Balığa Niyet, Motosiklete Kısmet

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Çanakkale'nin Lapseki ilçesinde, bir balıkçının ağlarına balık yerine motosiklet takıldı.

Kendisine ait balıkçı teknesiyle denize açılan Adnan İnan (48), balık tutmak için ağlarını denize bıraktı. Ağların taşa takıldığını zanneden İnan, makine yardımıyla ağları çekerken ağır bir cismin yukarı doğru çıktığını fark etti. İlk başta ne olduğunu anlayamayan İnan, “Çok ağır bir cisim geldi. Ben koca bir kayayı tekneye çektiğimi sandım. Tekneye alınca bir de baktım ki motosiklet! Yıllardır balıkçılıkla uğraşıyorum, ilk defa böyle bir şey başıma geldi. Kime ait olduğunu bilmiyoruz. Çalıntı da olabilir. Şimdi Lapseki limanında motosikleti sergiliyoruz. Meraklı vatandaşlar gelip bakıyor. Deniz kurtları üzerine yuva yaptığı için tarihi eser görüntüsü var. Motosikletle fotoğraf çektirenler de oluyor" dedi.

Limandaki motosikletin yaz boyunca kaldırılmayacağı belirtildi.

Kaynak: İHA

XWylBo.jpg


b8j9lY.jpg


djoMnZ.jpg
 

Ekli dosyalar

  • denizden-motor-cikti.jpg
    denizden-motor-cikti.jpg
    107.1 KB · Görüntüleme: 19,264
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
şuna fosil desek daha doğru olur sanırım.sadece skeleti kalmış...
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Peugeot 103 spx. Çok balığa giderdim onla. Sonra aniden kaybolmuştu, demekki balıklar çalmış.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Denizden bu pisliğin çıkmasını normal karşılayan insanlarla aynı dünyada yaşamak ne kötü..
Yahu diyceksiniz bunlar karada da sesiyle, dumanıyla gene pislik değil mi? Öyleee..

NTV de her şeyi yiyen adam var bilir misiniz?
Vedat Milör..
Dikkatinizi belki çekmiştir, bişey tadıcak adam uzatıyor kaşığı çatalı; sapır sapır titriyor eli!
Yaşlılıktan olabilecek hastalık değil, adam genç daha..
Kendi söyledi.
İstanbul'da midye yemekten olmuş böyle sinirleri gitmiş adamın.
Hadi lan diyecekler şimdi biliyorum..
Midye denen yaratık, denizin çöplüğüdür, deniz suyunu süzerek suda olan bütün zehirleri kendinde biriktirir.
CİVA da bunlardan biridir.
Ağır metaldir.
Ağır metallerin hepsi bizim için zehirdir, bunların başka bileşimleri de, değdiği şeyler de zehirdir.

Adam midyeyi hergün yiye yiye vücudunda dünyanın civası birikmiş ve güm, doktorlar demiş ne iş yapıyosun sen böyle ya kanında kamyonla zehir var.
İşte onun için elleri titriyor..
ROMALI'lar da SU depolarını KURŞUNDAN yapıyorlardı..
Hepsi toptan kafayı yedi, çıldırdı..

Japonya da ise Minamata adlı kasabada bir gün bir hastalık ortaya çıktı:
Nedenini yıllar sonra anlayabildiler, denize karışan civa; balıkları, kedileri ve sonra insanları zehirledi..

http://en.wikipedia.org/wiki/Minamata_disease


Hepinize ekmek arası balık yerine mobilet lastikli günler dilerim..
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
Yakında temizleyip satarlar sahibinden sıfır gibi başlığı ile
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Denizden bu pisliğin çıkmasını normal karşılayan insanlarla aynı dünyada yaşamak ne kötü..
Yahu diyceksiniz bunlar karada da sesiyle, dumanıyla gene pislik değil mi? Öyleee..

NTV de her şeyi yiyen adam var bilir misiniz?
Vedat Milör..
Dikkatinizi belki çekmiştir, bişey tadıcak adam uzatıyor kaşığı çatalı; sapır sapır titriyor eli!
Yaşlılıktan olabilecek hastalık değil, adam genç daha..
Kendi söyledi.
İstanbul'da midye yemekten olmuş böyle sinirleri gitmiş adamın.
Hadi lan diyecekler şimdi biliyorum..
Midye denen yaratık, denizin çöplüğüdür, deniz suyunu süzerek suda olan bütün zehirleri kendinde biriktirir.
CİVA da bunlardan biridir.
Ağır metaldir.
Ağır metallerin hepsi bizim için zehirdir, bunların başka bileşimleri de, değdiği şeyler de zehirdir.

Adam midyeyi hergün yiye yiye vücudunda dünyanın civası birikmiş ve güm, doktorlar demiş ne iş yapıyosun sen böyle ya kanında kamyonla zehir var.
İşte onun için elleri titriyor..
ROMALI'lar da SU depolarını KURŞUNDAN yapıyorlardı..
Hepsi toptan kafayı yedi, çıldırdı..

Japonya da ise Minamata adlı kasabada bir gün bir hastalık ortaya çıktı:
Nedenini yıllar sonra anlayabildiler, denize karışan civa; balıkları, kedileri ve sonra insanları zehirledi..

http://en.wikipedia.org/wiki/Minamata_disease

http://www.youtube.com/watch?v=ihFkyPv1jtU&list=PLC7463FDE67F82813

Hepinize ekmek arası balık yerine mobilet lastikli günler dilerim..

Harika bir yazı tebrik ederim, bilhassa Vedat bey'in hastalığı ile ilgili bilgi çok iyi, kendisinin parkinson olduğunu sanıyordum.

Ağır metal rahatsızlıkları, fena bir diğer husus "havalı tüfek" sevdası olup çocuk yaşta saçmaları pratik olsun diye, hemde dil atına atıp muhafaza ederdim, rahmetliden bayaa dayak yemişliğim var idi bu yüzden, neyseki bir sorun ile karşılaşmadım, ancak olmayacağı anlamına gelmiyor.

Herkesin denizi/doğayı temiz tutma konusunda duyarlı olması gerekli.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bu tür pisliklerin denizden çıkması çok normal. zaten herkes motosikletini denize atmıyor. hurdaya çıkan tekneler geri dönüştürülmezse uygun bir yerde batırılıyor ki deniz canlılarına yuva olsun. denize atılan motosiklet ile araba ile kimse zehirlenmez. (hurda çöplüğü haline getirilmediyse) denetlenmeyen fabrikalar yüzünden insanlar ve hayvanlar zehirlenir.

bu mopedden de anlaşılıyorki birçok deniz canlısına ev olmuş :)

midye yemezseniz ya da çok çok az yerseniz midye satılmaz, satılmazsa çıkarılmaz, çıkarılmazsa ağır metalleri daha çok temizleyebilirler. su ürünleri mühendisi değilim ama, aşırı midye avcılığından, midyelerin sayısı azalıyor. bu durum midye başına düşen metali arttırıyor ve yeni nesil midyeler daha da zehirli olabiliyor. yin gari:)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
398
Denizden bu pisliğin çıkmasını normal karşılayan insanlarla aynı dünyada yaşamak ne kötü..
Yahu diyceksiniz bunlar karada da sesiyle, dumanıyla gene pislik değil mi? Öyleee..

NTV de her şeyi yiyen adam var bilir misiniz?
Vedat Milör..
Dikkatinizi belki çekmiştir, bişey tadıcak adam uzatıyor kaşığı çatalı; sapır sapır titriyor eli!
Yaşlılıktan olabilecek hastalık değil, adam genç daha..
Kendi söyledi.
İstanbul'da midye yemekten olmuş böyle sinirleri gitmiş adamın.
Hadi lan diyecekler şimdi biliyorum..
Midye denen yaratık, denizin çöplüğüdür, deniz suyunu süzerek suda olan bütün zehirleri kendinde biriktirir.
CİVA da bunlardan biridir.
Ağır metaldir.
Ağır metallerin hepsi bizim için zehirdir, bunların başka bileşimleri de, değdiği şeyler de zehirdir.

Adam midyeyi hergün yiye yiye vücudunda dünyanın civası birikmiş ve güm, doktorlar demiş ne iş yapıyosun sen böyle ya kanında kamyonla zehir var.
İşte onun için elleri titriyor..
ROMALI'lar da SU depolarını KURŞUNDAN yapıyorlardı..
Hepsi toptan kafayı yedi, çıldırdı..

Japonya da ise Minamata adlı kasabada bir gün bir hastalık ortaya çıktı:
Nedenini yıllar sonra anlayabildiler, denize karışan civa; balıkları, kedileri ve sonra insanları zehirledi..

http://en.wikipedia.org/wiki/Minamata_disease

http://www.youtube.com/watch?v=ihFkyPv1jtU&list=PLC7463FDE67F82813

Hepinize ekmek arası balık yerine mobilet lastikli günler dilerim..

hocam şaşırmıyoruz çünkü alıştık.. mesela ben jant millerinin ve koltuğun olmayışını ilginç buldum.. gözüm onları aradı bulamdım. demek ki daha çabuk çözülmüşler..:queen:

kötü gözle bakmayın bana inanın keşke olmasa ama milletçe böyle şeyleri yadırgamayarak büyütüldük.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Denizden bu pisliğin çıkmasını normal karşılayan insanlarla aynı dünyada yaşamak ne kötü..
Yahu diyceksiniz bunlar karada da sesiyle, dumanıyla gene pislik değil mi? Öyleee..

NTV de her şeyi yiyen adam var bilir misiniz?
Vedat Milör..
Dikkatinizi belki çekmiştir, bişey tadıcak adam uzatıyor kaşığı çatalı; sapır sapır titriyor eli!
Yaşlılıktan olabilecek hastalık değil, adam genç daha..
Kendi söyledi.
İstanbul'da midye yemekten olmuş böyle sinirleri gitmiş adamın.
Hadi lan diyecekler şimdi biliyorum..
Midye denen yaratık, denizin çöplüğüdür, deniz suyunu süzerek suda olan bütün zehirleri kendinde biriktirir.
CİVA da bunlardan biridir.
Ağır metaldir.
Ağır metallerin hepsi bizim için zehirdir, bunların başka bileşimleri de, değdiği şeyler de zehirdir.

Adam midyeyi hergün yiye yiye vücudunda dünyanın civası birikmiş ve güm, doktorlar demiş ne iş yapıyosun sen böyle ya kanında kamyonla zehir var.
İşte onun için elleri titriyor..
ROMALI'lar da SU depolarını KURŞUNDAN yapıyorlardı..
Hepsi toptan kafayı yedi, çıldırdı..

Japonya da ise Minamata adlı kasabada bir gün bir hastalık ortaya çıktı:
Nedenini yıllar sonra anlayabildiler, denize karışan civa; balıkları, kedileri ve sonra insanları zehirledi..

http://en.wikipedia.org/wiki/Minamata_disease

http://www.youtube.com/watch?v=ihFkyPv1jtU&list=PLC7463FDE67F82813

Hepinize ekmek arası balık yerine mobilet lastikli günler dilerim..


Walla tespitler doğru :queen:
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Denizden bu pisliğin çıkmasını normal karşılayan insanlarla aynı dünyada yaşamak ne kötü..
Yahu diyceksiniz bunlar karada da sesiyle, dumanıyla gene pislik değil mi? Öyleee..

NTV de her şeyi yiyen adam var bilir misiniz?
Vedat Milör..
Dikkatinizi belki çekmiştir, bişey tadıcak adam uzatıyor kaşığı çatalı; sapır sapır titriyor eli!
Yaşlılıktan olabilecek hastalık değil, adam genç daha..
Kendi söyledi.
İstanbul'da midye yemekten olmuş böyle sinirleri gitmiş adamın.
Hadi lan diyecekler şimdi biliyorum..
Midye denen yaratık, denizin çöplüğüdür, deniz suyunu süzerek suda olan bütün zehirleri kendinde biriktirir.
CİVA da bunlardan biridir.
Ağır metaldir.
Ağır metallerin hepsi bizim için zehirdir, bunların başka bileşimleri de, değdiği şeyler de zehirdir.

Adam midyeyi hergün yiye yiye vücudunda dünyanın civası birikmiş ve güm, doktorlar demiş ne iş yapıyosun sen böyle ya kanında kamyonla zehir var.
İşte onun için elleri titriyor..
ROMALI'lar da SU depolarını KURŞUNDAN yapıyorlardı..
Hepsi toptan kafayı yedi, çıldırdı..

Japonya da ise Minamata adlı kasabada bir gün bir hastalık ortaya çıktı:
Nedenini yıllar sonra anlayabildiler, denize karışan civa; balıkları, kedileri ve sonra insanları zehirledi..

http://en.wikipedia.org/wiki/Minamata_disease

http://www.youtube.com/watch?v=ihFkyPv1jtU&list=PLC7463FDE67F82813

Hepinize ekmek arası balık yerine mobilet lastikli günler dilerim..


Şöyle de sonunu bağlasak çok güzel olur.
Biten pilleri ve bataryaları doğaya atmıyoruz, geri dönüştürüyoruz.
Ben şahsen şarj olmayan pil almıyorum, 2001 yılında aldığım şarjlı pilleri hala kullanıyorum, tavsiye ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kimse mobylette ini denize atmaz,yüzden bin ihtimalle çalıntıdır ya da sahibine zarar vermek amacıyla denize atılmıştır.suçluların değil normal insanların neler attığına bakalım asıl.
milyonlarca insanın Marmara denizine bıraktığı en doğal atık,kakasıdır.
her gün gereğinden fazla kullandığımız sabun,şampuan ve bir sürü kimyasal atık,sanayi tesislerinin atıkları marmara denizine giderken ve bunların o denizde katkıda bulunduğu zehirli ortamda bir mobylette in sözü mü olur ?
Marmara Denizindeki kirlilik yüzünden balık tutmaktan vazgeçtim,30 yıl önce açıktan denize girdiğimizde akvaryum gibi dibi görünürdü denizin,şimdi 6-7 metrelerde dip pis bir çamurla kaplı.
Rahmetli dayımın bir sözü vardı,Tekirdağlılar icin,
Tekirdağın lağımları hemen iskelede denize dökülür ya.
"Bunlar tepede s.cıp sahilde seyretmeye gelir"derdi .
haksız da değil,hatta az bile söylemiş Marmara kıyısındaki şehirlerin hepsi aynı.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst