Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
1 Mart ayında çıkar
2 selesi yumusatilsin direksiyon gidonu biraz yukseltilsin.
3 döviz yükseldiği için fiyatlar artacaktır
Ne kadar artar bilemem.
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
25
Slm arkadaşlar büyük ihtimalle konusulmuştur ama benim forum okuyacak çok vaktim olamıyor maalesef, o yüzden ön cam tavsiyesi istiyorum veya konunun tartışıldığı sayfa linkini paylaşırsanız sevinirim. Ben de Pulsar 200ns kabilesindenim :)

kayalar motordan temin edebilrisin biz 3 5 arkadaş aldık
güzel camı pulsar yazısıda var önde
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
Selamlar yakında bende pulsar 200 ns sahibi olmayı düşünüyorum. Size bir sorum olucak cevap yazanlara şimdiden teşekkür ediyorum.
İki motor var arada kaldım 2016 ve 2015 model arasında bir fark var mıdır. 2016 da sele ve lastik değişmiş. 2015 olan motor 2016 da alınmış ama 2015 model sizce arada tercih sebebi bir fark var mıdır?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
6
iyi forumlar gelecek nisan mayıs aylarında kısmetse bu motosikletten almayı düşünüyorum önerisi olan varmı arkadaslar genel olarak lastik öncam vs. birde ek olarak vergisi ve sigorta ne tutar acaba fikri olan varmı yaş 21 kırklareli/merkez öğrenci
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
bende sıfır aldım ama 2016 varken yenisini aldım :)

Ön cam olarak ''biadil'' kullanıyorum çok memnunum

Sigorta el yakıyor motoru kendi üzerime yaptım 980 tl çıktı ::ban::

Ruhsat felan 150 civarıydı heralde tam hatırlamıyorum
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Selamlar yakında bende pulsar 200 ns sahibi olmayı düşünüyorum. Size bir sorum olucak cevap yazanlara şimdiden teşekkür ediyorum.
İki motor var arada kaldım 2016 ve 2015 model arasında bir fark var mıdır. 2016 da sele ve lastik değişmiş. 2015 olan motor 2016 da alınmış ama 2015 model sizce arada tercih sebebi bir fark var mıdır?

motor ve teknik olarak bir fark yok sadece stiker yazılarında ufak degişiklik var.2015 i daha uygun veriyorlarsa alın yoksa 2016 alın
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
6
Sigorta fiyatlari cok sacma degilmi ya ford transit arac vardi onu sorgulatmistim 1000 lira küsür tutmuştu sigortasi motor isterse 3 bin liraya versinler sifirini sigortasi 900 küsür olduktan sonra anlmam o motoru. peki vergisi nekadar bir bilginiz varmi tesekkur ederim
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
yaş 29, plaka 07, yer Ankara ve ilk motorum 200 Ns. Ziraat 1475 tl çıkardı en uygun olarak. Yaptırmayayım diye düşünürken Anadolu sigortadan aradılar ve 553 tlye sigortamı yaptırdım. Anadolu sigortadan fiyat alın derim. En uygun fiyatı onlar veriyor galiba.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Sigorta işi şans gibi bir durum, bir bakarsın uygun çıkar bir bakarsın yüksek çıkar, ben istanbulda ikamet ediyorum yaş 34, plaka 10 ama 348tl fiyat çıktı, düşük diyebilirsiniz ama her zaman fiyatlar değişiklik gösterebiliyor.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
6
Bana yüksek fiyat çıkınca bende sebebini sordum

1.34 Plaka
2.Sıfır araç
3.22 yaşındasın
4.ilk aracın

980 tl iyi bile çıktı hiç itiraz etme dediler benden önce alan bir arkadşa 2.500 cıkmış inanması güç ama gerçek :sunny:

Dert valla ya ben simdi nasil alayim yani 2000 küsür sigorta cekerseler nabarim :D şaka gibi
 
Katılım
29 Eyl 2016
Mesajlar
16
Ruhsat işini bir kenara bırakırsak eğer sigortasız araç cezası 69 lira ve çoğu zaman ekipmanların ve motorun her şeyi tamsa polisler sigorta için ceza yazmayabiliyor.Uygun bir sigorta bulana kadar ileri tarihe atılabilir.Ama kaza durumunda işler değişir.Geçici ruhsat süresi ve kaza hali dışında sigorta çok büyük bir sorun değil.Tolerans gösteriyor polisler onlar da biliyor bu fiyatları sonuçta.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst