Bajaj Standı – Motosiklet Fuarı 2014

Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
66
Bajaj Standında BMW satıyorlar ne ilginç Sanırım BMW nin satışını artık BJAJ yapacak desenize...
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
helal olsun adamlara BMW ye tıpatıp benziyo valla bilmesem bunlar BMW dicem..:cherry::cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Bende diyorum ki "logosu bmwye benzemiyor mu bunun", "a-a bu bmw yav!" sonradan fark ettim. :)
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
dmg5f.gif


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------

Resmen mermiye kafa atmışız az önce, hadi hayırlısı :mrgreen:

Yine bana saygısızlık yaptın diyip sürgüne yollamaz inşaallah. :bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst