Len kardşim herşeyin bir uslubu var. İstemeyi bilmiyorsun daha. Ekrem Bey gibi bir zat-ı muhterem'i kırıyorsun. Şu forma girip kullanıcının görüşlerini dinleyen, bire bir ilgilenen, muhatap olan başka firma yetkilisi var mı? :wiinkk:
len deme beyefendi de forum uyemize
adam hakkını arıyor
bu ne iş discover 125 st de de aynı mevzu
tanitim resimlerinde dublex (tubeless) yazan lastikler vatandaşa iç lastikli satıldı
yok efendim yeni gelenler tubeless olacak dendi
orta sehpa çıkmayan kişilere efendim gelecek dendi
simdi de orta sehba (dogru yazim sehpa) iptal deniyor
müşteri vermiş kaparosunu
saticiyla anlaşmış
mal eksik teslim edilmek isteniyor
bu mudur esnaflik ???
TUKETICI MAHKEMESINE BASVURMA HAKKI VAR HERKESIN
hakkınızı aradığınız için sizi tebrik ederim
dava emsal teskil ederse diğer kaparo verenlere de faydasi olabilir
onceden belirtmeden teknik ozelliklerde değişiklik yapma hakki saklıdır
cümlesinin arkasina sığınarak müşteriye haksızlık yapılmasın
kraldan cok kralcı olmayalım lütfen