kütük gibi cbf150 ye 5000TL ye şaşırmıyorsunuzda buna istenen 7000TL yemi şaşırıyorsunuz.tamam etmez ama mantıken karşılaştırın...ayrıca cbf'de hak etmiyor o parayı...
Ona zaten şaşırıyozda parayı verenler şaşırmıyor.Aslında biz verenlere şaşırıyoz.Sonuçta adam zorla satmıyo.
japonya ve endonezya ya kawasaki olarak satıyorlarmış aynı motoru zaten yabancı forumlardan okuduğuma göre.bence pulsarı alanlar kesinlikle memnun kalacaklar...Bugün kuralkanda motoru deneme imkanim oldu. Ilk olarak sunu soylemeliyim. Motor blogu olarak duke 200 le bire bir ayni (kardesimde Duke200 var o yuzden onuda biliyorum) . Pulsar da motor kapagi 3 buji olmasindan dolayi farkli birde Duke de çift egzantrik varmis bunda tek egzantrik varmis. Motor kesinlikle super, kullanim rahatligi, hizlanmasi vs. Malzeme kaliteside bence çok iyi. Yani 15000 Duke vermektense 7000 küsüre bu motor kesinlikle alinir. Ben cok begendim açıkçası. Birde gostergede dikkatimi cekti bugun fuarda farketmemistim. Kawasaki bajaj yaziyodu.
hocam aynı fikirdeyim ama bu motoru alan kazanır hem alırken hem de satarken.bol miktarda hastaları çıkacaktır sen merak etme...Motora şayet hayran kaldım İzmir Konak'ta satışları başlamıştır çok hevesliydim ilk başta almayı düşünenlerdendim ama fiyatı görünce soğudum motordan. Bir bunu almak var birde aynı fiyata Yzfr125 alternatif olarakta Cbr125 almak var. Düşündürücü...