Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bir arkadaş facebook sayfasında mt09 un aküsünü takarak dememişti ve göstergede gitme olmamıştı tekrar orjinal aküyü takınca yine gösterge gelmemişti buda akünün akım değerinin düşük olmasından kaynaklı idi, yüksek akımlı bir akü alınırsa yani cca değeri yüksek akü alınırsa bu sıkıntı da ortadan kalkmış olacaktır, zaten havalar da soğuk akünün değeri hepten düşüyor buda sıkıntı yapmasına neden oluyor.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
Bir arkadaş facebook sayfasında mt09 un aküsünü takarak dememişti ve göstergede gitme olmamıştı tekrar orjinal aküyü takınca yine gösterge gelmemişti buda akünün akım değerinin düşük olmasından kaynaklı idi, yüksek akımlı bir akü alınırsa yani cca değeri yüksek akü alınırsa bu sıkıntı da ortadan kalkmış olacaktır, zaten havalar da soğuk akünün değeri hepten düşüyor buda sıkıntı yapmasına neden oluyor.

Eyvallah kardeşim. Motoru salı günü falan alacam cuma günü devir işlemleri yetişmedi şimdiden önbilgi olsun diye araştırıyorum. Alır almaz oktay abi'ye teslim edecem zaten
 
Katılım
21 Eki 2016
Mesajlar
22
Arkadaşlar merhaba uzun yolda sürekli tapagaz hiç gaz kesmeden 130-140 ve üzeri gittiğimizde bi sıkıntı olur mu ? bajaj pulsar 200 ns
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
Herkese merhaba bugün motorun yağını değiştim yağın rengi griye donuk bi renkte çıktı soğutma suyundada eksilme var gibi tam emin değilim ama sanki zamanla seviyesi azalmış tam minimum seviyede dışardan bakınca herhangi bi kaçak gözükmüyor acaba yağa şunu karışıyor. Eğer karışıyorsa çözümü nedir. Neresine bakmalıyım
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Herkese merhaba bugün motorun yağını değiştim yağın rengi griye donuk bi renkte çıktı soğutma suyundada eksilme var gibi tam emin değilim ama sanki zamanla seviyesi azalmış tam minimum seviyede dışardan bakınca herhangi bi kaçak gözükmüyor acaba yağa şunu karışıyor. Eğer karışıyorsa çözümü nedir. Neresine bakmalıyım

devirdaim pompasının contasından kaçırıyordur çok yoğun sızdırma yoktur belkide o yüzden görememissindir motorla hareket halindeyken sıkıstırmanında etkisiyle ufak ufak sızdırıyordur bir servise göstermende fayda olacak
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dün arkadaşın aldığı ikinci el motorun yağını görseydiniz bu ne derdiniz ve bildiğiniz koyu beyaz, orjinal yağdan eser yok, su seviyesi biraz inikti, depoya su girmiş yağ bozulmuş motor çalışmıyor, benzin pompası, enjeksiyon temizliği, depo temizliği, sıfırdan motora bakım yaptık ve sıkıntısız çalıştırdım. Biraz kullanınca zaten devirdaim sıkıntılı mı değil mi ortaya çıkar, suya ekleme yaptık, yağ kısmına mazot koyup varsa içinde pisliği bir nebze de olsa temizledik, 1000 2000km sonra içinde kalan pisliği yeni yağ toplar hem ne durumda olduğunu görmüş olacağız. Şu eksilme veya yağa karışma yapıyorsa zaten durum ortaya çıkar devirdaim contası değişecek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

Peki bunun masrafı ne kadar tutar tahmini fiyat verebilecek var mı

Garantili ise sorun olmaz, servise gidin baktırın duruma göre müdahale eder.
 
Katılım
21 Eki 2016
Mesajlar
22
Arkadaşlar ben 2016 model ikinci el ve 2.000-10.000 km arası almayı düşünüyorum. Alırken ilk önce nelere dikkat etmem gerekiyor ? Biliyoruz yazılım konusunda genel olarak kullanıcıların şikayetleri var ilk olarak neleri göz önünde bulundurarak ikinci el almalıyız
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
Arkadaşlar ben 2016 model ikinci el ve 2.000-10.000 km arası almayı düşünüyorum. Alırken ilk önce nelere dikkat etmem gerekiyor ? Biliyoruz yazılım konusunda genel olarak kullanıcıların şikayetleri var ilk olarak neleri göz önünde bulundurarak ikinci el almalıyız
Servis kayıtlarına bakın hocam. Ustasını arayıp sorun bilgi alın motor ve kullanıcı hakkında. Sonrasında bildiğiniz, güvendiğiniz başka usta varsa ona da gösterip öyle alın.
Bende ikinci el aldım. Serviste ki ustayı arayıp servis geçmişini öğrendim.
Sonrasında arkadaşımın ustasına götürdüm ve usta alıp test etti, inceledi, onay verince aldık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

Arkadaşlar debriyaj manetine gelen bir kablo var. Telin manete bağlandığı yerde kutuya giriyor ve kutu da manete bağlı.
Ne işe yarar bu kablo ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
garantisi yok maalesef tahmini fiyat nedir. açıkçası kendim yapmayı planlıyorum

Motorun içine zarar vermedi ise sadece devirdaim contasını değiştirmeniz yeterli, iç kısma zarar verdi ise biraz sıkıntı, yağı değiştirdi iseniz biraz su haznesine saf su, antifiriz ekleyin ve yağ camından kullandıkça motoru kontrol edin, sıkıntı varsa zaten kendisini belli eder.
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
Arkadaşlar debriyaj manetine gelen bir kablo var. Telin manete bağlandığı yerde kutuya giriyor ve kutu da manete bağlı.
Ne işe yarar bu kablo ?

Sorumun cevabını vereyim de belki başkası da öğrenmek ister :)
Dediğim kablo debriyaj müşürü imiş.
Motor viteste iken debriyajı sıkmadan çalıştırmak istersek çalışmamasını sağlayan parça imiş.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
Motorun içine zarar vermedi ise sadece devirdaim contasını değiştirmeniz yeterli, iç kısma zarar verdi ise biraz sıkıntı, yağı değiştirdi iseniz biraz su haznesine saf su, antifiriz ekleyin ve yağ camından kullandıkça motoru kontrol edin, sıkıntı varsa zaten kendisini belli eder.

Motora zararının tespitini bilmiyorum lakin hararet yapmadı hiç hararet ışığı yanmadı hiç antifiriz seviyesinde bi azalma var azda olsa Devirdaim keçesini değiştireceğim sonrada antifiriz artı safsu ekleyip takip edeceğim. Devirdaim keçesini değiştirirken dikkat etmem gereken herhangi birşey var mı
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Şöyle yapsanız, sanırsam siz zaten yeni yağ değişimi yaptınız, antifiriz veya saf su ekleyin, bindikce kısa aralıklarla yağı kontrol edin yağda değişim yoksa sıkıntı yok demektir ama siz yine de kontrol edin. Keçeyi değiştirmek için zaten yeri belli elinizden geliyorsa yapabilirsiniz, veya yarın bana telefonla ulaşın bende videosu vardı devirdaim kısmının sökülmesi ile ilgili, telefon numaram zaten yazıyor görürsünüz, veya özel mesaj yazın dönüş sağlarım.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
merhaba arkadaşlar. bir süredir benim ns200 apartmanın içinde yatıyordu. dün bi marşına basayım dedim doğal olarak akü bitmiş. ben de hazır bitmişken şöyle iyi bi kuru akü alayım takayım diyorum. malum üstündeki akü dandik. hangi marka / model önerirsiniz?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhaba arkadaşlar. bir süredir benim ns200 apartmanın içinde yatıyordu. dün bi marşına basayım dedim doğal olarak akü bitmiş. ben de hazır bitmişken şöyle iyi bi kuru akü alayım takayım diyorum. malum üstündeki akü dandik. hangi marka / model önerirsiniz?

alacağın akünün cca değeri yüksek olsun yoksa aldığın akü de sıkıntı yapar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

şu linkte 190cca değeri yazıyor, bu değer gibi olandan alırsanız daha iyi olur. link sadece örnek.
http://urun.n11.com/aku/yamaha-mt09-abs-14-unibat-ctz10s-bs-aku-P147729840
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
merhaba arkadaşlar. bir süredir benim ns200 apartmanın içinde yatıyordu. dün bi marşına basayım dedim doğal olarak akü bitmiş. ben de hazır bitmişken şöyle iyi bi kuru akü alayım takayım diyorum. malum üstündeki akü dandik. hangi marka / model önerirsiniz?

alacağın akünün cca değeri yüksek olsun yoksa aldığın akü de sıkıntı yapar.

şu linkte 190cca değeri yazıyor, bu değer gibi olandan alırsanız daha iyi olur. link sadece örnek.
http://urun.n11.com/aku/yamaha-mt09-abs-14-unibat-ctz10s-bs-aku-P147729840

Ben vlm akü aldım 8 ay önce, gayet de güzel kullanıyorum. LİNK
unibat aküler çok güzel ve kaliteliler ancak hep söylediğim gibi; ona o parayı vereceğime heryıl yeni akü alır, 3.yılın başında 2 yıllık bir unibat akümün olması yerine sıfır vlm akümün olmasını tercih ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2016
Mesajlar
22
Reis zaten 2.000-3.000 km olanı alıcam servis bakımı yaptırılmaz ki o kmlerde. Sadece ilk 500 km bakımı var onun dışında yok
 
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
25
Benim motorda da gösterge resetleme sorunu var, onun haricinde 3 5 aydır çalıştırmıyordum motoru geçen ilk kez çalıştırdığımda 30 40 saniye gaz yemedi motosiklet.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst