Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
12
Arkadaşlar merhaba, 40 km oldu dünden beri pulsara alışmaya çalışıyorum hala kendimi motosiklet kullanıyormuşum hissine sokamadım belki de robokop gibi giyinip rüzgar, sıcak/soğuk hissini almıyorum, maksimum 60 km/sa hız yaptığım için (rodaj dönemi) bisiklet sürme hissi veriyor.Motorda düşük devir kullanımından bi titreşim oluyor (3bin-5bin rpm arası) sol aynada titreşimden dolayı görüş kalitesi düşüyor. Bu anlattıklarımla ilgili tavsiyesi olan var mı? Teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba, 40 km oldu dünden beri pulsara alışmaya çalışıyorum hala kendimi motosiklet kullanıyormuşum hissine sokamadım belki de robokop gibi giyinip rüzgar, sıcak/soğuk hissini almıyorum, maksimum 60 km/sa hız yaptığım için (rodaj dönemi) bisiklet sürme hissi veriyor.Motorda düşük devir kullanımından bi titreşim oluyor (3bin-5bin rpm arası) sol aynada titreşimden dolayı görüş kalitesi düşüyor. Bu anlattıklarımla ilgili tavsiyesi olan var mı? Teşekkürler

hayırlı olsun öncelikle.bu motorun çevirebiliceği minumum devir 4000 devirdir.bunun altına kullanma zaten titremesinin sebebi boğulmasından kaynaklı 3000 devirde falan gaz açarsan titrer boğuluyor çünkü.aynalar rezalet arkayı göstermiyor kendini görüyorsun.o yüzden hemen değiştirmeni öneririm.ben özel bir ayna takmıştım tvs modellerinden discovery modeli vb gibi uyumlu olan aynalarda var.bilen varsa yazsın yada servise sorarsın rodaj bakımına gittiğin zaman.60 demişsin o kadarda değil maks 90 yap 6500 devir gibi bu hıza ulaşıyorsun zaten sıkıntı olmaz.
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
12
hayırlı olsun öncelikle.bu motorun çevirebiliceği minumum devir 4000 devirdir.bunun altına kullanma zaten titremesinin sebebi boğulmasından kaynaklı 3000 devirde falan gaz açarsan titrer boğuluyor çünkü.aynalar rezalet arkayı göstermiyor kendini görüyorsun.o yüzden hemen değiştirmeni öneririm.ben özel bir ayna takmıştım tvs modellerinden discovery modeli vb gibi uyumlu olan aynalarda var.bilen varsa yazsın yada servise sorarsın rodaj bakımına gittiğin zaman.60 demişsin o kadarda değil maks 90 yap 6500 devir gibi bu hıza ulaşıyorsun zaten sıkıntı olmaz.

Tavsiyen için teşekkürler. Servise gidip konuşayım tekrar yoksa düşük devir düşük hızla olacak gibi değil uzun yola gidilmez valla çok problem olur. Aynalar için iki büklüm oldum sırf görebileyim diye dışardan bakanlar dans ediyor sanacak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Yağ vidasından yağ akıtıyor
Göstergede yağ ikaz lambasını veriyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

Castrol un hangi yağı kullanılıyor 200ns te
Bu kadar çok yağ kaçıran motora ekleme yapmak lazım
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
[url]http://i.hizliresim.com/oj8ZZm.jpg[/url]
Yağ vidasından yağ akıtıyor
Göstergede yağ ikaz lambasını veriyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

Castrol un hangi yağı kullanılıyor 200ns te
Bu kadar çok yağ kaçıran motora ekleme yapmak lazım

Yağ tapasını kontrol edin-usta iyi sıkammaış olabilir veya en korkoncu dişleri yalama olmuş olabilir..Geçmiş olsun-CBF 150 ler yağ yakmasıyla meşhurdur,Pulsarlar da yağ akıtmasıyla...
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
12
Merhaba arkadaşlar Pulsar için su geçirmez depo üstü çanta öneriniz var mı yoksa herhangi bir marka alsam da olur mu?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Tavsiyen için teşekkürler. Servise gidip konuşayım tekrar yoksa düşük devir düşük hızla olacak gibi değil uzun yola gidilmez valla çok problem olur. Aynalar için iki büklüm oldum sırf görebileyim diye dışardan bakanlar dans ediyor sanacak.

ayna olarak tvs apachi aynası veya discovery aynası takıp kullanabilirsiniz sorunsuz oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/oj8ZZm.jpg[/url]
Yağ vidasından yağ akıtıyor
Göstergede yağ ikaz lambasını veriyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

Castrol un hangi yağı kullanılıyor 200ns te
Bu kadar çok yağ kaçıran motora ekleme yapmak lazım

yağ tıpasının oringini değiştirin ama genel bir temizlik yapın öyle kontrol edin sanki sağ taraftan zincir yağı da geliyor gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

Merhaba arkadaşlar Pulsar için su geçirmez depo üstü çanta öneriniz var mı yoksa herhangi bir marka alsam da olur mu?

pulsarın deposu plastik olduğu için mıknatıslı depo ustu çanta bir işe yaramaz ama cırtlı bağlama kolları olursa ancak takabilirsiniz.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Olaya ortadan atlıyorum ama Motoruma Shad SH40 model çanta taktım. Korktuğum olmadı yani bana göre görüntüsünü çok fazla bozmadı. içerisine tek kask ve diğer ekipmanlarınızı koyabiliyorsunuz bence boyutu ideal. çok kaba ve büyük de durmadı şahsen. Fikir edinmek isteyen olur belki diye fotoğrafını paylaşıyorum umarım paylaşabilmişimdir :cherry:

Bir sonraki adımım uzun yola gideceğim zamanlar için cam almak ama hala emin değilim görüntüsünü çok fazla bozacak gibi. Bana kalsa çanta da takmam da büyük kolaylık sağlıyor bana.

Ve defalarca soruldu ama hala yanıtı tam olarak alamadım Allah aşkına kullanan birisi şu diablo rosso 2 nasıl bi lastik yağmurda ıslak zeminde özellikle performansı nasıl yazabilir mi? ona göre alınacaklar listemin üst sıralarına yazacağım.

BrDXkM.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

Arkadaşlar 2016 200NS kullanıyorum. Arka fren yorumlarını okuyunca yazmak istedim. İlk aldığımdan beri arka frenden çok memnunum. Çok fazla abanmayınca kaymıyor ve motoru gayet iyi yavaşlatıyor. Kaydırdığımda bastığım kadar hangi motorda bassam kayar eminim. Yalnız lastiklerim Diablo Rosso 2. MRF lastikler ile hiç kullanmadım o yüzden karşılaştıramam.

hocam kazasız sürüşler. rosso 2 ler için ayrıntılı yorum yapabilir misin (biliyorum çok soran olmuştur ama) yani normal havalarda asfaltta çok iyi lastik bunu herkes söylüyor. ama merak ettiğim yağmurda ve soğukta nasıl performansı var. benim üzerinde orijinal lastiklerim var 10.000 km olmak üzere şu an. bugün sağanak yağmur yağarken kullandım ama normal sürüşte bi farkı yok haliyle. önemli olan panik anında neler yapabileceği ve rahatlığı gerçekten çok fazla etkiliyor mu? yani normal lastikleri değiştiren herkes resmen taş üstünde gidiyormuşuz lastikler değişince konfor arttı diyor ama ne kadar etkileyebilir merak ediyorum.

Şimdiden teşekkür ederim :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
200ns için castrol un hangi numaralı yağı kullanılıyor?
 
Katılım
14 Mar 2017
Mesajlar
5
Herkese merhaba, sevgili pulsar ailesi. Yıllardır forumlar, bloglar, vloglar vs. ile özlemimi dindirmeye çalıştım, hatta bu süre içerisinde tarz değişikliği bile yaptım :mrgreen: ve sonunda kız arkadaşımla gezi hayalleri kurarak para biriktirdik ve motorumuza kavuştuk. Çocuk gibi mutlu oldum açıkçası. Umarım kalbinde motor yatan herkesin motoru olur. Sizlere de bir selam vereyim dedim.
Sevgiler, saygılar.
 
Katılım
1 Mar 2017
Mesajlar
31
s.a. arkadaşlar yeni pulsar ın eski pulsardan abs ve renk dışında farkı var mı ?
özellikle ebat olarak farklılık var mı ?
 
Katılım
14 Mar 2017
Mesajlar
5
Aralık ayında aldığım 200 ns motorum 1500 km den sonra stop etmeye bașladı.Stop etme șekli 5. Ya da 6. Viteste hiç gaz kesmeden düz yolda giderken 9 bin devir civarında 2 3 dk sonra stop ediyor bașına gelen veya sorunu bilen arkadașlar aydınlatırsa sevinirim
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Aralık ayında aldığım 200 ns motorum 1500 km den sonra stop etmeye bașladı.Stop etme șekli 5. Ya da 6. Viteste hiç gaz kesmeden düz yolda giderken 9 bin devir civarında 2 3 dk sonra stop ediyor bașına gelen veya sorunu bilen arkadașlar aydınlatırsa sevinirim

benim ilk motorda aynen senin dediğin gibi debriyajla vitesle işi yokken bi anda elektirik kesiyordu gösterge resetliyordu akü den dendi 4 defa akü değişti ama sorun çözülmemişti sonucuda pek iyi olmamıştı tam olarak nedenini tam bilmiyorum ama ben akü olduğuna inanmıyorum konjektör olabilir yada elektirik tesisatında sorun olabilir 2 ve 3 cü viteslerde arka teker kaydırıyor haberin ola
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10w-40 yaginı kullanabilirsin

Yağ ekleme yapıcam
Servis castrol demişti numarasını unuttum yağın
Eğer servisin dediği numara olmasa bile sizin dediğiniz numaralı yağı eklemenin bir zararı olur mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:41 ----------

s.a. arkadaşlar yeni pulsar ın eski pulsardan abs ve renk dışında farkı var mı ?
özellikle ebat olarak farklılık var mı ?


Benimkide 1500 km den sonra stop etmeler çoğaldı
Motoru 5 dk ısıtsam yine stop etti yokuş aşağıya

Birde size sorum olucak stop etmeden önce alttan takır tukur sesler geliyor mu?
Benim başımda geldi 5.ci 6.cı viteste stop etmesi
Stop etmeden önce alttan çok şiddetli sesler geliyordu
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
Yağ ekleme yapıcam
Servis castrol demişti numarasını unuttum yağın
Eğer servisin dediği numara olmasa bile sizin dediğiniz numaralı yağı eklemenin bir zararı olur mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:41 ----------




Benimkide 1500 km den sonra stop etmeler çoğaldı
Motoru 5 dk ısıtsam yine stop etti yokuş aşağıya

Birde size sorum olucak stop etmeden önce alttan takır tukur sesler geliyor mu?
Benim başımda geldi 5.ci 6.cı viteste stop etmesi
Stop etmeden önce alttan çok şiddetli sesler geliyordu

Gerçekten sizde iyi cesaret var. 2014 model var bende şimdilik sıkıntısı yok. Eğer ki sizin yaşadığınız sorunların birini yaşasam hayatta binmem o motora.
5.-6. Viteste hızınız tahmini 80-100 km en az.
O hızda motorun stop etmesi canınıza mal olur.

Bir marka piyasaya bir ürün çıkarır. Bunların içinde %10-15 hatalı ürün olabilir. Bajajda tam tersi. Çıkardıkları sorunsuz motor sayısı %10-15. Gerisinde illa ki 1 tane sorun var. 3 yıldır stop etme sorununu çözemeyen marka mı olur?

Dediğim gibi 6 aydır sorun yaşadım puslarla ama bundan sonra kesinlikle bajaj almam, alacak olana da tavsiye etmem.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
hocam kazasız sürüşler. rosso 2 ler için ayrıntılı yorum yapabilir misin (biliyorum çok soran olmuştur ama) yani normal havalarda asfaltta çok iyi lastik bunu herkes söylüyor. ama merak ettiğim yağmurda ve soğukta nasıl performansı var. benim üzerinde orijinal lastiklerim var 10.000 km olmak üzere şu an. bugün sağanak yağmur yağarken kullandım ama normal sürüşte bi farkı yok haliyle. önemli olan panik anında neler yapabileceği ve rahatlığı gerçekten çok fazla etkiliyor mu? yani normal lastikleri değiştiren herkes resmen taş üstünde gidiyormuşuz lastikler değişince konfor arttı diyor ama ne kadar etkileyebilir merak ediyorum.

Şimdiden teşekkür ederim :king:

Dostum öncelikle teşekkür ederim. Sen ilk soran kişisin. :) Konfor açısından karşılaştıramam. Dediğim gibi orijinal lastikleri kullanmadım. Ama motor pek konforlu değil yol bozukluklarını hissettiriyor bana göre. Bu diğer lastiğe göre konforlu ise Allah yardımcınız olsun. :)

Onun dışında ne ıslakta ne kuruda henüz hiç kaymış değilim (2000 km'deyim.) En son bu sabah ıslakta 42 km. işe geldim. Ani frenler de yaptığım oluyor emniyette insanlar önüme atlıyor ama motor hiç kaymadı. Hatta bir keresinde gişe sırasında yavaşken aniden freni köklemiştim ve neredeyse deponun üstüne fırlıyordum. Motor resmen olduğu yere çakıldı. Lastik çok da güzel ısınıyor. Bir süre kullandıktan sonra kışın dahi lastiğe dokunduğumda sıcacık oluyor. Elinizin ayarı var ise, düzgün teknikle frenlerseniz bu lastikler güvenli. Sürekli hidrolik frenli bisiklet kullandığımdan limon sıkma diye tabir edilen frenlemeye çok alışığım. Bunu motosiklette de uyguluyorum ve çok şükür henüz frenlemeden dolayı hiç tehlike atlatmadım. Tabiki yüksek hızda bir anda ön freni kilitlerseniz motor mutlaka kayacaktır. Motor ve lastikleri alırken yanımda hep tecrübeli arkadaşlarım vardı ve bu motora uygun boyutlarda daha iyi bir lastik olmadığına beni ikna ettiler ve şimdiye kadar çok memnunum.
 
Katılım
14 Mar 2017
Mesajlar
5
Dostum öncelikle teşekkür ederim. Sen ilk soran kişisin. :) Konfor açısından karşılaştıramam. Dediğim gibi orijinal lastikleri kullanmadım. Ama motor pek konforlu değil yol bozukluklarını hissettiriyor bana göre. Bu diğer lastiğe göre konforlu ise Allah yardımcınız olsun. :)

Onun dışında ne ıslakta ne kuruda henüz hiç kaymış değilim (2000 km'deyim.) En son bu sabah ıslakta 42 km. işe geldim. Ani frenler de yaptığım oluyor emniyette insanlar önüme atlıyor ama motor hiç kaymadı. Hatta bir keresinde gişe sırasında yavaşken aniden freni köklemiştim ve neredeyse deponun üstüne fırlıyordum. Motor resmen olduğu yere çakıldı. Lastik çok da güzel ısınıyor. Bir süre kullandıktan sonra kışın dahi lastiğe dokunduğumda sıcacık oluyor. Elinizin ayarı var ise, düzgün teknikle frenlerseniz bu lastikler güvenli. Sürekli hidrolik frenli bisiklet kullandığımdan limon sıkma diye tabir edilen frenlemeye çok alışığım. Bunu motosiklette de uyguluyorum ve çok şükür henüz frenlemeden dolayı hiç tehlike atlatmadım. Tabiki yüksek hızda bir anda ön freni kilitlerseniz motor mutlaka kayacaktır. Motor ve lastikleri alırken yanımda hep tecrübeli arkadaşlarım vardı ve bu motora uygun boyutlarda daha iyi bir lastik olmadığına beni ikna ettiler ve şimdiye kadar çok memnunum.

Bilgilendirme için teşekkürler. Bazıları rosso2'ler için, toprak (köy yolu diyebileceğimiz) yollar için iyi değil diyorlar. Bu konuda bilgin veya tecrüben varsa paylaşır mısın?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst