Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Benim motorda da gösterge resetleme sorunu var, onun haricinde 3 5 aydır çalıştırmıyordum motoru geçen ilk kez çalıştırdığımda 30 40 saniye gaz yemedi motosiklet.

gaz yememesi normaldir okadar sure zarfında yag ve yakıt çöküyor tıkanıklık yapabiliyor bir süre sonra ancak kendine geliyor haftada yada onbeş günde bir marş yapsanız sıkıntı olmaz.
 
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
25
Arkadaşlar merhaba uzun yolda sürekli tapagaz hiç gaz kesmeden 130-140 ve üzeri gittiğimizde bi sıkıntı olur mu ? bajaj pulsar 200 ns

benim motor 2016 model 900 e yakın km'si bir defa ciddi eğimli bir yolda 144 gördü onun haricinde 136' nın üzerine çıkmıyor motosiklet kolay kolay, özellikle rüzgarlı havada 120 km den sonra çok nazlı hızlanıyor tabi bunda benim 183 cm boy ve 92 kg olmamın da etkisi var. Onun haricinde özellikle 110 km ye kadar çok canlı ve şehir içi kullanım için çok ideal olduğunu düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------

gaz yememesi normaldir okadar sure zarfında yag ve yakıt çöküyor tıkanıklık yapabiliyor bir süre sonra ancak kendine geliyor haftada yada onbeş günde bir marş yapsanız sıkıntı olmaz.

ben de öyle düşündüm çok da önemsemedim açıkçası, akşama kadar gezip hasret giderdik pulsar ile.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
benim motor 2016 model 900 e yakın km'si bir defa ciddi eğimli bir yolda 144 gördü onun haricinde 136' nın üzerine çıkmıyor motosiklet kolay kolay, özellikle rüzgarlı havada 120 km den sonra çok nazlı hızlanıyor tabi bunda benim 183 cm boy ve 92 kg olmamın da etkisi var. Onun haricinde özellikle 110 km ye kadar çok canlı ve şehir içi kullanım için çok ideal olduğunu düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------



ben de öyle düşündüm çok da önemsemedim açıkçası, akşama kadar gezip hasret giderdik pulsar ile.

136 km ye kadar gayet rahat çıkıyor 2016 model 3900 km de
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
https://www.youtube.com/watch?v=TOcfk2HsdlU

Bu arıza hatasını çözen var mı? Yoksa direk servise mi gitmeliyim?

Motorun en son gösterge panelindeki ve konsoldaki hareketli yerlere WD-40 sıktım ama 1 saat önce bu ikazın olmadığına eminim. Yardımlarınızı bekliyorum. daha 860 km de. Pulsar 200ns 2016 model

arıza ışığı 2 uzun 3 kısa yanıyorsa km saati hız sensörü arızalı yada kirlenmiş olabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
https://www.youtube.com/watch?v=TOcfk2HsdlU

Bu arıza hatasını çözen var mı? Yoksa direk servise mi gitmeliyim?

Motorun en son gösterge panelindeki ve konsoldaki hareketli yerlere WD-40 sıktım ama 1 saat önce bu ikazın olmadığına eminim. Yardımlarınızı bekliyorum. daha 860 km de. Pulsar 200ns 2016 model

canını sıkma derim.yüzde 90 bagajdaki soketlerden birinin temassızlığı.arkadaşımda gitti manavgattan aldı yolda bunun aynısı oldu 0 km motorda.sen hangisinin olduğunu biliyorsan soketlerden bak derim ama servis 5 dakkada halleder.ışığın yanmasıda zaten alakasız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=TOcfk2HsdlU

Bu arıza hatasını çözen var mı? Yoksa direk servise mi gitmeliyim?

Motorun en son gösterge panelindeki ve konsoldaki hareketli yerlere WD-40 sıktım ama 1 saat önce bu ikazın olmadığına eminim. Yardımlarınızı bekliyorum. daha 860 km de. Pulsar 200ns 2016 model

canını sıkma derim.yüzde 90 bagajdaki soketlerden birinin temassızlığı.arkadaşımda gitti manavgattan aldı yolda bunun aynısı oldu 0 km motorda.sen hangisinin olduğunu biliyorsan soketlerden bak derim ama servis 5 dakkada halleder.ışığın yanmasıda zaten alakasız.
 
Katılım
28 Haz 2016
Mesajlar
3
merhabalar hız göstergemde arıza odugunu farkttim bazen ölçüyor bazen 0da kalıyor sonra bi anda 160a çıkıyo falan sanırım yıkadıktan sonra oldu. normalde geçerdi fakat 3 gün oldu durum hala aynı. nasıl düzelir fikri olan varmı?? teşekkürler.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhabalar hız göstergemde arıza odugunu farkttim bazen ölçüyor bazen 0da kalıyor sonra bi anda 160a çıkıyo falan sanırım yıkadıktan sonra oldu. normalde geçerdi fakat 3 gün oldu durum hala aynı. nasıl düzelir fikri olan varmı?? teşekkürler.

servise gidiyorsun durumu izah ediyorsun gerekli müdahaleyi yapıyor, şu servislere gitmeyi ne zaman öğreneceğiz, hadi burdan sorunun neyden kaynaklandığını söyledik yine servise gideceksin bunda kaçarın yok, servise git yardımcı olmadılar mı gel burdan yaz veya kuralkan şikayet kısmına yaz, facebook gurubunda yaz.
 
Katılım
28 Haz 2016
Mesajlar
3
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

servise gidiyorsun durumu izah ediyorsun gerekli müdahaleyi yapıyor, şu servislere gitmeyi ne zaman öğreneceğiz, hadi burdan sorunun neyden kaynaklandığını söyledik yine servise gideceksin bunda kaçarın yok, servise git yardımcı olmadılar mı gel burdan yaz veya kuralkan şikayet kısmına yaz, facebook gurubunda yaz.

servise gitmeyi bende biliyorum lakin bulunduğum ilde yok uğraşmaya degmicek basit bi problemse idareten bi çözüm arıyorum fikri olan söylesin. teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst