Bajaj Qute ile Türkiye Turu | 10.000 km - 60 Gün

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
2016 baharında İstanbul'dan başladığım yolculuğuma ait tüm videoları bir araya derledim. Arada eğlenceli görüntüler var. :)

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bajaj için hayak kırıklığı "qute gelmiş" bir model
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bölünmüş yollarda ne küfür yemiştir bu araba :D o kısımlerini hep silmişşindir
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
bajaj için hayak kırıklığı "qute gelmiş" bir model
hiç tutulmadı galiba, piyasada göremiyorum :)

Türkiye turu yapmak için seçilebilecek en son araç budur herhalde.
bence tecrübe açısından güzeldi, kendine has avantajları da vardı hatta :)yolda olmanın her türlüsü güzel.

bölünmüş yollarda ne küfür yemiştir bu araba :D o kısımlerini hep silmişşindir
sildiğim bir tane bile küfür yok :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
Motosiklete bile yetmeyen motoru arabaya koymuşlar.bari 250 lik motor koyunda idare etsin.Bu hintliler boşuna fakir kalmamış:)
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Bundan olsa olsa tüpçü yada sucu arabası olur. Ptt çalışanlarına versinler evrak dağıtsın adamlar 200 cc nedir
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
hindistanın ekonomik koşulları alım gücü çerçevesinde çözüm yolu olarak üretilmiş bir vasıta hikayesini yapılış amacını okumuşdum bir yerdede tam unuttum.. kabaca hindistan'da aileler motorla geziyor 3 kişi hatta 5 kişi.. kazalar oluyor ölümler oluyor.. hindistan hükümeti sanırım yanlış hatırlamıyorsam yerli firmalardan hemen hemen her hintlinin satın alabiliceği uygun yollu bir vasıta istiyor bajaj da bunu üretiyor... üstü kapalı iş görmelik bir alet..

Mantığını anlarsanız aleti yadırgamassınız hatta saygı bile duyulur çünkü keyfi üretilmemiş ihtiyaca cevap olarak üretilmiş.. ama türkiye için geçerli bir nedenmidir tartışılır..

şu olsaydı belki daha çok satardı türkiyede.. kalite seviyesini yükseltselerdi en azından bir smart kadar olmasada onun yarısı kadar içine bindiklerinde insanlar bir arabaya bindiklerini hissetselerdi birde uygun yollu bir fiyatı olsaydı şu ankinden çok daha fazla satardı..

şu anki haliyle türk insanına hitap eden bir araç değil bence.. cümlemin başından beri dikkat edilirse hiç araba demedim..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
hindistanın ekonomik koşulları alım gücü çerçevesinde çözüm yolu olarak üretilmiş bir vasıta hikayesini yapılış amacını okumuşdum bir yerdede tam unuttum.. kabaca hindistan'da aileler motorla geziyor 3 kişi hatta 5 kişi.. kazalar oluyor ölümler oluyor.. hindistan hükümeti sanırım yanlış hatırlamıyorsam yerli firmalardan hemen hemen her hintlinin satın alabiliceği uygun yollu bir vasıta istiyor bajaj da bunu üretiyor... üstü kapalı iş görmelik bir alet..

Mantığını anlarsanız aleti yadırgamassınız hatta saygı bile duyulur çünkü keyfi üretilmemiş ihtiyaca cevap olarak üretilmiş.. ama türkiye için geçerli bir nedenmidir tartışılır..

şu olsaydı belki daha çok satardı türkiyede.. kalite seviyesini yükseltselerdi en azından bir smart kadar olmasada onun yarısı kadar içine bindiklerinde insanlar bir arabaya bindiklerini hissetselerdi birde uygun yollu bir fiyatı olsaydı şu ankinden çok daha fazla satardı..

şu anki haliyle türk insanına hitap eden bir araç değil bence.. cümlemin başından beri dikkat edilirse hiç araba demedim..

bunu bilmiyordum ama çok mantıklıymış. hindistanda bir motosikletlinin hayatta kalması bence oldukça zor. üzerine bir de ailecek binildiğini düşününce...
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Burda bir tane , pideci de vardı Tekirdağ/kapaklı canan usta pide , paket için almışlardı , yokuşu olmayan dün düz ovada olan ilçe .

Burda bile iş yapmadı , motor a ile dagıtım yapıyorlar , belli bir süredir görmüyorum.

Paket e bile iş görmedi .

Göt kadar ilçe ,yokuş yok , bir şey yok.

Bu tr de hiç bir yerde iş yapmaz .

Ha 3 bin TL ye verirler ise o başka
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Açıkcası video hoş olmamış biraz inceleme videosu gibi yapsaydınız kullanmadan önce kullanırken ,tur bitince vs. konuşsaydınız sadece müzikle ancak kafa ağrıtıyor. Araç hakkında hiç detaylı bilgi yok. Bence sadece Türkiye tanıtım filmi gibi olmuş :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Açıkcası video hoş olmamış biraz inceleme videosu gibi yapsaydınız kullanmadan önce kullanırken ,tur bitince vs. konuşsaydınız sadece müzikle ancak kafa ağrıtıyor. Araç hakkında hiç detaylı bilgi yok. Bence sadece Türkiye tanıtım filmi gibi olmuş :)

Tanıtım filmi gibi zaten. Detaylı bilgi istersen blogda uzuunca var. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst