Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
toplanın dostlar size kuralkan'ın bir pulsar'dan kaç para kazandığını anlatacağım.

satış fiyatı: 32.410 TL
vergilerin toplamı: 6.979 TL
vergisiz aracın fiyatı: 25.431 TL

Hindistan'da Pulsar 200 Ns'in vergisiz fiyatı: 1,38 lakh yani 16.470 TL
Kuralkan'ın karı: 8.961 TL (nakliye, gümrük, operasyonel giderler, personel giderleri düşülmemiştir. Yaklaşık olarak fikir verebilir.)

Hindistan'da yol vergileri dahil Pulsar'ın fiyatı: 1,81 Lakh yani: 21.667 TL

Aynı fiyatlar yedek parçalarda da mevcut. Kargo dahil yarı fiyatına 99rpm.com'dan parça sipariş ediyorum.

35600 olmuş bir daha hesaplarmisin:pr:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
topcase ns200lerde sırıtmıyor, normal topcase almanız daha işlevsel olur bence.
 
Katılım
14 Eyl 2021
Mesajlar
92
Maxem SL-45 nasıldır peki? ucuza sıfır buldum birtane de? birde GP kompozitin 2 adet çanta demiri var birisi alüminyum dieğri alüminyum döküm. Ve bunlar sadece artçı tutamaçlarından bağlanıyor acaba ilerde oralardan kırılam yapar mı? yoksa farklı modelde ilave bağlantı demirleri olan bir demir mi bakmak lazım?
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Maxem SL-45 nasıldır peki? ucuza sıfır buldum birtane de? birde GP kompozitin 2 adet çanta demiri var birisi alüminyum dieğri alüminyum döküm. Ve bunlar sadece artçı tutamaçlarından bağlanıyor acaba ilerde oralardan kırılam yapar mı? yoksa farklı modelde ilave bağlantı demirleri olan bir demir mi bakmak lazım?

Maxemin o çantasını iki defa pulsara almıştım. İlkinin plastiği kalın ve sağlamdı. İkinci aldığım maxemin plastiği incelmişti. Şimdi nasıl bilemem. Sadece artci tutamaçlarına bağlanan demirden alırsan istisnasız bir şekilde şasideki o kısmı yırtarsın. Ben yırttım iki defa. Şasideki o kısmı yırtmak istemiyorsan, ilave bağlantı demirli olanından al, arka amortisörü mümkün olduğunca yumuşat(ne kadar sert olursa o kadar zarar verirsin çantaya da içindeki yüke de demire de şasiye de ben destekli çanta demirinin kaynak yerini de kırmıştım şasiye ek olarak pulsarda) ve çok ağır yükleme yapma.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2021
Mesajlar
92
ağır yükleme yapmam zaten normalde, park ettiğimde kaskı montu eldiveni vs içine koyacak bir çana olsun istiyorum, sürüşte de olursa içinde ofise giderken sırt çantam (laptop vs) branda ve belki zincir kilit.

Zincir kilidi sürerken taşımak için yoksa ufak bir kuyruk çantası alıp taşımak daha mı rahat olur? Zincir kilidi nasıl taşıyorsunuz?
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
ağır yükleme yapmam zaten normalde, park ettiğimde kaskı montu eldiveni vs içine koyacak bir çana olsun istiyorum, sürüşte de olursa içinde ofise giderken sırt çantam (laptop vs) branda ve belki zincir kilit.

Zincir kilidi sürerken taşımak için yoksa ufak bir kuyruk çantası alıp taşımak daha mı rahat olur? Zincir kilidi nasıl taşıyorsunuz?

Oranın yırtılması için yüke ihtiyacı yok. Sadece artçı tutamaçına bağlanan demirden alırsan yolda giderken çantanın sürekli sallanmasıyla o kısım yırtılıyor. Hiç bulaşma bence o tip demirlere. Şasedeki o yırtılmayı görmek fena can yakıyor demedi deme.

Zincir kilit taşımıyordum ben. sadece zincir kilit taşımak istersen tex marka arka koltuğa takılan körüklü çanta alabilirsin. Ben şu an r25' te o tex marka körüklü çantayı kullanıyorum. Tex 69 körüklü çanta diye arat çıkar. R25 de demir takilacak yer yok malum. Küçük bakkal alışverişleri için de baya işlevsel oluyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2021
Mesajlar
92
Cevap icin tesekkurler hocam, 10mm bir makasa kesilecek zonciri de tasimaya gerek var mi bilemedim iste.

Onerin asagidan ilave 2 boru ile baglanan uzun topcase demiri mi ?
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Cevap icin tesekkurler hocam, 10mm bir makasa kesilecek zonciri de tasimaya gerek var mi bilemedim iste.

Onerin asagidan ilave 2 boru ile baglanan uzun topcase demiri mi ?

Aynen öyle. Onlar sağlam baya. Ama işte benim gibi sert kullanır da amortisör ayarın kazık gibiyse o demir de kaynak yerinden ayrılıyor. Arka amortisörü yumuşatabildiğin kadar yumuşat.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
debriyaj ayarın sert olabilir manette 2.3 cm boşluk bırakarak ayar yapın öyle deneyin

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

Bu motorda yaşadığım bir sıkıntı var. Başkalarına olduysa lütfen bilgilendirsin.
3 kere, vites düşürürken motor stop etti. Hiç sarsılmadan, kendini atmadan, sanki ateşleme kesme tuşuna (kill switch) basmışım gibi kapandı. Yavaşlarken oluyor. Bazen direk yavaşlayıp, mesela 5. vitesteyken, hızıma göre doğru vitesi seçip devam ediyorum. Tekleyerek dursa, yanlışlıkla vites düşürmeden kaldırdım derdim. Fakat bu olay elim tamamen debriyajı sıkarken oluyor.
2. veya 3. vitese motoru alınca, debriyajı bırakmama rağmen motor kendiliğinden yolun ortasında tak diye duruyor. Sürüşümle kesinlikle alakası yok diye düşünüyorum. Her zaman teker teker vites düşürürüm ama bazen çok yavaşlayınca, 5. vitesten uygun olan vites hangisiyse ona geçiyorum. Hep de doğru viteste oluyorum çünkü motorun hangi hızda hangi vitesi kaldıracağını biliyorum. Üstelik motor ıslak debriyaj olmasına rağmen (yani gerek olmasa bile) rev matching (vites düşürürken ara gaz) uyguluyorum. Yani devrin düşük kalması da olanaksız. Ki zaten uygun vitesi seçiyorum ve elim debriyajda. 5. vitesten 4' çekip dursam bile stop etmemesi lazım zaten elim debriyajda çünkü. Güç aktarımını dişlilere vermiyorum ki. Her zaman tek tek vites küçültsem de bazen 5. vitesteyken durup, direk 3-2'ye ya da boşa aldığım bile oluyor. Bunun motora zararı da yok, stop edeceği bir şey de değil.

3. ve 2. viteste oluyor. Çözenler varsa nasıl çözüldüğünü söylese sevinirim.

Diğer sorunlar ise, gösterge panelinin plastiğe titreyerek çarpasıyla gelen ses.
Ayrıca boşa aldığımda, göstergede boş gözükse bile bazen elimi debriyajdan çekince boş ışığı sönüyor ve vites göstergesinde de hiçbir şey yazmıyor (0 yazması gerekirken). Üstelik bu durumdayken, rölanti devrinde birazcık fazla devirde çalışıyor. Nedenini sorduğumda, "tekrar 1 den boşa almayı dene. bazen boşa getirmek için gerektiği kadar çekemediğin için öyle oluyor" dendi. Fakat, elim debriyajdayken boşta gözüküyor. biraz saçma bir durum.

Onun haricinde motorda sıkıntı yok gayet yeterli, iyi gidiyor, iyi duruyor, iyi dönüyor.

debriyaj ayarın sert olabilir daha dengeli boşluk bırakarak ayarlayın
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
75
Merhaba arkadaşlar. 15.000 bakım ücreti için İstanbul Anadolu yakasındaki bir servisten fiyat aldım. 780 tl dediler. Fazla olduğunu düşündüğüm için farklı bir yeri aradım, genel olarak piyasa bu mu diye. Diğer servis 300 tl dedi. Bu kadar fark olması aklıma yatmadı. Birinde yanlışlık olduğu çok belli. Yakın zamanda servise giden olduysa yardımını ve tavsiyesini bekliyorum. Anadolu yakasında işin ehli servis tavsiyesi de verirseniz mutlu olurum. (Motosikletin garantisi devam ettiği için özellikle servis arıyorum.)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Blok terleme yapmiş.

Karter havalandirmadan,hava filtre kutusuna giden parmak kalinliginda siyah bir hortum var onu takip et,sıkışma,ve tikanma var mi?

Yag dolumu uygun seviyede yapildimi?fazla yag konulma gibi?

Motoru kullanirken fazla sıķıştirmiş olabilirsin

Blok cevresindeki civatalari torkla.

Stator elektrik akim tasiyici kablo şapkasindan da yag kacirma var,oraya da bak,sanki orada da daha once bir islem var gibi,sivi conta birikintisi var

Son çare stator kapak conta degisimi.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Blok terleme yapmiş.

Karter havalandirmadan,hava filtre kutusuna giden parmak kalinliginda siyah bir hortum var onu takip et,sıkışma,ve tikanma var mi?

Yag dolumu uygun seviyede yapildimi?fazla yag konulma gibi?

Motoru kullanirken fazla sıķıştirmiş olabilirsin

Blok cevresindeki civatalari torkla.

Stator elektrik akim tasiyici kablo şapkasindan da yag kacirma var,oraya da bak,sanki orada da daha once bir islem var gibi,sivi conta birikintisi var

Son çare stator kapak conta degisimi.

Cevap için teşekkürler. Motoru sıkıştırmam çok sakin kullanırım genelde. Yarın bahsettiğiniz maddeleri kontrol etmeye çalışırım. Olmadı şuan km 14 bini geçti 15 bin bakımına erken götürürüm serviste baktırırım.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Cevap için teşekkürler. Motoru sıkıştırmam çok sakin kullanırım genelde. Yarın bahsettiğiniz maddeleri kontrol etmeye çalışırım. Olmadı şuan km 14 bini geçti 15 bin bakımına erken götürürüm serviste baktırırım.

Rica ederim,

Serviste detayli bir sekilde incelenmesini taleb edin.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
https://i.hizliresim.com/kg4rriq.jpg

Arkadaşlar bugün farkettim çok teknik bilgim yok bu sızıntı ne olabilir?

Kapağın açılıp o kablo demetine sıvı conta sürülüp takılması gerek, bakım yapacağın zaman veya yaptıracağım zaman servise söyle gerekli işlemi yapsınlar sıkıntı yaratacak bir durum değil işlem yaptırmadan da bu şekil kullanabilirsiniz tabi fazla bir terleme yok ise.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Biraz sacma gelecek , cok basit birşey ancak beceremediğim ve fikire ihtiyacım olan bir konu var

Motorun manetlerini cıkartmam lazım, elcik korumanın bir bağlantısı manetleri tutan tek vidaya bağlanarak yapılıyor, diğeri gidon topuzundan.

Ancak manet vidalarını cıkartamdadım :queen: birisi fren manetini tutan vida düz, debriaj manetini tutan vida yıldız.

2016 model ns200.

İnternet videolarında bazılarında üst taraftan hemen çeviriyor, bazılarında altta kalan civatayı gevşetiyor.

Ama sıkıntı şu, benim altta civata yok, sadece vida tutuyor. Vidalarda o kadar sıkı ki tornovidanın gireceği boşluk zorlamaktan erimek üzere. tornavida ile acamadım :queen:

bir taktiği falan var mı napayım bilemedim :D
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Arkadaşlar merhaba. Malum kış geliyor. Akü geçen sene kışın arada sıkıntı yaratmıştı. Soğuklarda 3-4 gün çalışmayınca bir kaç defa marşa basınca marş almıyor sonrasında hiç marş basmıyordu. Bir yokuştan aşağı 3. viteste vurdurarak çalışınca biraz yol yapınca düzeliyordu. Bu sene daha havalar tam soğumadı ama bir gün dışarda yatsın marş almıyor.

Akü tavsiyesi isteyeceğim. orjinali sanırım 12v9a fakat nette hep 12v12a çıkıyor. 12 amper almamın sakıncası olur mu? Alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız akü var mı?
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Biraz sacma gelecek , cok basit birşey ancak beceremediğim ve fikire ihtiyacım olan bir konu var

Motorun manetlerini cıkartmam lazım, elcik korumanın bir bağlantısı manetleri tutan tek vidaya bağlanarak yapılıyor, diğeri gidon topuzundan.

Ancak manet vidalarını cıkartamdadım :queen: birisi fren manetini tutan vida düz, debriaj manetini tutan vida yıldız.

2016 model ns200.

İnternet videolarında bazılarında üst taraftan hemen çeviriyor, bazılarında altta kalan civatayı gevşetiyor.

Ama sıkıntı şu, benim altta civata yok, sadece vida tutuyor. Vidalarda o kadar sıkı ki tornovidanın gireceği boşluk zorlamaktan erimek üzere. tornavida ile acamadım :queen:

bir taktiği falan var mı napayım bilemedim :D

Foto eklersen bakalim

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

Arkadaşlar merhaba. Malum kış geliyor. Akü geçen sene kışın arada sıkıntı yaratmıştı. Soğuklarda 3-4 gün çalışmayınca bir kaç defa marşa basınca marş almıyor sonrasında hiç marş basmıyordu. Bir yokuştan aşağı 3. viteste vurdurarak çalışınca biraz yol yapınca düzeliyordu. Bu sene daha havalar tam soğumadı ama bir gün dışarda yatsın marş almıyor.

Akü tavsiyesi isteyeceğim. orjinali sanırım 12v9a fakat nette hep 12v12a çıkıyor. 12 amper almamın sakıncası olur mu? Alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız akü var mı?

Marş motorunu zorlama,orjinal degeri neyse onu tak,

Yigit aku oneririm bs serisi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst