- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 1,315
Ya arkadaşlar, fiyatı beğenmediniz anladık da motoru kötüleyeceğim diye komik durumlara düşmeyin. Motor canavar gibi motor. Size burada verilen videolarla yetinmeyin gidin performansını youtube'daki diğer videolarda görün. 200 cc'de KTM Duke dışında bundan daha performanslı motor yok. Fiyatını gözden çıkardıktan sonra alacağınız performanstan memnun kalmamanız diye bir şey söz konusu değil.
Bajajin reklam amacli bu motoru 6 dan getirmesi gerek. Sonra zaten tutulunca koyuyolar zammi. Örnek : inazuma ve cbr250