- Katılım
- 17 Eyl 2005
- Mesajlar
- 137
İyi akşamlar.Bu resetleme sorunu benim motorumda da var.Bu ne demek.Motor çalışıyor H 8 25 diye bir hata kodu veriyor yada gösterdgeleri kastediyorum açılıyor,çalıştırıyorum biraz fazla çalıştırma düğmesine bastığımda kontak açık olduğu halde bu reseti yapıyor saati sıfırlıyor.Yada çalışıyor Tamer beyin başına gelen gibi çalışırken reset atıyor yani gösterge yeniden kendini açıp kapıyor,saat sıfırlanıyor,anlık bir elektrik kesintisi oluyor bu durum giderken olduğunda tamer beyin durumuna bende düşebilirim.5 yaşından beri motor kullanıyorum yaşım 42 egitimim motorsiklet tecrübem motoru söküp takacak kadar var.Fakat burada elektriksel bir sorun var buna bulunulmuş bir çare burada dillendirilmiş değil.Ben Ankara'dayım Sanırım Bora beydi kendisiyle(Moto 444)görüştüm en kısa zamanda götürüp motorumu incelemelerini istiycem sonucu olaya hakimiyetlerini de buradan size aktacacağım.
Bu arada Tamer beyin motorsiklet tecrübesine kadar bu konunun indirgenmiş olması bu olayın hatasının bulunamamış olması gerçeğini değiştirmiyor.Bu arkadaşımız 4 kez aynı sorundan gelmiş,servis sorunu çözememiş.Yeninden tekrar ediyorum.Kuralkanın yapması gereken bu arkadaşımızın tecrübesine saygısızlık yapmak yerine derhal yeni bir motorsiklet vermesidir.Bu sorunun nedenini teşhis edip servisleri vasıtası ile bu kara lekeyi silmesi,insanların bu kuşkusunu giderici geri çağırma işlemlerini başlatmasıdır.
Bu arada Tamer beyin motorsiklet tecrübesine kadar bu konunun indirgenmiş olması bu olayın hatasının bulunamamış olması gerçeğini değiştirmiyor.Bu arkadaşımız 4 kez aynı sorundan gelmiş,servis sorunu çözememiş.Yeninden tekrar ediyorum.Kuralkanın yapması gereken bu arkadaşımızın tecrübesine saygısızlık yapmak yerine derhal yeni bir motorsiklet vermesidir.Bu sorunun nedenini teşhis edip servisleri vasıtası ile bu kara lekeyi silmesi,insanların bu kuşkusunu giderici geri çağırma işlemlerini başlatmasıdır.

