Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Sponsor Firma
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
28
Pulsar Test Günlerine Özel Kampanya Seçeneklerimiz:

1) 7370 TL + LS2 KASK HEDİYE(FF351)
2) 7300 TL + 90 TL DEĞERİNDE İLK BAKIM ÜCRETSİZ


BAY-MOTO OTOMOTİV TİC. LTD. ŞTİ.
0216 428 79 00 - 0532 216 54 86
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Pulsar Test Günlerine Özel Kampanya Seçeneklerimiz:

1) 7370 TL + LS2 KASK HEDİYE(FF351)
2) 7300 TL + 90 TL DEĞERİNDE İLK BAKIM ÜCRETSİZ


BAY-MOTO OTOMOTİV TİC. LTD. ŞTİ.
0216 428 79 00 - 0532 216 54 86
Neden ilk bakımı ücretsiz olarak yapmıyorsunuzda kampanya olarak sunuyorsunuz?
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
143
280 km ye 52 lira yaktı arkadaslar tabi boşa calıstırmalar gaz vermeler içinde gayet normal kullandım 100 maxımum ara ara gazladım sıkıstırmadan aynalar hariç notum 10 ustunden 9 bazı sacmalıklar hariç parasına gore alet cok iyi diyorum cbr 125 2013 den sonra cok rahat geldi valla arka fren ozellikle hosuma gitti lastıklerde bi sıkıntı gormedıö değismeye gerek yok bence bi iki onfren yaptım kaydıramadım ıyı derım bır gunde 100 kusur km yaptım ellerım uyusmadı cbr 250 kadar tıtrıyor motor herkese iyi forumlar

Erol abi ben 45 tllik benzinle 340 km civari yaptim ama 50 60 70 bu civarlarda gittim 😊
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Ne munasebet kardesim.herkes burada paylasimini,eger varsa kampanyalarini duyurur.bu nasil bir kafa yapisi.nereden ogrenmeyi planliyorsun kampanyalari.

Hayır esasında arkadaş doğru söylüyor.
Her ticari firma gelip burda kampanya duyurmaya kalksa şu pulsar konusu neye döner düşünebiliyor musunuz?
Bu konu insanların pulsar 200ns modeli ile ilgili bilgi almaya-vermeye geldiği bir konu. Firmaların kampanyaları ile ilgili duyuruları takip etmeye geldikleri bir konu değil.

Ticari firmalar için forum yönetimi bir bölüm açar ve bu gibi paylaşımlar o bölümlerde yapılırsa daha iyi olur.
Hem bilgi alışverişinin olduğu bu gibi konular şişmez, hem de aslında firmalar kullanıcıya daha iyi ulaşabilir. Çünkü kullanıcı kampanyaları nereden kontrol edeceğini bilir. Buradaki paylaşım yarım saat sonra birkaç sayfa geride kalabilir ve kimse kolay kolay göremez.
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
34
Merhaba arkadaşlar,

Motorumu çarşamba günü teslim aldım, fakat yoğunluğumdan dolayı pek kullanamadım. Ayrıca plaka ruhsat işler var. Bende ürünümü orta sehpası olmadan aldım. İlk öğrendiğimde üzülmüştüm fakat sonradan düşündüm de kaç kere kullanacağım zaten. En çok zincir bakımında yardımcı olur fakat şöylede bir durum var ki orta sehpa kötü bir görüntüde oluşturuyor. Bence motor için hayati bir eksiklik yada fazlalık değil. Olsa da olurrrr, olmasa da olurrrr. Sırf orta sehpa yüzünden siparişini iptal etmeyi düşünenler var sanırım, bence bir daha düşünsünler :) Belki daha sonradan cüzi bir fiyata temin edilebilecek bir parça için bu güzelim motordan vazgeçilmez!

Ayrıca gerçekten kullanılan bazı üslüplar beni de rahatsız etti. Konu, sorun ne olursa olsun hepimiz insanız, karşımızdaki bir insan ve kimse kimseye zorla satış yapmıyor. İsim olarak söylemiyorum malum zaten, ..... neyse bişey demiyorum kötü şeyler yazacam yoksa.

SOMA faciası zaten canımızı çok sıktı, sizin tartıştığınız muhabbetlere bak.
Madenci şehitlerimize Allah'tan rahmet, ailelerine sabır diliyorum...

20140514_201615.jpg

20140514_201653.jpg

20140514_201716.jpg

20140514_201729.jpg

20140514_204254.jpg

20140514_204315.jpg

20140514_204336.jpg

20140514_204348.jpg

20140514_204408.jpg

20140514_204422.jpg

20140514_204436.jpg

20140514_204448.jpg

20140514_204504.jpg

20140514_204518.jpg

20140514_204542.jpg

20140514_204555.jpg

20140514_204614.jpg

20140514_204635.jpg

20140514_204652.jpg
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Hayırlı olsun. Detay fotoları özellikle çok hoş. Depodaki Pulsar yazısını neden bantladınız?

Bak heyecanlandım haaa...

Bayiden telefon bekliyorum :p Askerde telefon beklerken de böyle heyecanlanırdım :mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
hayırlı olsun..

Resimlere bakarken dikkatimi çekti. motorumu siyah alıp güzelce bi folyo kaplamayı düşünüyorum. heryerine.. :) Daha önce CBf150 motoruma yapmıştım ( aşağıdaki linkini verdiğim konuda kırmızı olan yerdeki gibi siyah kaplamayı düşünüyorum ) güzel olacağı kanaatindeyim. folyo ucuz zaten.. hem grenaja zarar da vermez. ufak tefek çiziklerden de korur. ( dizlik çizmesi vb )

http://www.motosiklet.net/forum/mot...t-kirmizi-folyo-and-karbon-fiber-kaplama.html
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
34
Hayırlı olsun. Detay fotoları özellikle çok hoş. Depodaki Pulsar yazısını neden bantladınız?

Bak heyecanlandım haaa...

Bayiden telefon bekliyorum :p Askerde telefon beklerken de böyle heyecanlanırdım :mrgreen:

Teşekkürler,

Depoda pulsar yazıları ve diğer her yerinde bantlar ve köpüklü korumalarla sarılı geliyor motor :) Hepsini söktüm şimdi.
 
Sponsor Firma
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
28
İlk bakım fiyatı BAJAJ tarafından belirlendi ve her serviste aynı fiyatlandırma olacak. Biz sadece test sürüşü günlerine özel bu indirimi uygulayacağız. Hayırlı Günler
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Tvs apache ile pulsarı yan yana koyup kıyaslarsak boyut olarak cok güzel olur aslında..

birde ortalama sürat olarak sabit bir şekilde kaç km yapabılıyor? Ve top speed tabiki?
 
Katılım
19 Mar 2014
Mesajlar
135
Bak heyecanlandım haaa...

Bayiden telefon bekliyorum :p Askerde telefon beklerken de böyle heyecanlanırdım :mrgreen:

Hiç sorma, beklemek ne kadar zor. Dün kargodan gelmesi bekleniyordu. Bu gün gelir inşallah. Saatler bile geçmek bilmiyor.::repci::

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------

hayırlı olsun..

Resimlere bakarken dikkatimi çekti. motorumu siyah alıp güzelce bi folyo kaplamayı düşünüyorum. heryerine.. :) Daha önce CBf150 motoruma yapmıştım ( aşağıdaki linkini verdiğim konuda kırmızı olan yerdeki gibi siyah kaplamayı düşünüyorum ) güzel olacağı kanaatindeyim. folyo ucuz zaten.. hem grenaja zarar da vermez. ufak tefek çiziklerden de korur. ( dizlik çizmesi vb )

http://www.motosiklet.net/forum/mot...t-kirmizi-folyo-and-karbon-fiber-kaplama.html

Ben de mat siyahı motosiklete çok yakıştırıyorum. Mat siyah kaplatmayı düşünüyorum. Bu nedenle ruhsatta renk sıkıntısı olmasın diye düz siyah sipariş verdim. Aslında becerebilsemde sizin gibi kendim kaplayabilsem. Yaptığınızda paylaşırsınız, bizde fikir alırız.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Tvs apache ile pulsarı yan yana koyup kıyaslarsak boyut olarak cok güzel olur aslında..

birde ortalama sürat olarak sabit bir şekilde kaç km yapabılıyor? Ve top speed tabiki?

Ben bu gün yan yana gördüm ikisini, apache pulsarın yanında bisiklet gibi kalıyor :p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Bayi aradı, pulsar gelmiş. Birazdan yola çıkacağım. dönüş yolu 60 km. İlk izlenimlerimi ve fotoları atarım. Ayrıca bayii ile LS2 kask için pazarlık atacağım şans dileyin :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------

Tvs apache ile pulsarı yan yana koyup kıyaslarsak boyut olarak cok güzel olur aslında..

birde ortalama sürat olarak sabit bir şekilde kaç km yapabılıyor? Ve top speed tabiki?

10312101_767827589918426_7463202369540093821_n.jpg


10310118_767827546585097_88812793362202379_n.jpg


10338719_1423627047899892_3347820137752132177_n.jpg


10329244_10203117290066791_2803367409872727235_n.jpg


10325751_1422259964706784_7481952476666097131_n.jpg
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Bayi aradı, pulsar gelmiş. Birazdan yola çıkacağım. dönüş yolu 60 km. İlk izlenimlerimi ve fotoları atarım. Ayrıca bayii ile LS2 kask için pazarlık atacağım şans dileyin :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------



https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net...101_767827589918426_7463202369540093821_n.jpg

https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net...10118_767827546585097_88812793362202379_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd....19_1423627047899892_3347820137752132177_n.jpg

https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net...4_10203117290066791_2803367409872727235_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd....51_1422259964706784_7481952476666097131_n.jpg


hadi hayirli olsun şimdiden
km nin fotosunu 0 iken çek. ileride 0 km halini gormek istersin belki
drift ile yanyana foto da isterük
yakin cekim fotolari da usteruk

zinciri yaglamadan cikma
arkaya 28 psi hava vur
one en az 25
motor isinmadan yola çıkma
yagina suyuna bak
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
hadi hayirli olsun şimdiden
km nin fotosunu 0 iken çek. ileride 0 km halini gormek istersin belki
drift ile yanyana foto da isterük
yakin cekim fotolari da usteruk

zinciri yaglamadan cikma
arkaya 28 psi hava vur
one en az 25
motor isinmadan yola çıkma
yagina suyuna bak

UStanın çırağı motor toplanır toplanmaz hemen bir mahalle turu atacağı için 0 km iken foto çekmek pek mümkün değil.

ŞAhsen ben aldığımda 6 km yazıyordu. mağaza ile servisin arası 500 m olduğuna göre git - gel derkende bu kadar yol yapmaz.

daha sonra servisteyken şahit oldum, çırak toplanan tüm motorlar ile tur atıyor. 0 km 4 çeker atv ile dükkanın önünde drift çekiyordu.

su çeşmesine vurdu, rot mili kırıldı, başka bir markanınkini uydurdular 1 saat sonra sahibi almaya geldi ve adamın 0 diye aldığı motoru hasarlı

olarak verdiler adama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

Pulsar Test Günlerine Özel Kampanya Seçeneklerimiz:

1) 7370 TL + LS2 KASK HEDİYE(FF351)
2) 7300 TL + 90 TL DEĞERİNDE İLK BAKIM ÜCRETSİZ


BAY-MOTO OTOMOTİV TİC. LTD. ŞTİ.
0216 428 79 00 - 0532 216 54 86

1 lt yap ne zaman 90 lira oldu ? Aha burdan görün, bu servisle herhangi bir münasebetiniz olmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst