- Katılım
- 25 Ara 2013
- Mesajlar
- 184
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar forum sakınlerı bundan 5-6 ay önce ehliyetimi kaskımı montumu dizliğimi eldivenimi ve en son scooter ımı alan bir kullanıcı olarak,vitesliye gecıs yapma vaktımın geldıgını dusunuyordum. Neyse konu bu değil.
Bajaj pulsar 200 Ns bildiğiniz kadarıyla gecen sene cıktı ve 7300+- fiyatıyla sunuldu.Ve bende 2. ellerini takip eden biriydim almak istediğim için.
Geçtiğimiz günlerde bildiğiniz gibi motorun fiyatı 7900+- fiyatına çıkarıldı.Ve fiyat 7300 deyken motoru alıp 5-6 bin km kullanıp motoru sahıbındene aldıgı fıyattan (7300) koyanımı istersiniz,8000+ fiyatlarmı istersınız her türlü ilan vardı.Ama mantıklı fiyatlarada koyan var idi (6500 civarı).Ve motorun fiyatı 7900 e çıkmasıyla beraber eski fiyattan alan kullanıcılar hemen fiyatları 7500 üstüne cektıler.
Bu durum sadece banamı saçma geliyor acaba ? (Bu durum sadece bu motor için değil)
İyi günler.
Bajaj pulsar 200 Ns bildiğiniz kadarıyla gecen sene cıktı ve 7300+- fiyatıyla sunuldu.Ve bende 2. ellerini takip eden biriydim almak istediğim için.
Geçtiğimiz günlerde bildiğiniz gibi motorun fiyatı 7900+- fiyatına çıkarıldı.Ve fiyat 7300 deyken motoru alıp 5-6 bin km kullanıp motoru sahıbındene aldıgı fıyattan (7300) koyanımı istersiniz,8000+ fiyatlarmı istersınız her türlü ilan vardı.Ama mantıklı fiyatlarada koyan var idi (6500 civarı).Ve motorun fiyatı 7900 e çıkmasıyla beraber eski fiyattan alan kullanıcılar hemen fiyatları 7500 üstüne cektıler.
Bu durum sadece banamı saçma geliyor acaba ? (Bu durum sadece bu motor için değil)
İyi günler.