Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
98
Motosikleti
Royal Enfield Meteor 350
Arkadaşlar merhabalar,
Arka sıyırıcı çamurluğu şaseye bağlayan vidaları bulamıyorum. Nereden bulabileceğimş ya da en azından özelliklerini bilen var mıdır?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
bu arada hala telefon tutucu bulamadım :queen:

senin de işini çözeyim :)

https://urun.n11.com/telefon-tutucu/usb-cikisli-kablo-aparatli-motorsiklet-aksesuari-telefon-tutucu-P379216996

M4yIsW.jpg


ilDfHT.jpg


TRHp4W.jpg
 
Katılım
19 Nis 2019
Mesajlar
20
arkadaslar debriyaj degisimi yapicam sadece balata ariyorum fakat internetten bir suru fiyattan mevcut hangisini alicagimi bilemedim yakin zamanda alan varmi ucuz yollu bulup memnun kalan?
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
arkadaslar debriyaj degisimi yapicam sadece balata ariyorum fakat internetten bir suru fiyattan mevcut hangisini alicagimi bilemedim yakin zamanda alan varmi ucuz yollu bulup memnun kalan?

Kalyocnu 180tl 6lı. Motorun çehresi değişti. Düz yolda 130 u geçmiyordu. Şuan 150 civarı yapıyor hiç zorlanmadan.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
ben 29 bin yaptım sattım. 200'lük motor için 29 bin bile bana yüksek gelirken 38 bin olmasına rağmen hala motorunu kullananı görmek şaşırttı. :)

eski motorum 150'lik tvs apache ile 40k yaptım, ondan önce qm250 çapır ile 30k yaptım.

asıl kilometreleri bu motorlarla yapmak lazım. parçası ucuz servisi kolay...

transalp alsam kilometre yapmaya kıyamam.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
eski motorum 150'lik tvs apache ile 40k yaptım, ondan önce qm250 çapır ile 30k yaptım.

asıl kilometreleri bu motorlarla yapmak lazım. parçası ucuz servisi kolay...

transalp alsam kilometre yapmaya kıyamam.

aynen ama cc küçüldükçe çevirilen devir attığı için sürtünme fazla oluyor doğal olarak da motor ömrü kısalıyor. düşük devirde on binlerce km gidebiliriz ama kaçımız buna sabredebilir.

yine de dayanıklı motordur pulsar iş ki çok sıkıştırma.

ben biraz şevkli kullandığımdan hafif tırstım km'den :mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
ben 29 bin yaptım sattım. 200'lük motor için 29 bin bile bana yüksek gelirken 38 bin olmasına rağmen hala motorunu kullananı görmek şaşırttı. :)

Hocam ben 35binde aldım. Biraz kullandım. Elini yüzünü düzelttim satıyorum. A dan z ye bakımını yaptım. Valla benim motor diye demiyorum ama taş gibi. Sürmeye devam etsem böyle 60 70 bini görür. Ama satayım naked iyi güzelde bana göre değilmiş onu anladım. Şunu diyim bu 200 lük blok iyi bakılırsa 100bin deviriyor. Cidden çok güzel bi makina.

Edit: Ben motosikletin 3. Sahibiyim yani buda çok önemli bir etken. Ayrıca fb grubunda ilk sahibinin gönderilerini buldum. Elleri dert görmesin çicek gibi rodajını yapmış blok aşırı sağlam.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Hocam ben 35binde aldım. Biraz kullandım. Elini yüzünü düzelttim satıyorum. A dan z ye bakımını yaptım. Valla benim motor diye demiyorum ama taş gibi. Sürmeye devam etsem böyle 60 70 bini görür. Ama satayım naked iyi güzelde bana göre değilmiş onu anladım. Şunu diyim bu 200 lük blok iyi bakılırsa 100bin deviriyor. Cidden çok güzel bi makina.

Edit: Ben motosikletin 3. Sahibiyim yani buda çok önemli bir etken. Ayrıca fb grubunda ilk sahibinin gönderilerini buldum. Elleri dert görmesin çicek gibi rodajını yapmış blok aşırı sağlam.

ooo baya iyi denk gelmişin o zaman. yeni motor ne düşünüyorsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst