Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Arkadaşlar bugun aşırı stop etme problemi üzerine servise gittim yazılım attırmaya gidene kadar 8 kmde en az 10 kere stop etti dönüşte baya dolaştım 20 km yakın yol yaptım denedim 1 kere bile stop etmedi bilginiz olsun
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,296
KumanBayram dostum ö.m den mesaj gönderemiyorum neden bilmiyorum,garip bir durum.O nedenle burdan yazayım.

Gidon aparatını takınca önceden olan titreşim ne ise o,extradan bir titreşim olmuyor.Fiyatı kargo dahil 70-tl.Aliminyumdan tornada işlenmiş,işçilik güzel.Bu aparatı takınca gaz ve debriyaj telleri kasıyor.Kafayı söküp kablo demetlerinden rahatlatmak gerekiyor.Kafanın 4 vidası var ikisi sağ yanda ikisi sol yanda.Sağ ve sol üst vidaları sökmen yeterli kafa aşşağı doğru eğiliyor ve kablolara mudahale edebiliyorsun.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
pulsara jant kırılıyor diye bok atanlar dün pendik de ölümle biten motor kazasına baksınlar tam emin olamazsamda honda cbr ıdı motorun ön jantı kollarfan kırılmış çerçevesi ve lastik saglam kalmıştı arkadaşa ALLAH dan rahmet diliyorum.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
pulsara jant kırılıyor diye bok atanlar dün pendik de ölümle biten motor kazasına baksınlar tam emin olamazsamda honda cbr ıdı motorun ön jantı kollarfan kırılmış çerçevesi ve lastik saglam kalmıştı arkadaşa ALLAH dan rahmet diliyorum.

bu işi amma uzattılar ve uzatıyorlarda beyinden yoksun insanların pulsar cant kırıyor yea dediği bir durum kardeşim kaza anından hepsi kırılır aldığı darbe darbeyi nerden aldığı önemlidir ki kaldıkı pendikteki kazada adam öldü öldükten sonra jant sağlam kalsa neye yarar sen o jantı kıracak kadar hızlı kaza yapıyorsan ve hala hayattaysan bence nefes aldığın için dua etmelisin uçak bile yeri geliyor 2 ye bölünüyor kaza bu sonuçta
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Arkadaşlar birşey merak ettim. 200 NS ile 200 RS arasında hp ve tork bakımından ufak bir fark var. Motor blukları aynı diye biliyorum ben. Bu fark yazılımdan mı kaynaklanıyor?
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Arkadaşlar selamlar , stop etme sorununun devam etmesi üzerine sosyal medya üzerinden Ekrem Ata bey'e mesaj gönderdim sağolsun kendisi ilgilendi ve geri dönüş yaptı. Oktay Motor'a ismimi vereceğini ve oraya gitmem gerektiği konusunda yardımcı oldu. Haftaya pazartesi gideceğim inşallah kısmetse :)
Stop etme sorununun olması can sıkıcı olsada bunun yanı sıra muhattap olabileceğim kişilerin olduğunu bilmek beni epey rahatlattı diyebilirim , hayırlı günler herkese :)
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
83
Arkadaşlar selamlar , stop etme sorununun devam etmesi üzerine sosyal medya üzerinden Ekrem Ata bey'e mesaj gönderdim sağolsun kendisi ilgilendi ve geri dönüş yaptı. Oktay Motor'a ismimi vereceğini ve oraya gitmem gerektiği konusunda yardımcı oldu. Haftaya pazartesi gideceğim inşallah kısmetse :)
Stop etme sorununun olması can sıkıcı olsada bunun yanı sıra muhattap olabileceğim kişilerin olduğunu bilmek beni epey rahatlattı diyebilirim , hayırlı günler herkese :)

Bay moto - Kayalar - Oktay servislerinden birine git adam gibi yazılımları atsınlar stop etme kalmaz tek marşta çalışır ama gösterge sıfırlanmasına hala çözüm bulunamadı.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar birşey merak ettim. 200 NS ile 200 RS arasında hp ve tork bakımından ufak bir fark var. Motor blukları aynı diye biliyorum ben. Bu fark yazılımdan mı kaynaklanıyor?
200NS teknik verilerinde yazanlar karbüratörlü 200NS'nin verileri. 200RS'nin teknik verileri enjeksiyonlu olanlar için. Fark buradan kaynaklanıyor.
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
Selamlar iki gün önce motosikletimin bakımlarını yetkili bir serviste yaptırdım. Motoru bıraktım yarım saat sonra geldim. Bakımı yapıldı dediler. İçime kuşku düştü yağı ve filtreyi değiştirdik diyip değiştirmemiş olabilirler mi? Anlamanın bir yolu var mı ?
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Arkadaşlar birşey merak ettim. 200 NS ile 200 RS arasında hp ve tork bakımından ufak bir fark var. Motor blukları aynı diye biliyorum ben. Bu fark yazılımdan mı kaynaklanıyor?

yazılımda farklı,ateşleme sistemide farklı, sanırım ondan kaynaklanıyor.
ns lerde sürat daha fazla diye biliyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Selamlar iki gün önce motosikletimin bakımlarını yetkili bir serviste yaptırdım. Motoru bıraktım yarım saat sonra geldim. Bakımı yapıldı dediler. İçime kuşku düştü yağı ve filtreyi değiştirdik diyip değiştirmemiş olabilirler mi? Anlamanın bir yolu var mı ?
Egzoz'un oralara baksaydınız yağlanmış mı diye. Yağ filtresini sökerken ordan yağ damlıyor.
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
14
İyi akşamlar motorla yolda giderken ani fren yaptıgımda debriyaj ile frenleri sıkıp kilitliyorum durmak için, motorda kilitliyor kendini ve motor stop ediyor. Bu normal midir?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

Bay moto - Kayalar - Oktay servislerinden birine git adam gibi yazılımları atsınlar stop etme kalmaz tek marşta çalışır ama gösterge sıfırlanmasına hala çözüm bulunamadı.

gösterge sıfırlaması için bana akü sarjı yetersiz demişlerdi.
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
47
İyi akşamlar motorla yolda giderken ani fren yaptıgımda debriyaj ile frenleri sıkıp kilitliyorum durmak için, motorda kilitliyor kendini ve motor stop ediyor. Bu normal midir?

Ani fren yaptığımda benim motorda stop ediyor. Arka frene sert bastığımda kitliyor. Bir ses geliyor sonra stop ediyor. Normalmidir bilmiyorum.
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
Selam arkadaşlar. Tam bir sene oldu Pulsar ı alalı. 14 bin km yaptim. Ama günlük kullanmıyorum sadece kamplara, haftasonu gezilerine katıldım motorumla. Bu yaz da iki uzun yol yaptım, çok çok memnun kaldım. Yakıt ve performans açısındanon numara...

Sizlere sormak istedigim yeni sezonda motoruma bir çanta takmak istiyorum. Arka çantanın pek yakışmadığını düşünsem de en kolay çözüm bu sanırım. Shad sh48 modelini begeniyorum, ileride motorumu büyüttüğümde de kullanabilecegim bir model. Acaba çok büyük olur mu Pulsar a. Yüksek hızlarda yalpalama yapar mı topcase? Arka çanta kullananların yorumlarını bekliyorum.

İkinci bir çözüm de soft yan çanta kullanmak. Ben zaten kamp cadirimi uylu tulumumu sosis canta ile tasiyorum, bir sekilde arkaya bagliyorum. Ama ıvır zıvır eşyalari koymak için iki yan çanta güzel olur sanki. Arka çantaya da gerek kalmaz, ucuza halletmiş olurum dedim. Tabi onun için de yan çantalarin sarkmaması düzgün durması için demir yaptirmam lazim. Bu tip işleri yaptirabilecegim bir arkadaşım da var burada.

Kararsız kaldım. Topcase kullanan ya da sadece yan çanta kullananlardan fotoğraf ve yorum alabilir miyim.

Teşekkürler. Selamlar.
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
Motorun antifirizini kontrol etmek için kapağı açtım baktım içinde bir kaç damla yağ var. Antifirize yağ karışması mümkün müdür?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst