Şu ülkede bişeye de şaşıralım yahu!
Ekşide başlığa baktım biraz giydirenler hadi eğleniyor
ya bakanı savunanlara ne demeli?
Biri şey yazmış.
'Efendim ekşici p..ler videoyu bile seyretmeden entry kasmışlar'
Ha o videoyu bi tek sen seyrettin.
Abicim az sakin yahu.
Dünyanın her yerinde mavraya açık bir konu bu. Kim yaparsa yapsın.
Kimse şunu merak etmiyor mu?
O robot orda ne arıyor?
Yani sen koskoca bakansın.
Bir yere konuşmaya gidiyorsun.
Bırak orda ne olacağını, kimin nerde oturacağı bile aylar önce belirleniyor.
Hatta konu hükümet yetkilileriyse kimin ne soracağı bile belli.
Eee?
Bir tek bu robotun mu ne yapacağı belli değil?
Yani bakan o robotun özelliğini bilmiyor mu?
Lafına karışacağı, uyarı yapacağı belli değil mi?
Eğer konuşman önemliyse ve kesilmesini istemiyorsan getirttirmezsin robotu oraya böylece mavra konusu olmazsın.
Rahmetli babannem aklıma geldi.
Son zamanları iyice bunadıydı.
Bir ziyaretimde o sekreteri kov dedi bana.
Dedim hangi sekreteri?
O senin telefonlara bakan sekreteri dedi.
Niye dedim.
Beni hiç dinlemiyor, seni istiyorum papağan gibi o tuşa bas, bu tuşa bas deyip duruyor dedi.
Seni tanımıyor galiba diye de ekledi.
Sonra uyandık. Meğer babannem telesekreterle kavga edip dururmus.
Hayır lafın sonunu beklese sorun çıkmayacak. Çünkü bizim telesekreter sirkete hoş geldiniz dedikten sonra gazete icin 4'e televizyon için 5'e radyo icin 7'e basın der. Eğer her hangi bir tuşa basılmazsa dahili numarayı girin bilmiyorsanız operatöre bağlanmak için bekleyin der.
Yani bizim ki ne kavgası ediyorsa o son cumleye kadar ediyor.
Hayır ağzı da pisti rahmetlinin kimbilir neler söyledi telesekretere.
Bizim bakan da robotun ne işe yaradığını bilmiyor anlaşılan.
Eğer o robotu oraya getirenler sağlam fırça yemediyse ben bunları çok yanlış tanımışım demektir.
Delikanlı gibi söyleyin.
Yok yahu gülüp geçmişlerdir diyebilen var mı aranızda?