Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Sen al tabii hocam benim dememle alakası yok ölmek istiyorsan alabilirsin kask vs'de takma boşuna ozaman

2:16

https://www.youtube.com/watch?v=KtanY8b9blQ

bu paylaştığın videodaki olayı paylaşan kişi bile açıklama yorum yapmamış, ama motorun sahibi 90km hızla bariyere girerek jant bu şekle gelmiş, her kez birşeyler yazıyor çiziyor ama neyin ne olduğu hakkında açıklama yok neden açıklama yapmazlar acaba kime hizmet ediyorlar bende bunu anlamış değilim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

ns 150 koruma demiri
http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-ns150-on-koruma-demiri-takimi.html

ns 200 koruma demiri
http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-200ns-on-koruma-demiri-takim.html

bunların resimleri birebir aynı gibi duruyor buyuzden sordum fiyatlarıda farlı yarı yarıya nerdeyse.
başka koruma demiri tavsiyeside alabilirim.

ns 150 koruma demiri daha uzun.
VP53rB.jpg
[/url][/IMG]

ns200 daha kısa.
LZ7OD0.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
Bilgi için teşekkür ederim peki koruma demiri tavsiyeniz var mı orjinal haricinde yada granajlı motorlar için olan topuzlar uyar mı?
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Bu motoru karalamak için ara sıra bağzı arkadaşlar bu başlığa yazıp çiziyorlar sonrada ortadan kayboluyorlar.Bu başlığı iyi takip edenler bunun farkıdalar zaten.Bir arakaş vardı yasal hakkımı kullanacağım dava açacağım diyordu ve her gelişmeyi burdan bizlere aktaractı ne oldu ses seda varmı?Belki onun başına bu motor ile ilgili ciddi sorunlar geldi haklıdır ama neden kimse sonunakadar konusunu takip etmez.Arada sırada birileri çıkar bir iki satır yazıp kaybolur.Ağzınız ile kuş tutsanız bu motoru kötüleyemessiniz bana.Ben sıfır aldım depe depe biniyorum köpek gibide gidiyor.Daha tık demedi MAŞALLAH.Kim kime neye hizmet ediyor acep.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Arkadaşlar bu motosikletin rüzgar korumalıgına siyah olmayan başka bişey bulup takılabiliyormu acaba
 
Katılım
15 Kas 2016
Mesajlar
3
İyi akşamlar.Bu resetleme sorunu benim motorumda da var.Bu ne demek.Motor çalışıyor H 8 25 diye bir hata kodu veriyor yada gösterdgeleri kastediyorum açılıyor,çalıştırıyorum biraz fazla çalıştırma düğmesine bastığımda kontak açık olduğu halde bu reseti yapıyor saati sıfırlıyor.Yada çalışıyor Tamer beyin başına gelen gibi çalışırken reset atıyor yani gösterge yeniden kendini açıp kapıyor,saat sıfırlanıyor,anlık bir elektrik kesintisi oluyor bu durum giderken olduğunda tamer beyin durumuna bende düşebilirim.5 yaşından beri motor kullanıyorum yaşım 42 egitimim motorsiklet tecrübem motoru söküp takacak kadar var.Fakat burada elektriksel bir sorun var buna bulunulmuş bir çare burada dillendirilmiş değil.Ben Ankara'dayım Sanırım Bora beydi kendisiyle(Moto 444)görüştüm en kısa zamanda götürüp motorumu incelemelerini istiycem sonucu olaya hakimiyetlerini de buradan size aktacacağım.
Bu arada Tamer beyin motorsiklet tecrübesine kadar bu konunun indirgenmiş olması bu olayın hatasının bulunamamış olması gerçeğini değiştirmiyor.Bu arkadaşımız 4 kez aynı sorundan gelmiş,servis sorunu çözememiş.Yeninden tekrar ediyorum.Kuralkanın yapması gereken bu arkadaşımızın tecrübesine saygısızlık yapmak yerine derhal yeni bir motorsiklet vermesidir.Bu sorunun nedenini teşhis edip servisleri vasıtası ile bu kara lekeyi silmesi,insanların bu kuşkusunu giderici geri çağırma işlemlerini başlatmasıdır.
bu resetleme sorunu bendede var nisan ayında aldım motoru ara ara resetleme yapıyordu ama bu kış günlerinde daha sık yapmaya başladı. servise gittiğimde akünün şarja bağlanması lazım diyor başka bi servise sordum akünün yenisini getirtip değiştiriyoruz dediler.
bu resetleme sorununu aküden m yapıyor bilen var mı?
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Video paylaşılan konuyada yazmıştım burayada yazayım. Ben 150 ns kullanıcısıyım. O videoda dediğiniz gibi motorun şakülü kaymış bırakta kırılsın. Ben ana yolda 50 km hızla nerden geldiği belirsiz kayanın üzerine çıktım. Önümde beton kamyonu vardı lastik hizasından gidiyordum ama o namussuzda taşa sıfır geçmiş kurtaramadım çıktım üstüne. Zor toparladım düşmemek için artçımda vardı. Aynı zamanda dağ tepe kullanırım girmediğim çukur, çıkmadığım taş kalmadı. Bilerek değil tabiki hızlıda girdiğim oldu yavaşta gitdiğim oldu. Jant kırılıyo pulsar almayın diyorlar. Nerdeyse 2 seneden fazla türkiye yollarında kullanılıyor. Bu zamana kadar hiç jant kırılıpta kaza yapan olmuşmu ki bu kadar kötülüyosunuz motoru. Bizde canımızı yolda bulduk zaten öyle diken üstünde geziyoruz ne zaman kırılcakta takla atıcaz diye.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bilgi için teşekkür ederim peki koruma demiri tavsiyeniz var mı orjinal haricinde yada granajlı motorlar için olan topuzlar uyar mı?

şu şekil olan var,

OVn6B0.jpg
[/url][/IMG]

Yq2LJa.jpg
[/url][/IMG]

birde bu şekil benim kullanmış olduğum var.

Erndp9.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

bu resetleme sorunu bendede var nisan ayında aldım motoru ara ara resetleme yapıyordu ama bu kış günlerinde daha sık yapmaya başladı. servise gittiğimde akünün şarja bağlanması lazım diyor başka bi servise sordum akünün yenisini getirtip değiştiriyoruz dediler.
bu resetleme sorununu aküden m yapıyor bilen var mı?

önce aküyü şarja bağlasınlar hala düzelme olmazsa sıfır kuru akü takıp işlemi hallederler yine de düzme olmazsa diğer kısımlarını kontrol ederler ama büyük oranda düzelir.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar arkadaşlar,bende ümraniye kayalar motordan siyah istedim fabrikada bile kalmadı dediler mavisini aldım.
15095701_1167324786668048_8470214560896705080_n.jpg
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Bu motoru karalamak için ara sıra bağzı arkadaşlar bu başlığa yazıp çiziyorlar sonrada ortadan kayboluyorlar.Bu başlığı iyi takip edenler bunun farkıdalar zaten.Bir arakaş vardı yasal hakkımı kullanacağım dava açacağım diyordu ve her gelişmeyi burdan bizlere aktaractı ne oldu ses seda varmı?Belki onun başına bu motor ile ilgili ciddi sorunlar geldi haklıdır ama neden kimse sonunakadar konusunu takip etmez.Arada sırada birileri çıkar bir iki satır yazıp kaybolur.Ağzınız ile kuş tutsanız bu motoru kötüleyemessiniz bana.Ben sıfır aldım depe depe biniyorum köpek gibide gidiyor.Daha tık demedi MAŞALLAH.Kim kime neye hizmet ediyor acep.

+1 Sıfır aldım, 40bin kilometre oldu. Maaşallah....
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Devir daim pompasının keçelerinden yağa su radyatör suyuna yağ karıştı motoru bıraktık piston krank falan bir sürü parça değişti şanzumandan ses geliyordu dişliler değişti gel gelelim sıfır motor yapıldı garantiden ama ne sesi eskisi gibi nede gidişi rampada falan bi aptallaşıyor motor rodaj yapıyoruz yeniden bakalım daha ne çıkartıcak şanzuman dişlisi 5 binde 6 vites değişti 8200 de 5 vites değişti sıfır motor yapıldı hakkımızda hayırlısı haftada 1 kullanıyorum canınıda almıyorum bu km nasıl bu hale geldi anlayamadım garanti varken garantiden yapılıyorda garanti bitince güzel masraf açar bütün bakımları ve ara bakımları günü gününe yapılıyor sorunun temeli 10 tl bile olmayan conta..
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Devir daim pompasının keçelerinden yağa su radyatör suyuna yağ karıştı motoru bıraktık piston krank falan bir sürü parça değişti şanzumandan ses geliyordu dişliler değişti gel gelelim sıfır motor yapıldı garantiden ama ne sesi eskisi gibi nede gidişi rampada falan bi aptallaşıyor motor rodaj yapıyoruz yeniden bakalım daha ne çıkartıcak şanzuman dişlisi 5 binde 6 vites değişti 8200 de 5 vites değişti sıfır motor yapıldı hakkımızda hayırlısı haftada 1 kullanıyorum canınıda almıyorum bu km nasıl bu hale geldi anlayamadım garanti varken garantiden yapılıyorda garanti bitince güzel masraf açar bütün bakımları ve ara bakımları günü gününe yapılıyor sorunun temeli 10 tl bile olmayan conta..

Geçmiş olsun.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pulsardaki saati düzeltip hafızaya alıyorum fakat kapatıp açtıktan sonra 1.00 dan başlıyor bilgisi olan varmı acaba ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

hayırlı olsun allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin.

Amin,cümlemize kazasız belasız yolculuklar.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
saati demek hafızaya alamamışsınız ondan saat 1:00 de başlıyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst