- Katılım
- 19 Ara 2020
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba,
cf moto clx 250 kullanıcısıyım ve motorumun ilk sahibiyim.Şu ana kadar servis bakımlarını hiç aksatmadan yetkili servislerinde yaptırdım.Hatta bir tık erken götürürdüm.Örneğin 10.000 km bakımına 9.400-9.500 km aralığındayken götürdüm vs.Dün 15.000 km bakımı için yine kendi yetkili servisine götürdüm bıraktım.Motorum henüz 14.100 km de..1 saat sonra servisten bir arkadaş arayıp 15.000 km için daha 900 km olduğunu ve çok erken olduğunu belirttikten sonra bu sebeple motorumun garanti dışı kalma ihtimali olduğunu belirtti.Dilerseniz gelin alın,14.800 km civarlarında da getirirsiniz dedi.Bu açıkçası çok ilginç geldi bana.Bakıma biraz daha erken götürmek daha iyi değil midir? Çok ta erken götürdüğümü düşünmüyorum ayrıca.
cf moto clx 250 kullanıcısıyım ve motorumun ilk sahibiyim.Şu ana kadar servis bakımlarını hiç aksatmadan yetkili servislerinde yaptırdım.Hatta bir tık erken götürürdüm.Örneğin 10.000 km bakımına 9.400-9.500 km aralığındayken götürdüm vs.Dün 15.000 km bakımı için yine kendi yetkili servisine götürdüm bıraktım.Motorum henüz 14.100 km de..1 saat sonra servisten bir arkadaş arayıp 15.000 km için daha 900 km olduğunu ve çok erken olduğunu belirttikten sonra bu sebeple motorumun garanti dışı kalma ihtimali olduğunu belirtti.Dilerseniz gelin alın,14.800 km civarlarında da getirirsiniz dedi.Bu açıkçası çok ilginç geldi bana.Bakıma biraz daha erken götürmek daha iyi değil midir? Çok ta erken götürdüğümü düşünmüyorum ayrıca.