Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2021
Mesajlar
12
Arkadaşlar merhaba, geçen hafta 2.el 2020 model bir ns 200 alarak aranıza katıldım, bugün de ehliyet sınavına katıldım o derece yeniyim.

Fikrinizi almak istediğim bir konu var, fren hidrolikleri. Ön de arka da boş görünüyor, frenlerde sıkıntı yok, şu an için. Benzinlikten dot3 yada 4 alıp kendim koysam bu sorun yaratır mı?

Diyeceksiniz ki “bakım”. En kısa zamanda bakıma sokacağım zaten, ama rahat rahat pratik yapabilmek adına bakıma gidebilene kadar bi çözüm arıyorum. Saçma mı olur, yoksa dokunmayayım mı? Böyle de hiç süremiyorum ondan fikirleriniz benim için önemli. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Arkadaşlar merhaba, geçen hafta 2.el 2020 model bir ns 200 alarak aranıza katıldım, bugün de ehliyet sınavına katıldım o derece yeniyim.

Fikrinizi almak istediğim bir konu var, fren hidrolikleri. Ön de arka da boş görünüyor, frenlerde sıkıntı yok, şu an için. Benzinlikten dot3 yada 4 alıp kendim koysam bu sorun yaratır mı?

Diyeceksiniz ki “bakım”. En kısa zamanda bakıma sokacağım zaten, ama rahat rahat pratik yapabilmek adına bakıma gidebilene kadar bi çözüm arıyorum. Saçma mı olur, yoksa dokunmayayım mı? Böyle de hiç süremiyorum ondan fikirleriniz benim için önemli. Şimdiden teşekkürler.

merhaba,
hidrolikte kaçak yoksa ki yoktur frenlerin tuttuğunu söylüyorsun, fren balatası aşındıkça balata incelir ve kaliperdeki piston dışarı çıkar. piston dışarı çıktıkça hidrolik azalır. yani hidroliğin azalması fren balatalarının inceldiğine işarettir. durduk yere hidrolik doldurursan fren balataları değişeceği zaman hidrolik taşacaktır.
 
Katılım
23 Eyl 2021
Mesajlar
12
merhaba,
hidrolikte kaçak yoksa ki yoktur frenlerin tuttuğunu söylüyorsun, fren balatası aşındıkça balata incelir ve kaliperdeki piston dışarı çıkar. piston dışarı çıktıkça hidrolik azalır. yani hidroliğin azalması fren balatalarının inceldiğine işarettir. durduk yere hidrolik doldurursan fren balataları değişeceği zaman hidrolik taşacaktır.

Teşekkürler, buradan müdahale etmemem gerektiğini, balatalar bitikse bakımda onları da elden geçirmem gerektiğini anlıyorum o halde, doğru mudur?
 
Katılım
2 Ocak 2021
Mesajlar
24
Arkadaşlar merhaba, geçen hafta 2.el 2020 model bir ns 200 alarak aranıza katıldım, bugün de ehliyet sınavına katıldım o derece yeniyim.

Fikrinizi almak istediğim bir konu var, fren hidrolikleri. Ön de arka da boş görünüyor, frenlerde sıkıntı yok, şu an için. Benzinlikten dot3 yada 4 alıp kendim koysam bu sorun yaratır mı?

Diyeceksiniz ki “bakım”. En kısa zamanda bakıma sokacağım zaten, ama rahat rahat pratik yapabilmek adına bakıma gidebilene kadar bi çözüm arıyorum. Saçma mı olur, yoksa dokunmayayım mı? Böyle de hiç süremiyorum ondan fikirleriniz benim için önemli. Şimdiden teşekkürler.
Benim de motorum 2020 pulsar ben de ilk boş sandım ama tam dolu olduğu için öyle görünüyormuş. Belki seninki de öyle olabilir
 
Katılım
23 Eyl 2021
Mesajlar
12
Benim de motorum 2020 pulsar ben de ilk boş sandım ama tam dolu olduğu için öyle görünüyormuş. Belki seninki de öyle olabilir

Valla hocam bu su gibi değilse ki sanmıyorum, içindeki 3 kollu demiri gözüküyor, min-max olan yerde, oldukça net hemde. Motora ilk indiğimde yukarıdaki arkadaşın dediği gibi balataları kontrol edeceğim, en kısa zamanda bakıma götüreceğim.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
yeni gelen zamla birlikte facebookta 2018 30 bin km de ns200 'ü 34 bin beşyüz tl'ye sattıklarını gördüm.

motorunuzun kıymetini bilin :D ikinci eli sıfırından pahalı.
 
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
yeni gelen zamla birlikte facebookta 2018 30 bin km de ns200 'ü 34 bin beşyüz tl'ye sattıklarını gördüm.

motorunuzun kıymetini bilin :D ikinci eli sıfırından pahalı.

harbiden öyle bir arkadaş taktı abi 20bine alayım senin motor temiz diye olm diom satsam ben ne alıcam dımdızlak kalırım ortalıkta 50cc anca alırım herhalde
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
358
Motosikleti
Tvs Jupi
son fiyatı 32,410 hayırlı olsun, bajaj hindistan'a soracağım bu fiyat politikası nedir diye, şaka gibi...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
son fiyatı 32,410 hayırlı olsun, bajaj hindistan'a soracağım bu fiyat politikası nedir diye, şaka gibi...

toplanın dostlar size kuralkan'ın bir pulsar'dan kaç para kazandığını anlatacağım.

satış fiyatı: 32.410 TL
vergilerin toplamı: 6.979 TL
vergisiz aracın fiyatı: 25.431 TL

Hindistan'da Pulsar 200 Ns'in vergisiz fiyatı: 1,38 lakh yani 16.470 TL
Kuralkan'ın karı: 8.961 TL (nakliye, gümrük, operasyonel giderler, personel giderleri düşülmemiştir. Yaklaşık olarak fikir verebilir.)

Hindistan'da yol vergileri dahil Pulsar'ın fiyatı: 1,81 Lakh yani: 21.667 TL

Aynı fiyatlar yedek parçalarda da mevcut. Kargo dahil yarı fiyatına 99rpm.com'dan parça sipariş ediyorum.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
toplanın dostlar size kuralkan'ın bir pulsar'dan kaç para kazandığını anlatacağım.

satış fiyatı: 32.410 TL
vergilerin toplamı: 6.979 TL
vergisiz aracın fiyatı: 25.431 TL

Hindistan'da Pulsar 200 Ns'in vergisiz fiyatı: 1,38 lakh yani 16.470 TL
Kuralkan'ın karı: 8.961 TL (nakliye, gümrük, operasyonel giderler, personel giderleri düşülmemiştir. Yaklaşık olarak fikir verebilir.)

Hindistan'da yol vergileri dahil Pulsar'ın fiyatı: 1,81 Lakh yani: 21.667 TL

Aynı fiyatlar yedek parçalarda da mevcut. Kargo dahil yarı fiyatına 99rpm.com'dan parça sipariş ediyorum.

Burda 2 tane ıphone 11 pro alınırken Pulsar parasına Hindistan da alamıyorsun ama.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Burda 2 tane ıphone 11 pro alınırken Pulsar parasına Hindistan da alamıyorsun ama.

Iphone 11 pro 256gb hindili gurularda 87.500 rupi

Ns 200:1.40,500 rupi

Pulsar ns 125 :78.500 rupi

Hintli gurularda,Iphone 11,pulsar 125 den daha pahali.

Bizde ise,

Pulsar Ns 125 :23bin tl

Iphone 11 pro: 16 bin tl

Aradaki fark 7 bin t

Hindi de iphone 11 pro: 10.350 tl
Ns 125 ise 9.340 tl
Ns200 ise 17.000 tl

Bu hesaba göre

Tr de ns 200 ün 46 bin tl olmasi lazim(hindistanda 125 ile 200 arasindaki fark ortalama iki kati)

32 bin tl yine uygun gibi,buradaki distributor yine hesapli veriyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
70
Arkadaşlar selamlar, 2020 model ns 200 sahibiyim. 5000 kkm de şuan. Motorumun zincir bakımını yağlama ve temizleme olarak bahsedilen aralıklarda yapıyorum. 1 hafta önce motorumda plastik yanığı gibi bi koku ile karşılaştım. kulüp gezisindeydik ve diğer arkadaşlarla altına,sağına,soluna baktığımızda birşey göremedik. Eve gelip zincir temizliği yapacağım zaman bi süredir aklımda olan zincirin ön kısmında olan küçük dişlinin koruyucu kapağını söktüm be orda fazlaca yağ biriktiğini gördüm. Sizce zincir ve motor ısındığında o yağı eritip o plastiğin üzerinde durduğu için ordan bir koku geliyor olabilir mi? Bu arada plastikte herhangi bir hasarda yok. Başına gelen var mı koku problemi? Aydınlatırsanız çok memnun olurum. Teşekkürler.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Arkadaşlar selamlar, 2020 model ns 200 sahibiyim. 5000 kkm de şuan. Motorumun zincir bakımını yağlama ve temizleme olarak bahsedilen aralıklarda yapıyorum. 1 hafta önce motorumda plastik yanığı gibi bi koku ile karşılaştım. kulüp gezisindeydik ve diğer arkadaşlarla altına,sağına,soluna baktığımızda birşey göremedik. Eve gelip zincir temizliği yapacağım zaman bi süredir aklımda olan zincirin ön kısmında olan küçük dişlinin koruyucu kapağını söktüm be orda fazlaca yağ biriktiğini gördüm. Sizce zincir ve motor ısındığında o yağı eritip o plastiğin üzerinde durduğu için ordan bir koku geliyor olabilir mi? Bu arada plastikte herhangi bir hasarda yok. Başına gelen var mı koku problemi? Aydınlatırsanız çok memnun olurum. Teşekkürler.


hocam tam kaynağını bilmiyorum ancak bende de var ve bu durum için "her ns200 de var" dediler.

Ne kadar doğru, nedendir bilmiyorum
 
Katılım
17 May 2019
Mesajlar
275
Arkadaşlar selamlar, 2020 model ns 200 sahibiyim. 5000 kkm de şuan. Motorumun zincir bakımını yağlama ve temizleme olarak bahsedilen aralıklarda yapıyorum. 1 hafta önce motorumda plastik yanığı gibi bi koku ile karşılaştım. kulüp gezisindeydik ve diğer arkadaşlarla altına,sağına,soluna baktığımızda birşey göremedik. Eve gelip zincir temizliği yapacağım zaman bi süredir aklımda olan zincirin ön kısmında olan küçük dişlinin koruyucu kapağını söktüm be orda fazlaca yağ biriktiğini gördüm. Sizce zincir ve motor ısındığında o yağı eritip o plastiğin üzerinde durduğu için ordan bir koku geliyor olabilir mi? Bu arada plastikte herhangi bir hasarda yok. Başına gelen var mı koku problemi? Aydınlatırsanız çok memnun olurum. Teşekkürler.

Plastigin üzerinde durduğundan demissin plastik bir parca olmamasi lazim on dslinjn etrafinda bu tarz seyleri toplamak icin metal bir koruyucu var o sende yoksa senden onceki sahibi çıkartmış olabilir. Plastik kokusuna gelirsek eğer ben balikesirden donerken canakkalede mola veristim o sira zincirimin gerginligini kontrol etmek istedigimde bi cubuk ile hava kaldirdigimda zincirden duman çıkmıştı. Sanirim zincir kaydırıciyı eritmis olabilir bir anlik onun kokusu gelmis olabilir.
 
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
70
Plastigin üzerinde durduğundan demissin plastik bir parca olmamasi lazim on dslinjn etrafinda bu tarz seyleri toplamak icin metal bir koruyucu var o sende yoksa senden onceki sahibi çıkartmış olabilir. Plastik kokusuna gelirsek eğer ben balikesirden donerken canakkalede mola veristim o sira zincirimin gerginligini kontrol etmek istedigimde bi cubuk ile hava kaldirdigimda zincirden duman çıkmıştı. Sanirim zincir kaydırıciyı eritmis olabilir bir anlik onun kokusu gelmis olabilir.

Aslında evet plastik gibi değil ama metal bi parçada değildi daha çok sert yapıda bi üründü. Motosikleti sıfır almıştım buarada. Her neyse açıkçası endişelenmiştim ama sanırım çok korkulacak bi durum yok gibi anladım sizin yazdığınızdan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

hocam tam kaynağını bilmiyorum ancak bende de var ve bu durum için "her ns200 de var" dediler.

Ne kadar doğru, nedendir bilmiyorum

Ben mart ayından beri kullanıyorum fakat bu ilk kez geldi başıma. Umarım çok endişelenecek bi durum değildir.
 
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
117
Sıfır km motosikletten çıkma hiç kullanılmamış mrf lastik setini istanbul içi satıyorum. İlgilenen mesaj atabilir.
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
143
Motosikleti
Ktm 1290 sas
Arkadaşlar 2021 ns200 aldım 2 ay once ve şuan 1400 kilometrede ama yolda giderken aniden yağ lambası yakıyor. Kenara cekip kontağı kapatıp tekrar çalıştırdığımda kayboluyor ama bir süre sonra tekrar yanıyor. Servisle görüştüm müşür değistireceğiz dediler ama başına gelen varmı nasıl çözdünüz sorunu ?
Kronik bir sorunmu acaba ? Daha önce müşür değiştiripte sorunu çözmüş olan varmı aranızda ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst