Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Kas 2016
Mesajlar
82
Rosso 2 ye gücü yetmeyenler için Mitas MC50 öneriyorum. Tam bir fiyat performans ürünü. Ayna konusunda varsa tavisyelerinizi alabilirim kendi aynaları ciddi anlamda kötü.

Discover aynası öneririm . Tvs apache aynası takanlarıda duydum , ikisini kıyaslama fırsatım da oldu hemen hemen aynı . 2000 km falan olmuştur bu aynalarla gayet memnunum . Filtre yaparken bazen canını sıkabilir haberin olsun bu aynanın handikapı da bu .
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
52
Arkadaşlar merhaba.
Şu aralar(artık soğuktan mıdır bilmiyorum) sabahları ilk kez çalıştırırken ateşlediğim an ekran gider oldu. Her şey normal(zaten gaz vermeden çalışmıyordu hep gaz vererek çalıştırıyordum) fakat üstüne bir durum çıktı. Boşa alıyorum motoru ve marşa dokunduğum an ekran kapanıyor işte o sıra zaten gaz veriyor oluyorum hafiften sonra motor çalışıyor normal bir biçimde ve 10 saniye içinde ekran da kendine gelip saati her zamanki gibi sıfırlıyor.
Sorunun aküden olduğunu düşünüyorum fakat şuanki akü ya 2. akü zaten. garantiden değiştirmiştim önceden ve hala garantisi devam etmekte.
Böyle bir sorunla karşılaşanınız oldu mu? Ne yapayım sizce kabullenip sineye mi çekiyim yoksa gidiyim tekrardan yeni akü mü taktırtiyim(1 ay sonra tekrardan olmayacağının bir garantisi de yok gerçi).
Güvenli sürüşler.
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
47
Arkadaşlar merhaba.
Şu aralar(artık soğuktan mıdır bilmiyorum) sabahları ilk kez çalıştırırken ateşlediğim an ekran gider oldu. Her şey normal(zaten gaz vermeden çalışmıyordu hep gaz vererek çalıştırıyordum) fakat üstüne bir durum çıktı. Boşa alıyorum motoru ve marşa dokunduğum an ekran kapanıyor işte o sıra zaten gaz veriyor oluyorum hafiften sonra motor çalışıyor normal bir biçimde ve 10 saniye içinde ekran da kendine gelip saati her zamanki gibi sıfırlıyor.
Sorunun aküden olduğunu düşünüyorum fakat şuanki akü ya 2. akü zaten. garantiden değiştirmiştim önceden ve hala garantisi devam etmekte.
Böyle bir sorunla karşılaşanınız oldu mu? Ne yapayım sizce kabullenip sineye mi çekiyim yoksa gidiyim tekrardan yeni akü mü taktırtiyim(1 ay sonra tekrardan olmayacağının bir garantisi de yok gerçi).
Güvenli sürüşler.

git değiştir dostum kış uzun yolda kalırsın valla. garantin devam ediyorken değiştir.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Ya benim de geçenlerde yağa su karışmıştı garantiden sıfır motor yapılmıştı şimdi bunun garantisi kaldığı yerdenmi devam edecek yoksa motor bölümünün garantisi yeniden 2 yılmı olacak aklıma takıldı
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Ya benim de geçenlerde yağa su karışmıştı garantiden sıfır motor yapılmıştı şimdi bunun garantisi kaldığı yerdenmi devam edecek yoksa motor bölümünün garantisi yeniden 2 yılmı olacak aklıma takıldı

ömür boyu garantisi var senin motorun. sanmıyorum sıfırdan başlamasını ama yine de servise sormanda fayda var.
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
37
Ya benim de geçenlerde yağa su karışmıştı garantiden sıfır motor yapılmıştı şimdi bunun garantisi kaldığı yerdenmi devam edecek yoksa motor bölümünün garantisi yeniden 2 yılmı olacak aklıma takıldı

Ben kendi gittigim servisle benzer bir muhabbet etmistim meraktan. Servis gorevlisinin bana dedigi aynen su mesela sen garantiden veya garantisi bitmis motoruna para ile bir yedek parca aldin. Bu yedek parcanin kendi basina 2 yil garantisi var. Ama bunu uygulamayan servisler mevcutmus ama dogrusu serviscinin dedigi gibi. Bu bilgiye gore senin motor blogunun degisme tarihinden itibaren 2 yil garantisi olmasi gerekli. Ama degismeyen parcalarin garantisi eskisi gibi devam ediyor.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Sevgili dostlar.Aranızda kuryelik yapan arkadaşlar varsa pulsarımın sıfır orjinal lastiklerini ücretsiz verebilirim.Kuryeci arkadaşlar agresif kullanmayacakları için onlarda bir sıkıntı oluşturacağını düşünmüyorum.Lastikler toplamda 500km yol ya yapmıştır ya yapmamıştır.
 

Sol

Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
38
Merhaba mavellen arkadaş.
Lastiklerine ben talibim eğer vermek istersen günde ortalama 250 km yol yapıyorum lâstiğe ihtiyacım var
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
olur veririm.Özelden yazdım ama gitmedi heralde açık adresi özelden yaz göndereyim.
 

Sol

Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
38
Özelden yazıyorum bende ama neden se gitmiyor.
Turgut Özal mah. Tonguçbaba cad No17/G D7 Esenyurt/ istanbul.
Beni büyük bir dertten kurtardın allah senden razı olsun arkadaşım sağolasın..
Ersin dönmez 0542 763 36 47
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Merhaba mavellen arkadaş.
Lastiklerine ben talibim eğer vermek istersen günde ortalama 250 km yol yapıyorum lâstiğe ihtiyacım var

Günde ortalama 200 km olsa 20 gün çalışsan ayda 4000 . 12 ayda 48.000 km vay arkadaş helal olsun. Kolay gelsin.
 

Sol

Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
38
Motorum 2016 model temmuz 10 çıkışlı 22000 km deyim ve halaa orjinal lastikler üzerinde. Ama artık değişmesi gerek yol tutuşu ve frenleri iyice kötüleşti. Zincir dişli takımı geçen hafta değiştirdim orjinal zincir ve dişlisi.
Zinciri normal zincir taktirdım oringli pahalı geldi buda gayet Güzel
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2016
Mesajlar
16
Zincir için ne istedi servis ? Benim de değiştirmem gerekiyor ama fiyat biraz yüksek geldi.
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
Merhaba pulsarcı arkadaşlar,

Sizlere birşey sormak istiyorum şu an bajaj pulsar alınırmı yoksa 2017 yi mi beklemeliyim. 2017 modellerde bi değişiklik olur mu yada fiyat olarak düşünürsek 2017 de bir fiyat süpriziyle karşılaşiabilir miyiz.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Şuan zaten zamlandı pulsar, 2017 yılında ikinci bir zam gelir mi bilmiyorum, yeni gelecek olanlar için henüz bir bilgi yok, pazar günü yeni modelin bayiler toplantısı var o zaman belki her şey ortaya çıkar.
 

Sol

Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
38
Muhtemelen bir değişiklik olmaz.
Bence şuan alınır.
2017 modeller 8870 tl den açılıyor yılbaşından sonra.
Son 2016 modeller 8300 tl den satılıyor bazı bayilerde.
Almak gibi ciddi bir niyetin varsa bence kaçırma fırsattır.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Abs li Ns200. Mt25 i satıp alırım bir tane.

R1OP6j.jpg
[/url][/IMG]

d87GWL.jpg
[/url][/IMG]

5LGQoq.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------

şu anki hali abs olmadan çekilmiş hali ve renk değişikliği olan resimlerdir.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Abs li Ns200. Mt25 i satıp alırım bir tane.

[url=http://hizliresim.com/R1OP6j][url]http://i.hizliresim.com/R1OP6j.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/d87GWL][url]http://i.hizliresim.com/d87GWL.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/5LGQoq][url]http://i.hizliresim.com/5LGQoq.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------

şu anki hali abs olmadan çekilmiş hali ve renk değişikliği olan resimlerdir.

Sakalı çok klas olmuş :) beğendim olsa alsak kırmızısından ne güzel olur.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
@kdiner, abs'li derken yeni modeller mi öyle gelecek yoksa kendin mi yaptın? Sakal falan güzel olmuş alet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst