Dostum öncelikle teşekkür ederim. Sen ilk soran kişisin.

Konfor açısından karşılaştıramam. Dediğim gibi orijinal lastikleri kullanmadım. Ama motor pek konforlu değil yol bozukluklarını hissettiriyor bana göre. Bu diğer lastiğe göre konforlu ise Allah yardımcınız olsun.
Onun dışında ne ıslakta ne kuruda henüz hiç kaymış değilim (2000 km'deyim.) En son bu sabah ıslakta 42 km. işe geldim. Ani frenler de yaptığım oluyor emniyette insanlar önüme atlıyor ama motor hiç kaymadı. Hatta bir keresinde gişe sırasında yavaşken aniden freni köklemiştim ve neredeyse deponun üstüne fırlıyordum. Motor resmen olduğu yere çakıldı. Lastik çok da güzel ısınıyor. Bir süre kullandıktan sonra kışın dahi lastiğe dokunduğumda sıcacık oluyor. Elinizin ayarı var ise, düzgün teknikle frenlerseniz bu lastikler güvenli. Sürekli hidrolik frenli bisiklet kullandığımdan limon sıkma diye tabir edilen frenlemeye çok alışığım. Bunu motosiklette de uyguluyorum ve çok şükür henüz frenlemeden dolayı hiç tehlike atlatmadım. Tabiki yüksek hızda bir anda ön freni kilitlerseniz motor mutlaka kayacaktır. Motor ve lastikleri alırken yanımda hep tecrübeli arkadaşlarım vardı ve bu motora uygun boyutlarda daha iyi bir lastik olmadığına beni ikna ettiler ve şimdiye kadar çok memnunum.