- Katılım
- 4 Mar 2012
- Mesajlar
- 2,100
Boy kilo nedir hocam sizin? Motor mu küçük siz mi aşırı irisiniz? :queen:
aslında o resmi ekleyip 125 lik pulsar geldi ülkemize diyecektim
1,96 m. 105 kg..
Boy kilo nedir hocam sizin? Motor mu küçük siz mi aşırı irisiniz? :queen:
aslında o resmi ekleyip 125 lik pulsar geldi ülkemize diyecektim125 lik gibi durmuş değil mi
1,96 m. 105 kg..
konuyu biraz dağıtıyormuş gibi olacağım ama sym dandik motor üretmez dostum. motosiklet arızalarının çoğu kullanıcı hatasından kaynaklanır.bende aldım birtane 2013 ün 12. ayı yani 2014 model sayılır. daha 3500 km de motor çizik bile yok. ikinci elinin pek bilinmemesi ve bizim milletin marka fanatikliği yüzünden butür motorların değeri bilinmiyor. ben aldım mesela çok memnunum hiçbir kusur bulamıyorum motora. ikinci elinin ucuz olması bence bizim gibi kullanıcılar için büyük nimet. her bindiğimde iyikide almışım diyorum
Alırken bakmadınmı arkadaşım, motor boyut olarak küçük zaten, maşallah sendede boy var ama başka bir sorunmu var bilmediğimiz yeni alınan motor hemen satılırmı bir de karaborsadaykenherkese slm arkadaşlar çok üzülerek hatta kahrolarak motoru satıyorum okadar çok bağlanmıştım ki bu makinaya boyumun 1.96 olmasını bile göz ardı ettim bastım parasını aldım herşeyi göze alarak ama olmuyor olmuyor olamıyor sığmıyorum rahat değilim öle oturim böyle oturim derken motordan zevk alamıyorum altımda mopet gibi görünmeside cabası motor 320 km de arkadaşlar rodaj döneminde ve kesinlikle saçma sapan işler yapılmamıştır motorda bikere otobanda 8500 devir yaptım okadar ki zaten ekrem beyin de bahsettiği rodaj koruma denen bir madde varmış pistonda ki buda bence çok güzel bişey boyumun uzun olmasına bugün nalet ettim kader böyleymiş motordan bahsetmeme gerek yok zaten herkes biliyor eğer seneye 400 lük gelirse ve kalıbı bundan büyükçe olursa gözüm kapalı alacam evet arkadaşlar satışı adanadan yapıyorum plakası dün çıktı daha ruhsat hazır satışa hazırdır arkadaşlar sadece ocak pulu yatıracam onuda fiyata dahil edicem motor 320 km de şuan ve halen kullanmaktayım sahibindene koyucam gece 12 den sona şimdiden hayırlı uğurlu olsun resimleri zaten biliyosunuz arkadaşlar ..
herkese slm arkadaşlar çok üzülerek hatta kahrolarak motoru satıyorum okadar çok bağlanmıştım ki bu makinaya boyumun 1.96 olmasını bile göz ardı ettim bastım parasını aldım herşeyi göze alarak ama olmuyor olmuyor olamıyor sığmıyorum rahat değilim öle oturim böyle oturim derken motordan zevk alamıyorum altımda mopet gibi görünmeside cabası motor 320 km de arkadaşlar rodaj döneminde ve kesinlikle saçma sapan işler yapılmamıştır motorda bikere otobanda 8500 devir yaptım okadar ki zaten ekrem beyin de bahsettiği rodaj koruma denen bir madde varmış pistonda ki buda bence çok güzel bişey boyumun uzun olmasına bugün nalet ettim kader böyleymiş motordan bahsetmeme gerek yok zaten herkes biliyor eğer seneye 400 lük gelirse ve kalıbı bundan büyükçe olursa gözüm kapalı alacam evet arkadaşlar satışı adanadan yapıyorum plakası dün çıktı daha ruhsat hazır satışa hazırdır arkadaşlar sadece ocak pulu yatıracam onuda fiyata dahil edicem motor 320 km de şuan ve halen kullanmaktayım sahibindene koyucam gece 12 den sona şimdiden hayırlı uğurlu olsun resimleri zaten biliyosunuz arkadaşlar ..
bugun motosikleti deneme fırsatım oldu. 500 mt bile kullanmadım ama üstüne ilk oturduğum ama bu motor bana göre dedim ( tabi iri olduğum için yine küçük geldi ama yapacak birşey yok )ama ilk fırsatta pulsar alacağım, ve öyle devam edeceğim yollardainşallah diyelim
[url]http://i.hizliresim.com/aqdbng.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/BXv5OQ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/dj8AMn.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/p4Xp2n.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Elr42B.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/NVlRGL.jpg[/url]
Baya küçük kaldı bana.. iri olduğumm için ama ben çok beğendim müthiş rahat oturuş pozisyonu.. rodajda olduğu için fazla basamadım.. Motosiklet sahibine teşekkür ederim buradan...
HAYIRLI OLSUN DOSTUMMAŞALLAH SENDE KALIPLIYMIŞSIN MOTORU KOLTUĞUNUN ALTINA ALIP GİDECEK GİBİSİN:mrgreen:
bugun motosikleti deneme fırsatım oldu. 500 mt bile kullanmadım ama üstüne ilk oturduğum ama bu motor bana göre dedim ( tabi iri olduğum için yine küçük geldi ama yapacak birşey yok )ama ilk fırsatta pulsar alacağım, ve öyle devam edeceğim yollardainşallah diyelim
[url]http://i.hizliresim.com/aqdbng.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/BXv5OQ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/dj8AMn.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/p4Xp2n.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Elr42B.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/NVlRGL.jpg[/url]
Baya küçük kaldı bana.. iri olduğumm için ama ben çok beğendim müthiş rahat oturuş pozisyonu.. rodajda olduğu için fazla basamadım.. Motosiklet sahibine teşekkür ederim buradan...
Ekrem bey bizim grubumuz ilk kurulan gruptur.diger arkadaslar bu grubu gordukleri halde neden tekrar grup kurmak istemisler bilemem.Ilk grubun tam ksmini yaziyorum.yukarida linkinide paylasmistim.
" Bajaj Pulsar 200 Ns Türkiye "
Hayırlı olsun.Motosiklet benim driftten yüksek,sürücü koltuğu daha geniş,ondanda yüksek geliyo olabilir.[url]http://i.hizliresim.com/Vp0p2q.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/nPRPY1.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/vzbzYO.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1PLPj1.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/LPyPdJ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rL3LdB.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7mqm8m.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/P303Ev.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/glqlLL.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/9XQXp9.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/qqbq23.jpg[/url]
hep uzun boylu arkadaşlar fotoğraf paylaşmış. aslında çok küçük bir motosiklet değil.