Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar;

1. Orta sehba konusunu arz ettim. Maalesef satışa sunulmayacak, alınan karar gerekçesini duyurdum. Tekrar özür dilerim.

2. Yakıt kaçırma hadisesi ile ilgili arkadaşlar açıklama yapmış. Böyle bir durum ancak deponun normal kapasitesi üzerinde yakıt alındığında ve ürün yan ayak sehbası üzerine konulduğunda yaşanabilir. Otomobillerde de olduğu gibi. Herhalde bu kast ediliyor. Onun haricinde yakıt kaçırması diye bir durum söz konusu değildir. En güzeli yakıt depo kapasitesi ne yazıyorsa üzerinde almamak gerekir,

3. Pulsar ilk bakım ücreti yağ+yağ filtresi+işçilik toplam bedeli için servislere tavsiye edilen bedel 90 TL'dir. Bu konuda yapılması gerekenler bajaj.com.tr servis bölümünde yazıyor. Lütfen sadece yağ ve yağ değişimi yapılıyor gibi değerlendirilmesin.:) 26 kalem işçilik gözden geçiriliyor, kontrol ediliyor.

4. Renk konusunda daha önce de arkadaşlarım görüşlerini yazdılar/yazıyorlar. Bizim de sizlerle görüşlerimiz büyük ölçüde uyuşuyor. Bunları ileteceğiz/iletiyoruz. Ancak konu hakkında global kararlar veriliyor. Ülkelere göre beğeniler de çok değişiyor. Hiç beğenmediğimiz renk üretime alınmış ya da tersi beğenilen bir renk üretimden çıkarılmış gibi... Ama bu noktada özellikle çok beğenilen bazı renkler var ki ısrarcı olacağız.

Gösterilen tevecüh için teşekkür ediyoruz.:) İlk yorumların da güzel gelmesi bizleri sevindiriyor. Özellikle bu modelde her ne kadar yakıt konusunu öne çıkartmasak da (sport modelinde direk yakıt sarfiyatının göz önüne alınması ürünün diğer özelliklerine haksızlık olur, ya da gölgeleyebilir) çok gündeme getiriliyor. Şu anda almış olduğum iki-üç yerden bilgiye göre karışık kullanımda 1 km de 14-15 kuruş gibi bir sarfiyat görünüyor. Bu ürünlerin çoğu da henüz rodaj sürecinde. Özellikle kıyaslamaları güç-cc benzeşmesine göre yapmak gerekir. Bize verilen bilgi 100 km de çok agresif olmayan kullanımda 2,5-3 lt aralığıdır. Biraz sakin sürüşte 1 lt ile 40-50 km görülebilir. 3 buji 4 valf 23,5 PS beraber göz önüne alındığında bir anlam ifade edeceğini değerlendiriyoruz.

Selam ve saygılarımla...
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
70
ekrem bey bende konya da bekliyorum motorumun gelmesini ödemeyide yaptık artık beklemedeyiz dört gözle konyada ilk olcak inş..
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
143
Ben benzini agzina kadar doldurdum 2 kere ne yan ayakta ne ortada kacirma yapmadi sorunlumu yoksa benimki 😀
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
125
çok saygıdeğer ekrem ata;

daha öncede sordum ama gözünüzden kaçtığını tahmin ediyorum,

bajaj re60 modeli için satış tarihi ve fiyat bekliyoruz,

önümüzdeki sezon için getirmeyi düşündüğünüz başka modeller var mı? (şahsen pulsar 135 gelecekse beklerim)
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
277
arkadaşlar hazır pulsar isteyen varmı?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-2014-bajaj-pulsar-200-ns-159382139/detay

arkadaşın yanına bu gün uğradım kendisi alanya- manavgat-anamur bayisi elinde bir adet siyah pulsar hazır 1-2 güne kadar diğer renkleri de geliyor dedi. isteyen varsa bana veya arkadaşa ulaşabilir.
elinde 1 tane de KTM duke 200 abs li var, uygun fiyata verebilir. benimle irtibata geçerseniz fiyat veya ödeme şartları konusunda elimizden geleni yaptırırız NOT: reklam amaçlı değil sadece yardımcı olma amaçlı yazılmıştır.
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
11
Bir sorum olacaktı.

Sıfır pulsar 200 mü? Temiz 2.el hyosung gt 250 naked mı? hangisini tercih ederdiniz? (ikisininde fiyatı aynı düşünüldüğünde)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ewet 40 km yapmısım ılk fıkırlerımı paylasayım dengesı cok ıyı frenler gayet yeterlidir ani hızlanması cok ıyı yeterli 120 ile heryere gıt sabit tek kişi sanırım 140 ın ustune rahat cıkar bu tıtreşim var cbr 250 kadar cbr 125 den sonra cok tuhaf geldi oturus pozisyonu cok rahat sele sert sanırım yumusar inşallah yanii sonuc makına gercekten parasını hak edıyor
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
çok saygıdeğer ekrem ata;

daha öncede sordum ama gözünüzden kaçtığını tahmin ediyorum,

bajaj re60 modeli için satış tarihi ve fiyat bekliyoruz,

önümüzdeki sezon için getirmeyi düşündüğünüz başka modeller var mı? (şahsen pulsar 135 gelecekse beklerim)
Değerli tozlu bey, cevap verdigimi zannediyorum, ama atladı isem kusura bakmayın. Başka konu başlığı altında olabilir. RE60 modelinin fiyatı bedeli değil, satis tarihi yıl sonuna yetişebilir diye dusunuyorum. Önümüzdeki yıl modeller tabi ki olacak, ancak o da henüz belli değil. Cevaplar belirsiz oldu ama gercekten boyle. :)Selamlar...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
kısa mesafe kullanmış biri olarak ilk izlenimler söyle... apache nin gelişmiş hali... vibrasyon mevcut.... motorun tepkileri çok güzel... her vitese olumlu cevap veriyor... fren ve amortisörler hoşuma gitti... ama biraz mesafeli kullanıp limitleri zorlayarak yazmak daha mantıklı...
 
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
89
Değerli arkadaşlar;

1. Orta sehba konusunu arz ettim. Maalesef satışa sunulmayacak, alınan karar gerekçesini duyurdum. Tekrar özür dilerim.

2. Yakıt kaçırma hadisesi ile ilgili arkadaşlar açıklama yapmış. Böyle bir durum ancak deponun normal kapasitesi üzerinde yakıt alındığında ve ürün yan ayak sehbası üzerine konulduğunda yaşanabilir. Otomobillerde de olduğu gibi. Herhalde bu kast ediliyor. Onun haricinde yakıt kaçırması diye bir durum söz konusu değildir. En güzeli yakıt depo kapasitesi ne yazıyorsa üzerinde almamak gerekir,

3. Pulsar ilk bakım ücreti yağ+yağ filtresi+işçilik toplam bedeli için servislere tavsiye edilen bedel 90 TL'dir. Bu konuda yapılması gerekenler bajaj.com.tr servis bölümünde yazıyor. Lütfen sadece yağ ve yağ değişimi yapılıyor gibi değerlendirilmesin.:) 26 kalem işçilik gözden geçiriliyor, kontrol ediliyor.

4. Renk konusunda daha önce de arkadaşlarım görüşlerini yazdılar/yazıyorlar. Bizim de sizlerle görüşlerimiz büyük ölçüde uyuşuyor. Bunları ileteceğiz/iletiyoruz. Ancak konu hakkında global kararlar veriliyor. Ülkelere göre beğeniler de çok değişiyor. Hiç beğenmediğimiz renk üretime alınmış ya da tersi beğenilen bir renk üretimden çıkarılmış gibi... Ama bu noktada özellikle çok beğenilen bazı renkler var ki ısrarcı olacağız.

Gösterilen tevecüh için teşekkür ediyoruz.:) İlk yorumların da güzel gelmesi bizleri sevindiriyor. Özellikle bu modelde her ne kadar yakıt konusunu öne çıkartmasak da (sport modelinde direk yakıt sarfiyatının göz önüne alınması ürünün diğer özelliklerine haksızlık olur, ya da gölgeleyebilir) çok gündeme getiriliyor. Şu anda almış olduğum iki-üç yerden bilgiye göre karışık kullanımda 1 km de 14-15 kuruş gibi bir sarfiyat görünüyor. Bu ürünlerin çoğu da henüz rodaj sürecinde. Özellikle kıyaslamaları güç-cc benzeşmesine göre yapmak gerekir. Bize verilen bilgi 100 km de çok agresif olmayan kullanımda 2,5-3 lt aralığıdır. Biraz sakin sürüşte 1 lt ile 40-50 km görülebilir. 3 buji 4 valf 23,5 PS beraber göz önüne alındığında bir anlam ifade edeceğini değerlendiriyoruz.

Selam ve saygılarımla...

Teşekkürler motordan suan hiçbir sikayetim yok. Bakım tablosuna bakinca fikrim değişti zaten 4000 km de bir bakım var. Helal olsun o paraya :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Teşekkürler motordan suan hiçbir sikayetim yok. Bakım tablosuna bakinca fikrim değişti zaten 4000 km de bir bakım var. Helal olsun o paraya :)

Ilk bakımı 500 - 750 km arasında. Ikinci bakimi 4 bin km sonra, 3. bakımı 5 bin km sonra. Ama yağ değişimi 10 bin de bir yazıyor klavuz da. Iyisimi her bakimda yağ ve filtre değişimi yapmak.

Tüm firmalar ilk bakımdan yalnız yağ ve filtre ücreti alırken Bajaj gibi dünya lideri bir firmanın el elemegi istemesi manidar olmuş.

( ah orta sehpa ahhh... Bakım esnasında ne çektiğimi Vstrom un dili olsada söylese
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
kısa mesafe kullanmış biri olarak ilk izlenimler söyle... apache nin gelişmiş hali... vibrasyon mevcut.... motorun tepkileri çok güzel... her vitese olumlu cevap veriyor... fren ve amortisörler hoşuma gitti... ama biraz mesafeli kullanıp limitleri zorlayarak yazmak daha mantıklı...
Hocam, bide cbf'in gelişmiş halini çıkarsalar tadından yenmez kesin.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Ekrem Ata Bey, Şanlıurfa bayiniz pulsarlarin tam olarak ne zaman geleceğini bilmiyorum, cuma c.tesi gelir diyor. Pazartesi kargoya verildi diye hatırlıyorum. Urfa sevkiyatiniz şuan nerede ve ne zaman urfa bayiniz de olur. Işyerinden izin alacağım ama belirsizlik ve bekleme bitirdi beni.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Hocam, bide cbf'in gelişmiş halini çıkarsalar tadından yenmez kesin.
İnazuma var ya:)
Bu arada Bursa hariç heryere geldi mübarek, 20-30 kişi bildiğim kadarıyla hala bekliyor, anladığım kadarıyla tek tük gelecek gelsede , birde orta sehpa yok can sıkıcı iyiki beklememişim daha canım sıkılıp sinirlenecektim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst