Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benmde orta göbekten görünüyor azıcık.böle bı sıkıntı olabilirmiymiş enteresanmış gerçekten.bende servise uğrayınca bundan bahsedicem.bu arada baya eliniz yatkınmış böyle bir şeye bulmak tamir vs gibi bravo gerçekten.
 
Katılım
26 Eyl 2013
Mesajlar
4
Elektrikçiyim zaten ve sabırlıyımdırda bana denk gelmeside güzel oldu baya rahatladım motoru sökmek istemiyodum ama arıza olunca komple elektrik tesisatını görmüş oldum rahatladım.10 senedir motor kullanınca illa bişeyler tecrübe ediliyor.Ama gerçekten güzel motorsiklet belkide sprali kısa olan bana denk gelmiş olabilir en dikkat edilmesi gereken yer tek hareketli yer çünkü.
 
Katılım
5 Şub 2017
Mesajlar
9
Teşekürler tavsiyen ve güzel teklifin için. Kumaş yerine ben daha çok Acerbis Tarmac gibi bir çözüm düşünüyordum, kışlık eldiven az çok etkili ama direk rüzgar yiyince o bile banamısın demiyor.
acerbis_paramano-x-tarmac_retro2_zpsa827b405.jpg

Aşağıda Pulsara takılmış hali varda ne kadar modifiye etti bu resimdeki arkadaş bilemedim.
370593784j28.jpg


Rüzgarlıkta şu AS 150 ki gibi birşey olması yeterli çok uzun bir adam değilim zaten ama bazen malum İstanbul'da öyle bir rüzgar oluyor ki bütün vucuduma vuracağına boyun ve kask çevresine kadar yükseltse yeterli olur.
bajaj-pulsar-as150-siperlik-cami-2-1000x750.jpg


Aküyü garantiden değiştirdiklerinde bana servisin verdiği bilgi, bu daimi yanan farları hesaba katarak iş yapmamışlar, normalde sistemin kesmesi gerekiyor ama motor kısa bir süre yatsa bile aküyü zayıflattığını bu yüzden ekranın geç gelmesi ve marşta saati sıfırladığını söylediler. Ama bizim canavar nispeten yeni o yüzden servisin yalancısıyım.

Kısaca tembel adam için bu iki çözüme benzer ürünü nerede yaptırabilirim aslında almaya çalıştığım bilgi.

edit: Bu arada cevapla kısmını beceremmişim SOL'un mesajına itafen olacaktı. Forum acemiliğine verin. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Bugün sabah motoru dükkandan çıkarıp kapının önüne koydum.Gidon kilidini açtığımda kontak anahtarını üzerinde unutmuşum.Elcik ısıtmalarda açık kalmış.Benim akü öldü.Söktüm sanayide doldurttum.Şimdi süper.

Akünün yenisini alacaktım busefer 12 amper ama elektrikçi büyük olur yerine otormaz dedi.Bende almaktan vazgeçtim.Şimdilik beklemedeyim adam gibi sağlam bir akü bulunca onu alacağım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bunu nerden bulabilirim acaba? Birde fiyati nedir? Takmasi kolay oldu mu acaba?

ben çinden aldım, kalyoncu motor da vardı ama şuan olmadığı gözüküyor, internette baktım ama maalesef bende bulamadım, ufak tefek işlem gerekiyor ama o kadar zor değil.
 

Sol

Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
38
Çıkmadı valla net marka model varsa, herkesin takabileceği bir kolaylıktaysa süper olur.
kdiner yardımcı olabilirse çok makbule geçer.
Akşam bulup buraya link koyacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

Çıkmadı valla net marka model varsa, herkesin takabileceği bir kolaylıktaysa süper olur.
kdiner yardımcı olabilirse çok makbule geçer.
Ve işte azımli sıçan duvarı deler misali azimle arayıp buldum :)
https://tr.letgo.com/tr/i/motosikle...yumludur_f7be4bc2-dab6-4b66-8158-e5482c467564
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2017
Mesajlar
9
:) Azim için tebrikler ama tam aynisi degil sanirim kdiner koruma saydam ve daha şık görünüyor. Zaten Çin'den almış, Aliexpresi kurcalayayım biraz.

Anladığım kadarıyla popüler olmasına rağmen çok sağlam bir aksesuar pazarı yok bu Pulsar'ın universal bir ürün bulup uyarlama yapmamız gerekecek.
 

Sol

Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
38
:) Azim için tebrikler ama tam aynisi degil sanirim kdiner koruma saydam ve daha şık görünüyor. Zaten Çin'den almış, Aliexpresi kurcalayayım biraz.

Anladığım kadarıyla popüler olmasına rağmen çok sağlam bir aksesuar pazarı yok bu Pulsar'ın universal bir ürün bulup uyarlama yapmamız gerekecek.
Valla dostum bu modeli bir pulsarda gördüm ve acaip Güzel olmuştu.
Saydamı da güzel ama bunun motor üzerinde duruşu efsane güzel.
Dostum sen bunu al tak beğenmezsen ben senden alacağım verip paranı.
 
Katılım
8 Şub 2017
Mesajlar
2
Dostlar herkese selamlar,

700 sayfaya yaklaşmış konu. Son 20 sayfasına baktım, sorularımın cevapları var mıdır diye ama pek bulamadım. Yakın zaman içinde kısmetse pulsar alacağım. 200 NS'lerdeki stop etme sorunu çözüldü mü? 2. el 2016 model alacağım büyük ihtimalle. Karşıma böyle bir sorun çıksa çözümü var mıdır? Çok kararsız kaldım arkadaşlar. Sırf bu sorunun cevabını bulmak için üye oldum. Yeni başlayan biri için bu sorunlar hayati midir?

Çok sağolun.
Teşekkürler.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
:) Azim için tebrikler ama tam aynisi degil sanirim kdiner koruma saydam ve daha şık görünüyor. Zaten Çin'den almış, Aliexpresi kurcalayayım biraz.

Anladığım kadarıyla popüler olmasına rağmen çok sağlam bir aksesuar pazarı yok bu Pulsar'ın universal bir ürün bulup uyarlama yapmamız gerekecek.

benim aldığım ürün bu ve linki bu.

https://tr.aliexpress.com/item/New-Arrival-1pair-Universal-7-8-Motorcycle-Motocross-Smoke-Handlebar-Handguards-Protectors-Hand-Guards/32603902072.html?spm=2114.13010708.0.0.qAJRLE

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------

Üstat koruma demirine taktığın çakar mi ? Çakarsa paylaşırsan çok makbule geçer (aliexpress linki de olur farketmez )

benim aldığım sis farı tek mod, üç modlu olanlar sıkıntı yapıyor bazen biri çakıyor bazen birisi o yüzden tek mod olanı aldım ve kumandalı çakar devresine bağladım, kumanda dan mod değiştirebiliyorum.
sis farı linki bu.
https://tr.aliexpress.com/item/One-Mode-Hgih-Beam-1-PCS-125W-2-Color-Motorcycle-Motorbike-Headlight-3000LMW-CREE-U5-LED/32389953248.html?spm=2114.13010708.0.0.r7nN0u

bu üç modlu isterseniz bu model de alabilirsiniz.
https://tr.aliexpress.com/item/1pair-Universal-Motorcycle-U5-CREE-LED-Driving-Fog-Spot-Light-spotlight-headlight-For-Harley-Honda-BMW/2024656915.html?spm=2114.13010708.0.0.DrIZCK

kumandalı çakar devrem de bu.
https://tr.aliexpress.com/item/1PC-4in-1-LED-Car-Emergency-Strobe-Lights-DRL-Wireless-Remote-Control-Kits-Hot-Selling/32756510929.html?spm=2114.13010708.0.0.DrIZCK

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

Dostlar herkese selamlar,

700 sayfaya yaklaşmış konu. Son 20 sayfasına baktım, sorularımın cevapları var mıdır diye ama pek bulamadım. Yakın zaman içinde kısmetse pulsar alacağım. 200 NS'lerdeki stop etme sorunu çözüldü mü? 2. el 2016 model alacağım büyük ihtimalle. Karşıma böyle bir sorun çıksa çözümü var mıdır? Çok kararsız kaldım arkadaşlar. Sırf bu sorunun cevabını bulmak için üye oldum. Yeni başlayan biri için bu sorunlar hayati midir?

Çok sağolun.
Teşekkürler.

2016 model motoru yeni aldım henüz 45km de biraz daha kullanınca unutmaz isem cevap veririm şimdilik bir sıkıntım yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

arkadaş benim ki gibi almış hoşuna gitmeyince sprey boya ile içerden boyamış ve resimdeki şekli almış gayet güzel duruyor.

16473480_10202741586937314_7197688563510525822_n.jpg
 
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
8
Selam arkadaşlar,

Ay sonunda bu motordan almayı planlıyorum fakat kafamı birşey karıştırdı.
Broşürde 8250 TL diyor, web sitesi fiyatında 8800TL diyor.
Hangisi doğrudur?

Birde alacağım bayiden bayiye indirim fiyatı değişir mi?
Tuzla Üçerler ile görüşmeyi planlıyorum, Birde Kadıköy ile görüşeceğim. Anadolu yakasında iyi bir servisi olan bayiden almak isterim.
Hizmet açısından duyarlı ve hassas bir bayi tavsiyeniz olur mu?

Teşekkürler.
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Selam arkadaşlar,

Ay sonunda bu motordan almayı planlıyorum fakat kafamı birşey karıştırdı.
Broşürde 8250 TL diyor, web sitesi fiyatında 8800TL diyor.
Hangisi doğrudur?

Birde alacağım bayiden bayiye indirim fiyatı değişir mi?
Tuzla Üçerler ile görüşmeyi planlıyorum, Birde Kadıköy ile görüşeceğim. Anadolu yakasında iyi bir servisi olan bayiden almak isterim.
Hizmet açısından duyarlı ve hassas bir bayi tavsiyeniz olur mu?

Teşekkürler.

Zam geldi, rbroşürde eski fiyat kalmıştır. Bayilerde çok oynamıyor fiyat, Kadıköy'de bay motodan aldım ben, memnunum şu ana kadar yaptıkları işlerden ve servisten
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Dostlar herkese selamlar,

700 sayfaya yaklaşmış konu. Son 20 sayfasına baktım, sorularımın cevapları var mıdır diye ama pek bulamadım. Yakın zaman içinde kısmetse pulsar alacağım. 200 NS'lerdeki stop etme sorunu çözüldü mü? 2. el 2016 model alacağım büyük ihtimalle. Karşıma böyle bir sorun çıksa çözümü var mıdır? Çok kararsız kaldım arkadaşlar. Sırf bu sorunun cevabını bulmak için üye oldum. Yeni başlayan biri için bu sorunlar hayati midir?

Çok sağolun.
Teşekkürler.

2016 model aldım 2000 km de şuan hiç başıma gelmedi.
Bende çok kararsızdım.
Sorunu yaşayanların dediklerini denedim yokuş aşşağı giderken,benzin az iken ama stop etmedi henüz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar,

Ay sonunda bu motordan almayı planlıyorum fakat kafamı birşey karıştırdı.
Broşürde 8250 TL diyor, web sitesi fiyatında 8800TL diyor.
Hangisi doğrudur?

Birde alacağım bayiden bayiye indirim fiyatı değişir mi?
Tuzla Üçerler ile görüşmeyi planlıyorum, Birde Kadıköy ile görüşeceğim. Anadolu yakasında iyi bir servisi olan bayiden almak isterim.
Hizmet açısından duyarlı ve hassas bir bayi tavsiyeniz olur mu?

Teşekkürler.

kardeşim motorun 0 fiyatı belli değil.isteyen istediği fiyata satıyor alanlarında elinde patlıyor benim gibi.3 aydır satamıyorum en ucuza vermeme rağmen.açık arttırma usülü ile sadece 0 motor satışında satan yani bayi karlı çıkıyor.kullanıcıların durumu vahim.yani 8890 tl olan bir motoru sen nasıl 8200 e satıyorsun ve hala kapatılmıyorsun şaşıyorum.o yüzden alıcaksan sazan gibi atlama derim diğer illeride ara en ucuz kim veriyorsa hiç üşenme git ordan al yada getirt.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst