Bajaj Pulsar 200 NS Türkiye'deki ilk imtihanı

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Ya arkadaşlar, fiyatı beğenmediniz anladık da motoru kötüleyeceğim diye komik durumlara düşmeyin. Motor canavar gibi motor. Size burada verilen videolarla yetinmeyin gidin performansını youtube'daki diğer videolarda görün. 200 cc'de KTM Duke dışında bundan daha performanslı motor yok. Fiyatını gözden çıkardıktan sonra alacağınız performanstan memnun kalmamanız diye bir şey söz konusu değil.

Bajajin reklam amacli bu motoru 6 dan getirmesi gerek. Sonra zaten tutulunca koyuyolar zammi. Örnek : inazuma ve cbr250
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Alanlarda böyle kullanırsa pek dayanmaz patır patır servise dökülürler ...
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
7000 liraya ikinci el cbr125 alın tavsiye... girilmez bence bu paraya... çok para.. zaten ilk alanlar başkar ilanlara koymaya 4 binden.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Marka bajaj ya eee tabi hint malı da olunca yerden yere vurdular gene motoru :) honda yapsaydı ne övgüler alırdı ne övgüler.Şahsen benim çok hoşuma gitti tipi ki kaldi ki Türkiyede bu sınıftaki motor sayısı çok az olduğu için fiyat da 5000-5500 civarı olursa acayip satar.
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
166
Bu motorun arka çamurluğu nasıl birşey yahu? 2 tane çamurluk var arkada 1 tane bmw enduro tipi birde racing tipi??? Allah Allah niye böyle yapmışlarki?
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
7 bin lira bence motora göre güzel fiyat . 23,5 hp , şekil şemal on numara , motoru sanat eseri gibi duruyor , bajaj dunya motosiklet piyasasında zirveyi zorlayan markalardan birisi . uyduruk çinmalı 250 cc ler o fiyat zaten ,hyosung 10 binlerde diğerleri aşmış gitmiş . sırf yakıtı hakkında söylenenler doğruysa bile düşünmeden alırım , açıkcası ben 8bin+ fiyat beklıyordum . ayrıca tasarımına laf edenler biraz insaflı olsun muazzam bir tasarımı var bence
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Marka bajaj ya eee tabi hint malı da olunca yerden yere vurdular gene motoru :) honda yapsaydı ne övgüler alırdı ne övgüler.Şahsen benim çok hoşuma gitti tipi ki kaldi ki Türkiyede bu sınıftaki motor sayısı çok az olduğu için fiyat da 5000-5500 civarı olursa acayip satar.

Kardeş fiyat açıklanmış. 7000 tee lee istiyolar :) Çok fazla be. O kadar etmez o motor.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
7 bin lira bence motora göre güzel fiyat . 23,5 hp , şekil şemal on numara , motoru sanat eseri gibi duruyor , bajaj dunya motosiklet piyasasında zirveyi zorlayan markalardan birisi . uyduruk çinmalı 250 cc ler o fiyat zaten ,hyosung 10 binlerde diğerleri aşmış gitmiş . sırf yakıtı hakkında söylenenler doğruysa bile düşünmeden alırım , açıkcası ben 8bin+ fiyat beklıyordum . ayrıca tasarımına laf edenler biraz insaflı olsun muazzam bir tasarımı var bence

o zaman ilk siz alın video testini buraya koyarsınız.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
7 bin lira bence motora göre güzel fiyat . 23,5 hp , şekil şemal on numara , motoru sanat eseri gibi duruyor , bajaj dunya motosiklet piyasasında zirveyi zorlayan markalardan birisi . uyduruk çinmalı 250 cc ler o fiyat zaten ,hyosung 10 binlerde diğerleri aşmış gitmiş . sırf yakıtı hakkında söylenenler doğruysa bile düşünmeden alırım , açıkcası ben 8bin+ fiyat beklıyordum . ayrıca tasarımına laf edenler biraz insaflı olsun muazzam bir tasarımı var bence


Alıcımısın piyasayı mı kızıştırıyorsun :)
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TheArcheus

kardeşim sen al kullan sonra sıkılınca bana sat uygun fiyattan.. :)
bunların böyle dediğine bakma fiyat bencede çok iyi..
ülkemize ilk defa bu kadar teknolojik şekilli şemalli makine geliyo..
hem gücüde yerinde daha ne olsun..
ayrıca bajaja güveniyorum..
eski bajaj scooter lar hala saat gibidir..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
potansiyel apaçilerimizin yeni motorları

apaçi distribütörden anca apaçi motoru gelir..


biz motor yapamayız anca b.klu hintlinin motorunu getirir satarız.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Birader Duke ile ortak üretim yapıyorlar işte, duke'lerde de bybre kullanılıyor, aynı fren. Bunu idrak etmek bukadar zor mu ! Bybre'nin brembo üretimi (hindistan yada alt modeli deyin, ne derseniz deyin) olduğunu zaten TR ye gelen Duke'ler ile öğrenmiştik zaten.

Fiyatı netleşsin de alanlar almayanlar belli olur, sonra millet dağılır. Bence güzel bir motor, beni tek rahatsız eden şeyi 3bujisi olması. Onu da emisyonu düşürmek için yapmışlar, videolarında anlatmışlardı.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Ben beğendim bu motoru ama şu an suzuki inazuma düşünüyordum 11000tl ve 4000 tl ucuzuna bu motor var şimdi , şuan tvs apache kullanıyorum kalitesinden çok memnunum yani canlı olarak bir görüp test edersem bende almayı düşünüyorum ama yakından incelemem lazım.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
Bu motorun arka çamurluğu nasıl birşey yahu? 2 tane çamurluk var arkada 1 tane bmw enduro tipi birde racing tipi??? Allah Allah niye böyle yapmışlarki?

Hindistanda satılan KTM Duke'lar da bu çamurlukla satılıyor standart. Sanırım yolların çok çamurlu olmasından dolayı böyle bir şeye ihtiyaç duyuluyor. Benim duke'ta arka çanta olmasına rağmen yağmurlu günlerde bütün sırtım çamur oluyor. Bunu engellemek için olabilir, biraz çirkin ama.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst