Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
5000-7000rpm arasında titriyor o motor. 8000rpm'de dene birde. Halen titriyor mu? Dediğim aralıkta titreşimi olduğundan daha fazla hissetme durumu olabilir. Sonuçta gidondaki mesafeyi uzatıyorsun.
 
Katılım
24 Nis 2017
Mesajlar
2
Arkadaşlar pulsar 200 veya dominar 400 mü alayım.. Kullanıcı olarak fikirleriniz nedir? Parası dışında..
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Arkadaşlar pulsar 200 veya dominar 400 mü alayım.. Kullanıcı olarak fikirleriniz nedir? Parası dışında..

Maddi olarak zorlamayacaksa dominar 400 tabi ki de. Dominarın freni, gidişi, torku, gücü herşeyi ns200 den iyidir. koltuğu ve oturuş pozisyonu da daha iyidir. yağ, filtre, balata gibi giderlerde fazla fark olmaz ama.. Lastik Fiyatlarını, yıllık vergisini birde olası yan yatma durumunda olası masraf çıkaracak parçaları kıyaslayın. aradaki fiyat farkı sorun oluşturmayacaksa Dominar alın. ama şunu da belirteyim ns200 de güzel motosiklettir. 3 yıl 18.000 km dir kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım. Halen kullanmaya devam ediyorum. Merak ettiğini sor yardımcı olayım..

16RpZj.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
105
Arka çanta demiri hakkında bir sorum var sizlere. :king:

Bildiğiniz gibi çeşit bol olmak üzere bizim motor için arka çanta demirleri değişiyor. Kimileri sadece arka sele altından bağlı, kimileri kuyruk altından ek bağlantılı, kimileri arka ayaklıktan destek bağlantılı. Sadece arka sele altı olanların kuyruk tarafından kırılma yarattığını okudum bazı yerlerde. Hem sağlamlık açısından hem şekli çok bozmadan hangi çanta demirini tercih ve tavsiye edersiniz? Yan çanta kullanmayı düşünmüyorum sadece arka için.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arka çanta demiri hakkında bir sorum var sizlere. :king:

Bildiğiniz gibi çeşit bol olmak üzere bizim motor için arka çanta demirleri değişiyor. Kimileri sadece arka sele altından bağlı, kimileri kuyruk altından ek bağlantılı, kimileri arka ayaklıktan destek bağlantılı. Sadece arka sele altı olanların kuyruk tarafından kırılma yarattığını okudum bazı yerlerde. Hem sağlamlık açısından hem şekli çok bozmadan hangi çanta demirini tercih ve tavsiye edersiniz? Yan çanta kullanmayı düşünmüyorum sadece arka için.

Üst ve alt bağlantı noktasından olan çanta demiri alın bir sıkıntı yaşamazsınız, sadece üst bağlantı noktası olan çanta demiri alırsanız bu başınıza iş açar. Üst ve arka ayaklık bağlantılı olan, üst ve arka çamurluk kısmı bağlantılı olan güvenli, üst bağlantısı olan güvenli değil.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Arka çanta demiri hakkında bir sorum var sizlere. :king:

Bildiğiniz gibi çeşit bol olmak üzere bizim motor için arka çanta demirleri değişiyor. Kimileri sadece arka sele altından bağlı, kimileri kuyruk altından ek bağlantılı, kimileri arka ayaklıktan destek bağlantılı. Sadece arka sele altı olanların kuyruk tarafından kırılma yarattığını okudum bazı yerlerde. Hem sağlamlık açısından hem şekli çok bozmadan hangi çanta demirini tercih ve tavsiye edersiniz? Yan çanta kullanmayı düşünmüyorum sadece arka için.
Bende desteksiz olanlardan var. Lazer kesim. Çok titriyor ve orta ayağa alırken arka tarafta tutabileceğin bir yer yok. En iyisi bana sele altından destekli olanlar gibi geliyor. Hem şıkta duruyor. Tavsiyem onlardan almanızdır. Destekli olanlardan olsunda nereden desteklediği önemli değil yani.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bende desteksiz olanlardan var. Lazer kesim. Çok titriyor ve orta ayağa alırken arka tarafta tutabileceğin bir yer yok. En iyisi bana sele altından destekli olanlar gibi geliyor. Hem şıkta duruyor. Tavsiyem onlardan almanızdır. Destekli olanlardan olsunda nereden desteklediği önemli değil yani.

alttan bağlantılı olanların arka yan grenajı koruma özelliğine de sahip yere düştüğüne grenaj değil yan çıkıntısı darbeyi alıyor buda artı bir değer.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------

Arka çanta demiri hakkında bir sorum var sizlere. :king:

Bildiğiniz gibi çeşit bol olmak üzere bizim motor için arka çanta demirleri değişiyor. Kimileri sadece arka sele altından bağlı, kimileri kuyruk altından ek bağlantılı, kimileri arka ayaklıktan destek bağlantılı. Sadece arka sele altı olanların kuyruk tarafından kırılma yarattığını okudum bazı yerlerde. Hem sağlamlık açısından hem şekli çok bozmadan hangi çanta demirini tercih ve tavsiye edersiniz? Yan çanta kullanmayı düşünmüyorum sadece arka için.

şu şekil olandan bahsediyorum.

12717861_10206745910940071_6143206046306568792_n.jpg
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Arkadaşlar benim motorun soğutma fanı çalışmıyor. İnternetten araştırınca hintli arkadaşlar bir röleyi kısa devre falan yapıp arıza teşhisi yapıyorlar. Ama onların motorlarda gösterdikkeri yerde 1 tane röle var o da fan rölesi. Bizim motorlarda orayı açınca 3 tane röle çıkıyor. Bizim motorların fan rölesinin yerini bilen varmı?
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Serviste cihaza bağlamayı neden düşünmüyorsun? Sonuçta ecu’su var motosikletin.
Fanla alakalı bir arıza vermiyor cihazda. Fan bozukmu diye denerken aşırı hararet lambası ile beraber motor arıza lambasınıda yaktırdım. Resetlemek için cihaza bağlandı ama fanla alakalı bir arıza vermedi yine cihaz. Arızalı birşey var bu kesin. Ama arıza fandamı, röledemi, müşürdemi onu bulmak lazım
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar benim motorun soğutma fanı çalışmıyor. İnternetten araştırınca hintli arkadaşlar bir röleyi kısa devre falan yapıp arıza teşhisi yapıyorlar. Ama onların motorlarda gösterdikkeri yerde 1 tane röle var o da fan rölesi. Bizim motorlarda orayı açınca 3 tane röle çıkıyor. Bizim motorların fan rölesinin yerini bilen varmı?

Fan hiç mi devreye girmiyor yoksa girdiğinde sigorta mı atıyor, artçı selesi altında sigortası ve rolesi var birde hararet müşürü var onları kontrol ettirin.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Fan hiç mi devreye girmiyor yoksa girdiğinde sigorta mı atıyor, artçı selesi altında sigortası ve rolesi var birde hararet müşürü var onları kontrol ettirin.
Fan hiç devreye girmiyor malesef. Artçı selesi altında sigortasının ve rölesinin yerini bilmiyorum. Hoş henüz sigorta panelinin yerinide bilmiyorum ya☺️. Onu kontrol edeyim. Müşürün arızalı olduğunu anlamak için ne yapmak gerekli peki. Umarım fan arızalı değildir. Fiyatına baktımda 400 TL yazıyor☺️
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Fan hiç devreye girmiyor malesef. Artçı selesi altında sigortasının ve rölesinin yerini bilmiyorum. Hoş henüz sigorta panelinin yerinide bilmiyorum ya☺️. Onu kontrol edeyim. Müşürün arızalı olduğunu anlamak için ne yapmak gerekli peki. Umarım fan arızalı değildir. Fiyatına baktımda 400 TL yazıyor☺️
Fan kolay kolay arızalacak parça değildir , birisi çomak sokmadıysa tabi.
O genelde sigorta,röle ,kablo bağlantısı , termostat müşiri olur , iyi bir elektiriçiye gösterin işinizi çabucak haleder
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Fan kolay kolay arızalacak parça değildir , birisi çomak sokmadıysa tabi.
O genelde sigorta,röle ,kablo bağlantısı , termostat müşiri olur , iyi bir elektiriçiye gösterin işinizi çabucak haleder
İnşallah dediğiniz gibidir. Bir kış yattı motor. Bakalım daha neler çıkacak. Baya hassas bir yapısı var sanırım pulsarların. Kışa girerken aldım çokta tanıyamadım henüz.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Fan hiç devreye girmiyor malesef. Artçı selesi altında sigortasının ve rölesinin yerini bilmiyorum. Hoş henüz sigorta panelinin yerinide bilmiyorum ya☺️. Onu kontrol edeyim. Müşürün arızalı olduğunu anlamak için ne yapmak gerekli peki. Umarım fan arızalı değildir. Fiyatına baktımda 400 TL yazıyor☺️

Artçı selesinin altında sigorta kutusu var üzerinde fan diye yazıyor olması lazım veya tek tek sigortaları kontrol edin, motoru orta sehpaya alın çalıştırın motorun devrini 2000 devirde sabit tutarak çalışsın 96 98 dereceye gelince motor fan açacak açmaz ise müşürü kontrol ettirin, fan açtı ve fanın çalışması kesildi ise sigorta atmıştır ve fan değişmesi gerek, şuan kış ayındayız sık sık dur kalk yapmıyorsan fan devreye gerekmediği sürece girmez. Servise götür cihaza bağlayıp kontrol etsinler yapamam dersen.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Arkadaşlar benim motorun soğutma fanı çalışmıyor. İnternetten araştırınca hintli arkadaşlar bir röleyi kısa devre falan yapıp arıza teşhisi yapıyorlar. Ama onların motorlarda gösterdikkeri yerde 1 tane röle var o da fan rölesi. Bizim motorlarda orayı açınca 3 tane röle çıkıyor. Bizim motorların fan rölesinin yerini bilen varmı?[/QUOte

3 senedir kullanırım şimdiye kadar 3-4 kere fan çalıştı oda yazın sıcak havada ve şehiriçi trafığınde uzun uzun beklerken.
1 seferde hararet ikaz lambası yaktı ve devamlı fan açtı. oda bir gezi turunda fazla yuksek devirle gitmiştim radyator devridaim contasından motor yagına su karışmıştı
sizde bir motor yagını kontrol edin
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
Hocam fan arızalı değil. Aynı olayı yaşadım. Yüksek vites düşük devir kullanın, hararet yaptırmayın bir süre sonra düzeliyor. Neden kaynaklandığını bende bulamadım.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Hocam fan arızalı değil. Aynı olayı yaşadım. Yüksek vites düşük devir kullanın, hararet yaptırmayın bir süre sonra düzeliyor. Neden kaynaklandığını bende bulamadım.
Fan müşür yada röle muhtemel arızalı olan şeyler. Bir arıza kesin var diye düşünmemin sebebide; motorun hararetini yükseltmek için orta sehpada baya bir çalıştırdım. Fan devreye gireceğine hararet lambasıyla birlikte motor arıza ikaz lambası yanmasıdır. Benim motorumu geçen sene aldım sıcaklarda bile hiç fan sesi duymayınca şüphelendim zaten. Bir fırsat bulunca servise gideceğim. Rölesini ararken bir sürü röle söktüm taktım motor arıza ikaz lambası yanık kaldı yine. Hem onuda sildirmem gerekli. Aslında rölesinin ve sigortasının yerini bilen bir arkadaş bir görsel ekleyebilirse banada forum takipçilerinede çok yardımcı olur.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Fan müşür yada röle muhtemel arızalı olan şeyler. Bir arıza kesin var diye düşünmemin sebebide; motorun hararetini yükseltmek için orta sehpada baya bir çalıştırdım. Fan devreye gireceğine hararet lambasıyla birlikte motor arıza ikaz lambası yanmasıdır. Benim motorumu geçen sene aldım sıcaklarda bile hiç fan sesi duymayınca şüphelendim zaten. Bir fırsat bulunca servise gideceğim. Rölesini ararken bir sürü röle söktüm taktım motor arıza ikaz lambası yanık kaldı yine. Hem onuda sildirmem gerekli. Aslında rölesinin ve sigortasının yerini bilen bir arkadaş bir görsel ekleyebilirse banada forum takipçilerinede çok yardımcı olur.

Fan rolesi motora oturduğun zaman sağ grenajın altında ortada kalan roledir onların yerini değiştirip bir kontrol edin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst