Allah rahmet etsin demek oluyor.Bu tür olaylardan sonra en azından yüzlerce motorcu yollara çıkıp eylem yapsak bir nebze olsun sesimizi tepkimizi duyurmaz mı arkadaşlar ne dersiniz?
http://www.usakhabermerkezi.com/adl...-kazada-oktay-sakizli-ve-serkan-turk-oldu.htm
http://www.usakhabermerkezi.com/adl...-kazada-oktay-sakizli-ve-serkan-turk-oldu.htm