Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
PULSAR - DISCOVER - BOXER TEST SÜRÜŞÜ İÇİN 0532 216 5486 ve 0216 428 7900 numaralı telefonlardan bize ulaşabilir, Cumartesi-Pazar veya Pazartesi gününüzü keyifli hale dönüştürebilirsiniz.

[url]http://i.hizliresim.com/LPbYVJ.jpg[/url]

pazar günü kadıköyde olacağım test sürüşü nasıl olacak acaba belirli bi saatte mi yoksa gelen binip test edebilecek mi ? en azından test edip aklımdaki soruları cevaplamak istiyorumda :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Iyımıs benim koyde servis var bigalıyım bende su an 180 km oldu tek sorunum aynalar berbat değişim sart gostermiyor kısa tork nanyak bir iki denedim 125 ile sabit gider bu alet kac yapar bakıcaz artık bi yag değişssinde
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Len kardşim herşeyin bir uslubu var. İstemeyi bilmiyorsun daha. Ekrem Bey gibi bir zat-ı muhterem'i kırıyorsun. Şu forma girip kullanıcının görüşlerini dinleyen, bire bir ilgilenen, muhatap olan başka firma yetkilisi var mı? :wiinkk:

len deme beyefendi de forum uyemize
adam hakkını arıyor

bu ne iş discover 125 st de de aynı mevzu
tanitim resimlerinde dublex (tubeless) yazan lastikler vatandaşa iç lastikli satıldı
yok efendim yeni gelenler tubeless olacak dendi
orta sehpa çıkmayan kişilere efendim gelecek dendi
simdi de orta sehba (dogru yazim sehpa) iptal deniyor
müşteri vermiş kaparosunu
saticiyla anlaşmış
mal eksik teslim edilmek isteniyor
bu mudur esnaflik ???

TUKETICI MAHKEMESINE BASVURMA HAKKI VAR HERKESIN
hakkınızı aradığınız için sizi tebrik ederim
dava emsal teskil ederse diğer kaparo verenlere de faydasi olabilir

onceden belirtmeden teknik ozelliklerde değişiklik yapma hakki saklıdır

cümlesinin arkasina sığınarak müşteriye haksızlık yapılmasın
kraldan cok kralcı olmayalım lütfen
 
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
2
Eyvallah volkan kardeş. Bugün Mustafa beyin yanına uğradım telefonumu bıraktım. Senin motor geldiğinde arayacak inşallah.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
6
rebel_punto kimse kusura bakmasın satış sözleşmesi yapılırken bana ayaklık var dendiyse ben bunu alırım, kimseden birşey istenmem lafı uzatıp tartışmaya girmeyeceğim
pulsar çok iyi motor severek heyecanla siparişinide verdim ama bugün izmirdeki yetkili servisle görüştüm ; oda orta sehpanın bundan sonra ki partilerde olmayacağını istesek bile sonradan temin edemeceklerini söyledi, bende orta sehpa yoksa siparişi iptal etmek istediğimi çok açık ve net bir şekilde söyledim, sonra motor gelsin bişeyler ayarlarız dediler . bende tamam dedim
bekleyip görecez.
maddi değeri önemli değil bana ne söz verilmişse ben onu beklerim gerisi beni bağlamaz
ayrıca gecen hafta birtane discover aldım bu ay sonu 1 tane daha alacam çok memnunum titreşim sadece yüksek devirde var oda rahasız etmiyor viraj dengesi muhteşem
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
rebel_punto kimse kusura bakmasın satış sözleşmesi yapılırken bana ayaklık var dendiyse ben bunu alırım, kimseden birşey istenmem lafı uzatıp tartışmaya girmeyeceğim
pulsar çok iyi motor severek heyecanla siparişinide verdim ama bugün izmirdeki yetkili servisle görüştüm ; oda orta sehpanın bundan sonra ki partilerde olmayacağını istesek bile sonradan temin edemeceklerini söyledi, bende orta sehpa yoksa siparişi iptal etmek istediğimi çok açık ve net bir şekilde söyledim, sonra motor gelsin bişeyler ayarlarız dediler . bende tamam dedim
bekleyip görecez.
maddi değeri önemli değil bana ne söz verilmişse ben onu beklerim gerisi beni bağlamaz
ayrıca gecen hafta birtane discover aldım bu ay sonu 1 tane daha alacam çok memnunum titreşim sadece yüksek devirde var oda rahasız etmiyor viraj dengesi muhteşem

Ben bugün bajaj bayine gittim motorda orta sehpada vardı . Orta sehpa ile geliyor dedi . Düz 7 bine veriyorlar motoru . Orta ayaklığa bence fazladan para kazanmak için para alıyorlar :)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Veren arkadaşlara saygı duymakla birlikte ben şahsen kapora alınmasına veya verilmesine karşıyım.

İstenilen ürün bir süre sonra zaten fazlasıyla bayilere gelecektir. Şu durumda durduk yere parayı bağlamak niye? Motorlar siparişle gelmiyor ki kapora verilsin. (Yanlışım varsa düzeltin ) Ayrıca kapora isteyenin firma değil bazı bayiler olduğunu Ekrem Bey de söyledi.

Sonunda böyle üzücü durumlarla karşılaşmamak için kapora vermek yerine sabredip bayiden görerek almak daha iyi bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
len deme beyefendi de forum uyemize
adam hakkını arıyor

bu ne iş discover 125 st de de aynı mevzu
tanitim resimlerinde dublex (tubeless) yazan lastikler vatandaşa iç lastikli satıldı
yok efendim yeni gelenler tubeless olacak dendi
orta sehpa çıkmayan kişilere efendim gelecek dendi
simdi de orta sehba (dogru yazim sehpa) iptal deniyor
müşteri vermiş kaparosunu
saticiyla anlaşmış
mal eksik teslim edilmek isteniyor
bu mudur esnaflik ???

TUKETICI MAHKEMESINE BASVURMA HAKKI VAR HERKESIN
hakkınızı aradığınız için sizi tebrik ederim
dava emsal teskil ederse diğer kaparo verenlere de faydasi olabilir

onceden belirtmeden teknik ozelliklerde değişiklik yapma hakki saklıdır

cümlesinin arkasina sığınarak müşteriye haksızlık yapılmasın
kraldan cok kralcı olmayalım lütfen

Kralcılık yaptığım yok. Orta sehpa konusunda arkadaşa katılıyorum ve bayii ile hala cebelleşiyorum ( Ekrem Bey ile de aynı şekilde). Ben sadece üsluba takıldım ki sen de LEN sözüne takılmışsın ki ben sustum artık. Motosiklette orta sehpa var denildi veya görüldü. Ben de hakkımın yenmesinden hiç hoşnut değilim. Ayrıca arkadaş düz 7 bin falan demiş, 7 bin ise süper. Aradığım bayilerin hiç birisi peygamberi bilmiyor ama NUH'u iyi tanıyor, indirim yapan yok. Valla yakın olsa kaporayı yakar 7 bin e orta sehpalısını alırım. ( kimse demesin sehpaya taktın diye, takarım arkadaş var mı gerisi)
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlarım; takriben bir aydır vakit bulabildikçe sizlerle hasbihal edip doğru bilgileri birinci ağızdan vermeye çalışıyorum. Takdir edersiniz ki her soruya yetişebilmem mümkün değil. Ama bazı yanlış anlamalara sebep olabilecek bilgi kirliliğine de cevap vermek zorunda hissediyorum kendimi. Biraz da başınızı ağrıttığımın farkındayım. Ama size hiç bir zaman çelişkili bir bilgi vermedim, vermem de Allah'ın izni ile...

1. Orta Sehpa konusunda tüm yaşananları söyledim. İlk partide 4 adet eksik orta sehpa ve ön koruma demiri geldi. Sonraki partide ise orta sehpaların gelmeyeceği bilgisi verildi. Bu ürünlerin şu anda sıra ile satışı devam ederken sehpa üzerinden rant sağlanması fikrini şaka olarak kabul ediyorum.:). Eğer bir yerde orta sehpalı ürün var ise ilk partiden kalmadır,

2. Bayinin ya da servisin ben size orta sehpa ayarlarım sözünü mutlaka sorgulayın. Biz böyle bir söz vermiyoruz. Aksi halde sıkıntı yaşarsınız. Ama bazı yan sanayi çalışmalarının başladığını duyuyorum. Özellikle m_sayın kardeşim bu parça sizin için siparişi iptal ettirebilecek bir parça ise mutlaka dediklerimi göz önüne alın. Discover üründen memnun olduğunuza da ayrıca sevindim,

3. Kapora konusunda ben de kesinlikle sıcak bakmıyorum. Daha önce de özelden bazı mesajlar yazan arkadaşlara söyledim. Mutlaka rahatlama sağlayacağız. İnşallah gerek kalmayacak. Ama burada benim yapabileceğim başka bir etki takdir edersiniz ki yok.


Bu vesile ile SOMA'da rızıkları peşinde iken can veren şehit kardeşlerimize de Allah'tan (CC)rahmet, geride kalanlara da sabır ihsan edilmesini Rabbimden niyaz ediyorum...

Saygılarımla...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
6
ekrem ata bey keşke herkes siz gibi olabilse 100 lerce insanın canlı canlı gömüldüğü Somada ne acılar yaşanırken bizim konuştuklarıza bak.
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
4
hepinize slm :) yeni üyeyim ve bende forumdaki katkılarınız sayesinde pulsar 200 e kapora vermiş bulunuyorum bekliyoruz bakalım .
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
hepinize slm :) yeni üyeyim ve bende forumdaki katkılarınız sayesinde pulsar 200 e kapora vermiş bulunuyorum bekliyoruz bakalım .

hayırlısı olsun kardeş.hangi renk alıyorsun.birde ne kadar fiyata anlaştınız.ben de nihai kararımı cumartesi günü bay-motonun test sürüşünden sonra vereceğim.test sürüşü yaparsanız alırsınız diyorlar.bakalım öyle mi olacak
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
280 km ye 52 lira yaktı arkadaslar tabi boşa calıstırmalar gaz vermeler içinde gayet normal kullandım 100 maxımum ara ara gazladım sıkıstırmadan aynalar hariç notum 10 ustunden 9 bazı sacmalıklar hariç parasına gore alet cok iyi diyorum cbr 125 2013 den sonra cok rahat geldi valla arka fren ozellikle hosuma gitti lastıklerde bi sıkıntı gormedıö değismeye gerek yok bence bi iki onfren yaptım kaydıramadım ıyı derım bır gunde 100 kusur km yaptım ellerım uyusmadı cbr 250 kadar tıtrıyor motor herkese iyi forumlar
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
2
Merhaba Değerli Arkadaşlar. Bende Bodrumdan Siyah Pulsar Alarak Aranıza Katıldım. Yarın Motor Elimde Olacak İnşallah. Hepinize Saygılar Selamlar..
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
33
280 km ye 52 lira yaktı arkadaslar tabi boşa calıstırmalar gaz vermeler içinde gayet normal kullandım 100 maxımum ara ara gazladım sıkıstırmadan aynalar hariç notum 10 ustunden 9 bazı sacmalıklar hariç parasına gore alet cok iyi diyorum cbr 125 2013 den sonra cok rahat geldi valla arka fren ozellikle hosuma gitti lastıklerde bi sıkıntı gormedıö değismeye gerek yok bence bi iki onfren yaptım kaydıramadım ıyı derım bır gunde 100 kusur km yaptım ellerım uyusmadı cbr 250 kadar tıtrıyor moto r herkese iyi forumlar
hocam cok yakmis gibi geldi bana ortalamayakit degerinin 1lt 45 km oldugu soyleniyor yorumlarda bende daha once2013 apachi vardi, pulsar alacagim diye sattim apache son surat 1lt 40km rahat gidiyordu... Acaba almasammi bu motoru :(
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
220
280 km ye 52 lira yaktı arkadaslar tabi boşa calıstırmalar gaz vermeler içinde gayet normal kullandım 100 maxımum ara ara gazladım sıkıstırmadan aynalar hariç notum 10 ustunden 9 bazı sacmalıklar hariç parasına gore alet cok iyi diyorum cbr 125 2013 den sonra cok rahat geldi valla arka fren ozellikle hosuma gitti lastıklerde bi sıkıntı gormedıö değismeye gerek yok bence bi iki onfren yaptım kaydıramadım ıyı derım bır gunde 100 kusur km yaptım ellerım uyusmadı cbr 250 kadar tıtrıyor motor herkese iyi forumlar


ybr kadar yakmasını beklerdim 12lt 430km vavv
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
33
280 km ye 52 lira yaktı arkadaslar tabi boşa calıstırmalar gaz vermeler içinde gayet normal kullandım 100 maxımum ara ara gazladım sıkıstırmadan aynalar hariç notum 10 ustunden 9 bazı sacmalıklar hariç parasına gore alet cok iyi diyorum cbr 125 2013 den sonra cok rahat geldi valla arka fren ozellikle hosuma gitti lastıklerde bi sıkıntı gormedıö değismeye gerek yok bence bi iki onfren yaptım kaydıramadım ıyı derım bır gunde 100 kusur km yaptım ellerım uyusmadı cbr 250 kadar tıtrıyor motor herkese iyi forumlar
19 kurusmu yakti, demekki retlan kullanilsa mt07 gibi yakacak yanlis olcummu yaptiniz acaba...
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
4
teşekkür ederim , ben düz renk olsun istedim siyah ta karar kıldım diğer renkleri biraz cafcaflı geldi bana fiyatta hiç indirim yapmadılar 7.370 tl ye ok demek zorunda kaldım ki fazla bekleyip sezonu kaçırmak istemiyorum :)ilk motorum olacak acemiliği bunla atalım dedik bakalım bu fiyata güzel bir 200 seçeneği olduğunu düşündüm gerçi 1.82 boy 92 kiloyum bakalım umarım motora büyük gelmem :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------

hayırlısı olsun kardeş.hangi renk alıyorsun.birde ne kadar fiyata anlaştınız.ben de nihai kararımı cumartesi günü bay-motonun test sürüşünden sonra vereceğim.test sürüşü yaparsanız alırsınız diyorlar.bakalım öyle mi olacak

teşekkür ederim , ben düz renk olsun istedim siyah ta karar kıldım diğer renkleri biraz cafcaflı geldi bana fiyatta hiç indirim yapmadılar 7.370 tl ye ok demek zorunda kaldım ki fazla bekleyip sezonu kaçırmak istemiyorum ilk motorum olacak acemiliği bunla atalım dedik bakalım bu fiyata güzel bir 200 seçeneği olduğunu düşündüm gerçi 1.82 boy 92 kiloyum bakalım umarım motora büyük gelmem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst