Bakanı Uyaran Robota Format Atmak..

Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Neyse ki robotu fetö üyeliğinden tutuklamamışlar.
Ayrıca kesin Cehape zihniyetli robottur. A.K. partisi zihniyetli olsaydı uyarmaz biat ederdi.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
394
Yazılımcılar robotu formatlamaya çalışırken robotun aşka gelip "Baskılar bizleri yıldıramaz" diye slogan atması lazımdı. Olmamış bence yeniden programlasınlar.

Yaşlı insanların dijital dünya ile mücadeleleri hep komik geldi bana. Atayist birinin şeytan çıkarma ayini yapması gibi. Konu hakkında fikirleri var sadece.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bizi güldürdün ya Sanbot Allahta seni güldürsün.
Ama yanlış memlekete düştün, yapay zekanı kullanarak bir an önce kaç kurtul bence :)
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Çoktan beri Zaytung haberi takip etmiyordum.Adamlar baya geliştirmişler kendilerini.Çok komik haberler yapıyorlar.

Dur bir tane de ben yapayım;
"Bakana nah çeken yeni yerli ve milli Terminator savaşçı robot,bakanın korumaları tarafından darp edildi.Ağzı burnu dağılan robot Fetoculuktan yargılanmak üzere Silivri ceza evine gönderildi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zekanın suni olanı bile sorun teşkil etmekte...
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
394
Ülkemizde ikisinin de hızlı olduğu iddaa ediliyor. Hızlı şeyleri görebilen bir "Bakan" ikisini de halleder demiş olabilirler.

Hocam çok feci bir soru olmuş, al da at dercesine lakin ben çok da girmeyeyim o topa :)
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Ülkemizde ikisinin de hızlı olduğu iddaa ediliyor. Hızlı şeyleri görebilen bir "Bakan" ikisini de halleder demiş olabilirler.

Hocam çok feci bir soru olmuş, al da at dercesine lakin ben çok da girmeyeyim o topa :)

Bizim ülkede bakanlar adı üstünde sadece bakıyorlar.En iyi "bakanı" şimdi başBAKAN yaptılar
olay-yerinde-inceleme-109922555.jpg
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bakan "Bugün televizyonlarda sansür mü var?" demiş. Bu cümleyi okuyunca yurttan haberler mi, dış dünya haberlerini mi okuyorum diye bakma ihtiyacı duydum.
Geçen haber seyrediyorum, spiker bakkalın içinden haber sunuyor. Spiker ve bakkalın kafası dışında herşey pusluydu.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bakan'ın konuşması esnasında robot "yavaş konuş, ne diyorsun anlamıyorum" ve "neden bahsediyorsun" cümlelerini kuruyor,

bakan da;

"değerli arkadaşlar, belli ki birileri robotu kontrol etmek durumunda. Kontrol görevini hangi arkadaşımız yerine getiriyorsa gereğini yapın lütfen"
diyor.

aha olay bu.
midesine kramp giren mi ararsın, zeka dolu fetö, chp göndermeleri yapan mı ararsın...

bu ne arkadaş, bunlarla mı uğraşıyorsunuz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakan'ın konuşması esnasında robot "yavaş konuş, ne diyorsun anlamıyorum" ve "neden bahsediyorsun" cümlelerini kuruyor,

bakan da;

"değerli arkadaşlar, belli ki birileri robotu kontrol etmek durumunda. Kontrol görevini hangi arkadaşımız yerine getiriyorsa gereğini yapın lütfen"
diyor.

aha olay bu.
midesine kramp giren mi ararsın, zeka dolu fetö, chp göndermeleri yapan mı ararsın...

bu ne arkadaş, bunlarla mı uğraşıyorsunuz?

Kesinlikle. Hiç boşuna oraya buraya çekmeye gerek yok.

Bence değerli bakanımızın, internet yayınlarına yönelik RTÜK düzenlemesi ile ilgili olarak, internetteki yayınlara sansür değil, sınırlama getirileceği ifadesi, ve "Bugün televizyonlarda sansür mü var?" ifadesini tartışmalıyız.

Sizce bakanımız geçmişten gönderilmiş bir robot olabilir mi?
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
3. Dünya savaşının insanlar ve makineler arasında olacağını öne süren teorisyenler var.

Sakın fitilini biz ateşlemiş olmayalım şimdi?

Sanbot'un Boston Dynamics'teki amcaoğulları duymasın bu lafı, aşiret bunlar, çarşı pazar karışır sonra :)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
"3. dünya savaşı nasıl olacak bilmiyorum, ama 4. dünya savaşı yay ve okla olacak" diye Einstein'a atfedilen bir laf var.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Şu ülkede bişeye de şaşıralım yahu!
Ekşide başlığa baktım biraz giydirenler hadi eğleniyor
ya bakanı savunanlara ne demeli?

Biri şey yazmış.
'Efendim ekşici p..ler videoyu bile seyretmeden entry kasmışlar'

Ha o videoyu bi tek sen seyrettin.:)

Abicim az sakin yahu.
Dünyanın her yerinde mavraya açık bir konu bu. Kim yaparsa yapsın.

Kimse şunu merak etmiyor mu?
O robot orda ne arıyor?

Yani sen koskoca bakansın.
Bir yere konuşmaya gidiyorsun.
Bırak orda ne olacağını, kimin nerde oturacağı bile aylar önce belirleniyor.
Hatta konu hükümet yetkilileriyse kimin ne soracağı bile belli.

Eee?

Bir tek bu robotun mu ne yapacağı belli değil?

Yani bakan o robotun özelliğini bilmiyor mu?
Lafına karışacağı, uyarı yapacağı belli değil mi?
Eğer konuşman önemliyse ve kesilmesini istemiyorsan getirttirmezsin robotu oraya böylece mavra konusu olmazsın.

Rahmetli babannem aklıma geldi.
Son zamanları iyice bunadıydı.
Bir ziyaretimde o sekreteri kov dedi bana.
Dedim hangi sekreteri?
O senin telefonlara bakan sekreteri dedi.
Niye dedim.
Beni hiç dinlemiyor, seni istiyorum papağan gibi o tuşa bas, bu tuşa bas deyip duruyor dedi.
Seni tanımıyor galiba diye de ekledi.

Sonra uyandık. Meğer babannem telesekreterle kavga edip dururmus.

Hayır lafın sonunu beklese sorun çıkmayacak. Çünkü bizim telesekreter sirkete hoş geldiniz dedikten sonra gazete icin 4'e televizyon için 5'e radyo icin 7'e basın der. Eğer her hangi bir tuşa basılmazsa dahili numarayı girin bilmiyorsanız operatöre bağlanmak için bekleyin der.
Yani bizim ki ne kavgası ediyorsa o son cumleye kadar ediyor.:)

Hayır ağzı da pisti rahmetlinin kimbilir neler söyledi telesekretere.:)

Bizim bakan da robotun ne işe yaradığını bilmiyor anlaşılan.

Eğer o robotu oraya getirenler sağlam fırça yemediyse ben bunları çok yanlış tanımışım demektir.
Delikanlı gibi söyleyin.
Yok yahu gülüp geçmişlerdir diyebilen var mı aranızda?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst