Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2013
Mesajlar
56
Gösterge resetleyip tekrar geri geliyor sanırım. Yoksa sıfırlanıyor mu. Başka 2016 model kullanıcıları da yazabilirse sevinirim.
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
47
merhaba arkadaşlar. bugün motorun su göstergesini bi kontrol edeyim dedim o da ne min altına inmiş. havalar sıcakken bu kadar çabuk su eksiltme yapar mı? yoksa bir sıkıntı mı var? bu arada suyu ilave etmek istiyorum. tam olarak nereden ilave edeceğim. yanıtlar için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
81
merhaba arkadaşlar. bugün motorun su göstergesini bi kontrol edeyim dedim o da ne min altına inmiş. havalar sıcakken bu kadar çabuk su eksiltme yapar mı? yoksa bir sıkıntı mı var? bu arada suyu ilave etmek istiyorum. tam olarak nereden ilave edeceğim. yanıtlar için şimdiden teşekkürler

2014 model var bende hiç su eksittiğini görmedim, 0 aldığımdan beri yeşil antifiriz fullde idi halen öyle, demek seninkinde kaçak var biryerden, hemen servise git öyle kullanma.
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
47
2014 model var bende hiç su eksittiğini görmedim, 0 aldığımdan beri yeşil antifiriz fullde idi halen öyle, demek seninkinde kaçak var biryerden, hemen servise git öyle kullanma.

dostum benimki de 2015 model. sıfır almıştım. o zamandan beri hiç su eklenmedi eksiltmede olmadı ama. şu bir kaç gündür havalar aşırı derecede sıcak ve güneş altında kalıyor motor. acaba dedim sıcaktan dolayı mı minimum altına düştü antifirizli su. suyu nereden ekleyeceğimi bilsem saf su ekleyeceğim bi bakacağım yine eksiliyor mu diye. ön tekerin hemen üstünde bir kapak var o kapaktan mı ilave edeceğiz suyu sen biliyor musun?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
dostum benimki de 2015 model. sıfır almıştım. o zamandan beri hiç su eklenmedi eksiltmede olmadı ama. şu bir kaç gündür havalar aşırı derecede sıcak ve güneş altında kalıyor motor. acaba dedim sıcaktan dolayı mı minimum altına düştü antifirizli su. suyu nereden ekleyeceğimi bilsem saf su ekleyeceğim bi bakacağım yine eksiliyor mu diye. ön tekerin hemen üstünde bir kapak var o kapaktan mı ilave edeceğiz suyu sen biliyor musun?

motor yağını kontrol ettinmi yağa su karımışmı
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
12
Arkadaşlar 2016 model motorum daha 3 aylikken 3840 km de bozuldu krank kırıldı (kullanıcı hatası değil) bu konuda Kuralkan'dan sıfır pulsar ile değişim talep etsem ne olur? Motoru satmaya kalksam serviste tamirat gördüğü çıkacak ve benim hiçbir suçum olmadan fiyat değeri düşecek yani Bajaj'dan gerçekten soğudum.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
Arkadaşlar 2016 model motorum daha 3 aylikken 3840 km de bozuldu krank kırıldı (kullanıcı hatası değil) bu konuda Kuralkan'dan sıfır pulsar ile değişim talep etsem ne olur? Motoru satmaya kalksam serviste tamirat gördüğü çıkacak ve benim hiçbir suçum olmadan fiyat değeri düşecek yani Bajaj'dan gerçekten soğudum.

Öncelikle geçmiş olsun.
Lakin senin motorunu sıfır pulsarla değiştirmen hayalden başka bişey değil. Kafandan o düşünceyi tamamen sil derim ben.
Öyle bir Türkiye ve öyle bir Bajaj yok malesef.
Olsaydı eğer, önceki 150 ns model motosikletimin hiç birşey yokken krankının, debriyajının, silindirinin, pistonunun sırayla problem çıkartıp değişmesi. Bu kadar değişim için açılıp kapanan sağ kapağın en sonunda dayanamayıp çatlaması ve onun da değişmesi sonucu ben bile motorumu değiştiremedim. Servise satıp üstüne para verip yenisini almak zorunda kaldım.

Garantiden krankın değiştiyse öp başına koy. Başka sıkıntı çıkartmamasını temenni et...
 
Katılım
26 Tem 2016
Mesajlar
11
Aynı sorunu cbr 250 ile yaşamış biri 1 yaşını doldurmuş motorun sıfırını almış garantiden. Videoyu izle derim
https://www.youtube.com/watch?v=mXZvDpGFqUY
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
12
Evet cbr250'sini değiştirmişler bakalım benim süreç nasıl olacak. Çok bir ümidim yok ama yazışmalara ve iletişime devam edicem umarım olumlu bi sonuç alırım artık farklı bir motosikletle hayatıma devam etmek istiyorum, olanlar yeterince canımı sıktı.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
s.a Arkadaşlar çoktandır yoktum nasılsınız, birşey danışcam size, ön frene manetin fren lambasını tetiklediği sistemi nasıl biraz daha geç yanmasını sağlarım, çünki arkadaki araçlara fren yaptığımı sanıyorlar, fren yapmadan.

inan aynı sorun bende de var parmağım üzerindeyken yanıyor arkadaş anlamadım. ama maneti inceledim frene bastığında yanmayı sağlayan sistemin üzerinden manet kalkıyor. yani tuşa basılmıyor da basılı tuştan çekince yanıyor ışık onu anladım. araya bi kaç milimlik bir şey koymayı düşünüyorum böylecek hemen tuşun üzerinden kalkınca yanmaz diye kendimce bi proje yaptım :D hayata geçirince eğer olursa buradan ayrıntılı yazarım nasıl yaptığımı fotolarla..

Not: serviste bakıma sokarken özellikle dedim bakın daha basmadan yanıyor diye bakmamışlar unuttular sanırım
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Arkadaşlar motorum az önce geldi,etiketlerini sökmeye başladım.İnanılmaz çok etiket yapıştırmışlar.Diğer 2 pulsarımda böyle birşey yoktu.Asıl sorum şu arkada abs yok deniyor ama arkada abs sensörü var.Son resime bakın.Birde ilaveten 2017 modeli daha çok sevdim neden bilmiyorum.Akü eski modellerde neyse o zayıf göstergen kendinde değil ekran gitti geldi.H1 yazıları çıktı.Aslında bayiiye bu aküyü takmayalım dedim ama 15 günlük akü iyidir dedi,meğerse iyi değilmiş.Keşke takmayaydım.





---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

inan aynı sorun bende de var parmağım üzerindeyken yanıyor arkadaş anlamadım. ama maneti inceledim frene bastığında yanmayı sağlayan sistemin üzerinden manet kalkıyor. yani tuşa basılmıyor da basılı tuştan çekince yanıyor ışık onu anladım. araya bi kaç milimlik bir şey koymayı düşünüyorum böylecek hemen tuşun üzerinden kalkınca yanmaz diye kendimce bi proje yaptım :D hayata geçirince eğer olursa buradan ayrıntılı yazarım nasıl yaptığımı fotolarla..

Not: serviste bakıma sokarken özellikle dedim bakın daha basmadan yanıyor diye bakmamışlar unuttular sanırım

2017 modelde denedim elini koyman yeter ağırlık yapmasanda yanıyor.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar motorum az önce geldi,etiketlerini sökmeye başladım.İnanılmaz çok etiket yapıştırmışlar.Diğer 2 pulsarımda böyle birşey yoktu.Asıl sorum şu arkada abs yok deniyor ama arkada abs sensörü var.Son resime bakın.Birde ilaveten 2017 modeli daha çok sevdim neden bilmiyorum.Akü eski modellerde neyse o zayıf göstergen kendinde değil ekran gitti geldi.H1 yazıları çıktı.Aslında bayiiye bu aküyü takmayalım dedim ama 15 günlük akü iyidir dedi,meğerse iyi değilmiş.Keşke takmayaydım.
[url]https://i.hizliresim.com/nWj04g.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/vpXW3R.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/1gVORD.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/LnZ5j1.jpg[/url]

HAYIRLI OLSUN, ALLAH KAZA BELA VERMEDEN KULLANMAYI NASİP ETSİN, RS200 DEKİ AYNI ABS SİSTEMİ 17 MODEL NS200 DE VAR, ARKA KISIMDAKİ OKUYUCU.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
HAYIRLI OLSUN, ALLAH KAZA BELA VERMEDEN KULLANMAYI NASİP ETSİN, RS200 DEKİ AYNI ABS SİSTEMİ 17 MODEL NS200 DE VAR, ARKA KISIMDAKİ OKUYUCU.

Sağol,cümlemize ALLAH kaza bela vermesin.Haklısın,denedim az önce.Yalnız bu modelde arka fren daha iyi geldi evlere şenlik değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------

Gidon yükseltme aparatı sipariş ettim,arka çanda demiri ve çanta ayrıca olmassa olmazım elcik ısıtmada takıcam.Tekerleri şimdilik ellemicem.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Sağol,cümlemize ALLAH kaza bela vermesin.Haklısın,denedim az önce.Yalnız bu modelde arka fren daha iyi geldi evlere şenlik değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------

Gidon yükseltme aparatı sipariş ettim,arka çanda demiri ve çanta ayrıca olmassa olmazım elcik ısıtmada takıcam.Tekerleri şimdilik ellemicem.

gidon yükseltmeyi kimden sipariş verdin.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
Daha öncede söyledik arkadaşlar.

2017 ABS'li modellerde arka fren diskindeki ABS okuyucusu zannettiğiniz okuyucu motosikletin km okuyucundan başka birşey değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------

Hayırlı olsun kardeşim.

Önceki mesajda atlamışım.

Aküyle alakalı konuya değinmek istiyorum.
Motosikletin rodaj bakımını Oktay motorda yaptırdım.
Aküyle alakalı sürekli ekran resetleme sorunum olduğunu söyledim.
Aküyü söküp içindeki sıvıya bakıldı ve bütün gözlere ekleme yapıldıktan sonra akü şarja bağlandı.
4 gün oldu rodaj bakımını yaptıralı ve henüz ekran resetleme yaşamadım rodajdan sonra.
Ama dediğim gibi henüz dört gün olduğu için kesin konuşmamak lazım diye düşünüyorum.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
gidon yükseltmeyi kimden sipariş verdin.

Muhammed beyden aldım.Vites geçirmek bunda bir kabus çok sert önceki pulsarlar böyle değildi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

Daha öncede söyledik arkadaşlar.

2017 ABS'li modellerde arka fren diskindeki ABS okuyucusu zannettiğiniz okuyucu motosikletin km okuyucundan başka birşey değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------

Hayırlı olsun kardeşim.

Önceki mesajda atlamışım.

Aküyle alakalı konuya değinmek istiyorum.
Motosikletin rodaj bakımını Oktay motorda yaptırdım.
Aküyle alakalı sürekli ekran resetleme sorunum olduğunu söyledim.
Aküyü söküp içindeki sıvıya bakıldı ve bütün gözlere ekleme yapıldıktan sonra akü şarja bağlandı.
4 gün oldu rodaj bakımını yaptıralı ve henüz ekran resetleme yaşamadım rodajdan sonra.
Ama dediğim gibi henüz dört gün olduğu için kesin konuşmamak lazım diye düşünüyorum.

Teşekkür ederim bilgilendirdiğini için.Seninde vitesler sertmi geçiyor?
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
Muhammed beyden aldım.Vites geçirmek bunda bir kabus çok sert önceki pulsarlar böyle değildi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------



Teşekkür ederim bilgilendirdiğini için.Seninde vitesler sertmi geçiyor?

Vites geçişleri bana gayet normal geldi.
İlk aldığımda biraz sertlik vardı. Ama sonra kullandıkça rahatladı. Bakımdan sonra da yine aynı rahatlıkta devam ediyor.

Ama kafaya takılacak bir durum olduğunu sanmıyorum. Zamanla parçalar biririne alıştıkça daha da güzelleşecektir.
Sen yeter ki 1000 km ye kadar zorlama motosikletini.

Ben rodajdan önce 80 km hızı geçmemeye çalıştım. Şimdi de 1000 km ye kadar 90 km hızı geçmemeye çalışıyorum.

Motorumdan memnunum.

Şimdilik her çalıştırdığımda ekrandaki o saati de ayarladığım gibi görünce daha da seviniyorum.

Rabbim güle güle binmeni nasip etsin inşallah.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Vites geçişleri bana gayet normal geldi.
İlk aldığımda biraz sertlik vardı. Ama sonra kullandıkça rahatladı. Bakımdan sonra da yine aynı rahatlıkta devam ediyor.

Ama kafaya takılacak bir durum olduğunu sanmıyorum. Zamanla parçalar biririne alıştıkça daha da güzelleşecektir.
Sen yeter ki 1000 km ye kadar zorlama motosikletini.

Ben rodajdan önce 80 km hızı geçmemeye çalıştım. Şimdi de 1000 km ye kadar 90 km hızı geçmemeye çalışıyorum.

Motorumdan memnunum.

Şimdilik her çalıştırdığımda ekrandaki o saati de ayarladığım gibi görünce daha da seviniyorum.

Rabbim güle güle binmeni nasip etsin inşallah.
Çok sağolasın, umarım vites geçişleri yumuşar.Şuan tek sıkıntım akü ve vitesler.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
81
mavellen hayırlı olsun, 2017 modellerde sadece önde abs vardır, arkadakide okuyucu, abs mantığı iki teker aynı anda dönmesse sistem devreye girer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst