Merhaba arkadaşlar,
Motorumu çarşamba günü teslim aldım, fakat yoğunluğumdan dolayı pek kullanamadım. Ayrıca plaka ruhsat işler var. Bende ürünümü orta sehpası olmadan aldım. İlk öğrendiğimde üzülmüştüm fakat sonradan düşündüm de kaç kere kullanacağım zaten. En çok zincir bakımında yardımcı olur fakat şöylede bir durum var ki orta sehpa kötü bir görüntüde oluşturuyor. Bence motor için hayati bir eksiklik yada fazlalık değil. Olsa da olurrrr, olmasa da olurrrr. Sırf orta sehpa yüzünden siparişini iptal etmeyi düşünenler var sanırım, bence bir daha düşünsünler

Belki daha sonradan cüzi bir fiyata temin edilebilecek bir parça için bu güzelim motordan vazgeçilmez!
Ayrıca gerçekten kullanılan bazı üslüplar beni de rahatsız etti. Konu, sorun ne olursa olsun hepimiz insanız, karşımızdaki bir insan ve kimse kimseye zorla satış yapmıyor. İsim olarak söylemiyorum malum zaten, ..... neyse bişey demiyorum kötü şeyler yazacam yoksa.
SOMA faciası zaten canımızı çok sıktı, sizin tartıştığınız muhabbetlere bak.
Madenci şehitlerimize Allah'tan rahmet, ailelerine sabır diliyorum...