Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
"hah tamam bu" dediğim motor burgman 650 :) o da çok zor olacağı için herşeye razıyım alıştım , ayakkabı, takım elbise, gömlek vs gibi şeylerde de zorlandığım için, hatta ve hatta doğru dürüst bir otobuse dolmuşa bile sığamadığım için hatta birçok şeye alışıyor insan.. motora da :) o yüzden, pulsara kolay alışırım diye umuyorum
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
bende aldım birtane 2013 ün 12. ayı yani 2014 model sayılır. daha 3500 km de motor çizik bile yok. ikinci elinin pek bilinmemesi ve bizim milletin marka fanatikliği yüzünden butür motorların değeri bilinmiyor. ben aldım mesela çok memnunum hiçbir kusur bulamıyorum motora. ikinci elinin ucuz olması bence bizim gibi kullanıcılar için büyük nimet. her bindiğimde iyikide almışım diyorum
konuyu biraz dağıtıyormuş gibi olacağım ama sym dandik motor üretmez dostum. motosiklet arızalarının çoğu kullanıcı hatasından kaynaklanır.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
herkese slm arkadaşlar çok üzülerek hatta kahrolarak motoru satıyorum okadar çok bağlanmıştım ki bu makinaya boyumun 1.96 olmasını bile göz ardı ettim bastım parasını aldım herşeyi göze alarak ama olmuyor olmuyor olamıyor sığmıyorum rahat değilim öle oturim böyle oturim derken motordan zevk alamıyorum altımda mopet gibi görünmeside cabası motor 320 km de arkadaşlar rodaj döneminde ve kesinlikle saçma sapan işler yapılmamıştır motorda bikere otobanda 8500 devir yaptım okadar ki zaten ekrem beyin de bahsettiği rodaj koruma denen bir madde varmış pistonda ki buda bence çok güzel bişey boyumun uzun olmasına bugün nalet ettim kader böyleymiş motordan bahsetmeme gerek yok zaten herkes biliyor eğer seneye 400 lük gelirse ve kalıbı bundan büyükçe olursa gözüm kapalı alacam evet arkadaşlar satışı adanadan yapıyorum plakası dün çıktı daha ruhsat hazır satışa hazırdır arkadaşlar sadece ocak pulu yatıracam onuda fiyata dahil edicem motor 320 km de şuan ve halen kullanmaktayım sahibindene koyucam gece 12 den sona şimdiden hayırlı uğurlu olsun resimleri zaten biliyosunuz arkadaşlar ..
Alırken bakmadınmı arkadaşım, motor boyut olarak küçük zaten, maşallah sendede boy var ama başka bir sorunmu var bilmediğimiz yeni alınan motor hemen satılırmı bir de karaborsadayken:)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
herkese slm arkadaşlar çok üzülerek hatta kahrolarak motoru satıyorum okadar çok bağlanmıştım ki bu makinaya boyumun 1.96 olmasını bile göz ardı ettim bastım parasını aldım herşeyi göze alarak ama olmuyor olmuyor olamıyor sığmıyorum rahat değilim öle oturim böyle oturim derken motordan zevk alamıyorum altımda mopet gibi görünmeside cabası motor 320 km de arkadaşlar rodaj döneminde ve kesinlikle saçma sapan işler yapılmamıştır motorda bikere otobanda 8500 devir yaptım okadar ki zaten ekrem beyin de bahsettiği rodaj koruma denen bir madde varmış pistonda ki buda bence çok güzel bişey boyumun uzun olmasına bugün nalet ettim kader böyleymiş motordan bahsetmeme gerek yok zaten herkes biliyor eğer seneye 400 lük gelirse ve kalıbı bundan büyükçe olursa gözüm kapalı alacam evet arkadaşlar satışı adanadan yapıyorum plakası dün çıktı daha ruhsat hazır satışa hazırdır arkadaşlar sadece ocak pulu yatıracam onuda fiyata dahil edicem motor 320 km de şuan ve halen kullanmaktayım sahibindene koyucam gece 12 den sona şimdiden hayırlı uğurlu olsun resimleri zaten biliyosunuz arkadaşlar ..

Hayırlısı olsun. Boy uzunluğunun dezavantajı bu olsa gerek. :pale:
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
bugun motosikleti deneme fırsatım oldu. 500 mt bile kullanmadım ama üstüne ilk oturduğum ama bu motor bana göre dedim ( tabi iri olduğum için yine küçük geldi ama yapacak birşey yok )ama ilk fırsatta pulsar alacağım, ve öyle devam edeceğim yollarda :) inşallah diyelim



[url]http://i.hizliresim.com/aqdbng.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/BXv5OQ.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/dj8AMn.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/p4Xp2n.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Elr42B.jpg[/url]



[url]http://i.hizliresim.com/NVlRGL.jpg[/url]


Baya küçük kaldı bana.. iri olduğumm için ama ben çok beğendim müthiş rahat oturuş pozisyonu.. rodajda olduğu için fazla basamadım.. Motosiklet sahibine teşekkür ederim buradan...

HAYIRLI OLSUN DOSTUM :) MAŞALLAH SENDE KALIPLIYMIŞSIN MOTORU KOLTUĞUNUN ALTINA ALIP GİDECEK GİBİSİN:mrgreen:
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
bugun motosikleti deneme fırsatım oldu. 500 mt bile kullanmadım ama üstüne ilk oturduğum ama bu motor bana göre dedim ( tabi iri olduğum için yine küçük geldi ama yapacak birşey yok )ama ilk fırsatta pulsar alacağım, ve öyle devam edeceğim yollarda :) inşallah diyelim



[url]http://i.hizliresim.com/aqdbng.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/BXv5OQ.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/dj8AMn.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/p4Xp2n.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Elr42B.jpg[/url]



[url]http://i.hizliresim.com/NVlRGL.jpg[/url]


Baya küçük kaldı bana.. iri olduğumm için ama ben çok beğendim müthiş rahat oturuş pozisyonu.. rodajda olduğu için fazla basamadım.. Motosiklet sahibine teşekkür ederim buradan...

dostum senin boyuna göre ancak bmw 1200gs kurtarır :)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Garip dostum maşallah gerçekten sana imrendim...Çünkü tam Enduro boyun var. Bu boyla Ktm, Varadero hatta çöl devesi gibi Tenere'ye, Çoğumuzun yanında cüce kaldığımız motorlara bisiklet gibi binersin. 1.75 boyum var Tenere orta sehpadayken farları göz hizamda nerdeyse :) ( iskemleye çıkarak binerim herhalde)
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
37
arkadaşlar motoru satmakdan vazgeçtim gülü seven dikenine katlanır 400 lük olanı gelene kadar binicem motora bazı arkadaşlar motorda bir sıkıntımı varda satmak istiyosun yazmışlar arkadaşlar motor taş gibi hiçbir sıkıntısı yok tabiri cahizse domuz gibi makina dediğim gibi boy problemi vardı ama bisikletçi içliği aldım apış arası süngerli olan :) kısa şort tayt şeklinde :) sorunu büyük ölçüde çözdüm daha rahatım şimdi:)
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
99
çok tatlı motor kazazıs belesız kullanın inş.
azıcık tecrubem olsa düşünebilirdim.
türkiyede çoğu esnafın kısa yoldan zenginlik hayali vardır
(bende esnafım) ticari ahlakın olgunlaşması için zaman veya
başka bişi gerekiyor. bajaj gene ortalarda japon satıcılarını
allah ıslah etsin. bajaj bir adımdır bana göre devamı gelsin isterim.
süpermoto-enduroda yapmaları lazım ktm ellerinde istediklerini yaparlar.
 
Katılım
15 Ocak 2012
Mesajlar
46
Ekrem bey bizim grubumuz ilk kurulan gruptur.diger arkadaslar bu grubu gordukleri halde neden tekrar grup kurmak istemisler bilemem.Ilk grubun tam ksmini yaziyorum.yukarida linkinide paylasmistim.
" Bajaj Pulsar 200 Ns Türkiye "
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
70
Arkadaşlar pulsarı alan veya alacak olanlar ödeme olayını nasıl yaptınız ve ya yapıcaksınız ? Hepsini peşin istiyolar motorda 10 gün sonra gelcek... peşinde bir anda çok geliyo ama ayırmaları gerekiyormuş peşin istiyolar :((
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
37
valla trink para istiyorlar şuan için .. eğer sipariş verdi isen kapora alıyolar motor gelincede paranın hepsini alıyolar ..
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
72












hep uzun boylu arkadaşlar fotoğraf paylaşmış. aslında çok küçük bir motosiklet değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst