Arkadaşlar merhaba, geçen hafta 2.el 2020 model bir ns 200 alarak aranıza katıldım, bugün de ehliyet sınavına katıldım o derece yeniyim.
Fikrinizi almak istediğim bir konu var, fren hidrolikleri. Ön de arka da boş görünüyor, frenlerde sıkıntı yok, şu an için. Benzinlikten dot3 yada 4 alıp kendim koysam bu sorun yaratır mı?
Diyeceksiniz ki bakım. En kısa zamanda bakıma sokacağım zaten, ama rahat rahat pratik yapabilmek adına bakıma gidebilene kadar bi çözüm arıyorum. Saçma mı olur, yoksa dokunmayayım mı? Böyle de hiç süremiyorum ondan fikirleriniz benim için önemli. Şimdiden teşekkürler.
Fikrinizi almak istediğim bir konu var, fren hidrolikleri. Ön de arka da boş görünüyor, frenlerde sıkıntı yok, şu an için. Benzinlikten dot3 yada 4 alıp kendim koysam bu sorun yaratır mı?
Diyeceksiniz ki bakım. En kısa zamanda bakıma sokacağım zaten, ama rahat rahat pratik yapabilmek adına bakıma gidebilene kadar bi çözüm arıyorum. Saçma mı olur, yoksa dokunmayayım mı? Böyle de hiç süremiyorum ondan fikirleriniz benim için önemli. Şimdiden teşekkürler.