Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
43
Parça değişimi garantiden yapan var mı akü silindir contası vb. Ne kadar sürede geldi bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
17 Haz 2016
Mesajlar
27
Herkese merhaba, 150ns motorumu alalı 2 hafta oldu. İnternette araştırırken bu formu aktif gördüm ve aranıza katıldım. Motordan memnunum henüz rodajda. Ancak ara sıra rodajda sapmalar oluyor. Motor yüksek devirde gitmek istiyo ve ben de açıyorum gazı arada bir. Çok problem olur mu bu? Bi de motor sanki çok ısınıyo gibi havalar da sıcak. Motor ısınınca 3 bin devirde takılı kalıyo vitesteyken debriyajı az bisey bırakınca normale düsüyor. Ve ısınınca da koku yapıyor. Normal mi bunlar?
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
Herkese merhaba, 150ns motorumu alalı 2 hafta oldu. İnternette araştırırken bu formu aktif gördüm ve aranıza katıldım. Motordan memnunum henüz rodajda. Ancak ara sıra rodajda sapmalar oluyor. Motor yüksek devirde gitmek istiyo ve ben de açıyorum gazı arada bir. Çok problem olur mu bu? Bi de motor sanki çok ısınıyo gibi havalar da sıcak. Motor ısınınca 3 bin devirde takılı kalıyo vitesteyken debriyajı az bisey bırakınca normale düsüyor. Ve ısınınca da koku yapıyor. Normal mi bunlar?

dostum 6 bin deviri geçmediğin sürece sıkıntı olmaz.6bini arada geçiyosanda çok uzun süre gitmediğn sürece sorun olcağnı zannetmiyorum. koku normal sıfır motorda olur bizdede oldu 1 2 hafta da koku falan kalmaz.3bin de takılı kalma sorunuyla karşılaşanlar var benim motor 2500 de hala var sorun.rolantiyi düşürürsen 3bin devirde takılma olmaz,rolantiyi biraz düşür bakalım motor soğukken stop etme sorunu yaşıcakmısın ?
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
ben yaptırdım hocam, 3 cm lik olanından, boyum 1,85 gayet iyi geldi sürüşüm çok rahatladı.

3 cm lik dışında başka ölçüler de mevcut mu peki ? nerede yaptırdınız fotoğraf falan koyabilirseniz çok sevinirim. Dün yanımdan bitane geçti bu enduroyu daha önce hiç görmedim nasıl bişeymiş yahu falan derken geç farkettim pulsar ns olduğunu :) artık almayı düşünüyorum
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
uretimini yapiyorum ben istanbul cengelkoydeyim. 0539 601 35 33 ulasabilirsiniz detayli bilgi icin
ayrica telefon tutucu filan baglamak icinde ufak kibar bir parca daha uretiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2016
Mesajlar
27
Jikleyi çrkince motor stop ediyo. Jiklesiz 1500 devirde normal çalışırken bi sırada jikleyi çekince motor kendi kendine duruyo. Neden oluyo acaba bilen var mı?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Jikleyi çrkince motor stop ediyo. Jiklesiz 1500 devirde normal çalışırken bi sırada jikleyi çekince motor kendi kendine duruyo. Neden oluyo acaba bilen var mı?

jikle soğuk hava da motoru çalıştırmak için kullanılır, normal şartlarda jikleyi açarsanız doğal olarak stop etmesi normal neden uygun şekilde motorunuzu kullanmayı denemiyorsunuz.
 
Katılım
17 Haz 2016
Mesajlar
27
Uygun şekilde kullanıyorum ancak jikleyi denemek için çekince stop etti merak ettim. Sağolun
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Evet arkadaşlar pulsar 200ns ye yapmış olduğumuz 3cm gidon yükseltme artık ns150 ve as150 için de aynı kalitede üretime başlanmıştır, ben dahil bir çok arkadaş ns200 de sorunsuz bir şekilde kullanıyor eğer almayı düşünürseniz Muhammet beyle 05396013533 irtibat kurabilirsiniz veya Kadıköy Bajaj servisi Baymoto ve Kağıthane Kayalar motordan da temin edebilirsiniz.
35c250.jpg

12d617.jpg

2f4a4d.jpg
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
Motoru apartman da yaşayanlar güvenliği filan olmayan apartmanda nasıl kilitliyorlar bir ay içinde alacağım motoru ama şimdiden nasıl kilitleyeceğimi düşünüyorum önereceğiniz kilitler var mıdır? Diyebilirsiniz daha motoru almadan bunu düşünüyorsunuz diye ama komşunun elektrikli bisikletini çalmak için baya zorlamışlar güzel bi sistem yapmıştı kalın demirler ile elektirikli bisikleti çıkaramamışlar aküyü çalmışlar bundan dolayı düşünceliyim
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Aynı sorundan dolayı 1 yıldır motor almayı erteliyorum. Artık İstanbul trafiğine dayanacak gücüm kalmadı. Önümüzdeki hafta ben de 150 NS alacağım.
Şimdilik yakın civardaki kapalı otoparkları araştırıyorum. Eğer otoparklar çok pahalı olursa 2 adet zincir kilit + alarmlı disk kilidi düşünüyorum.
Yarın Baymoto'ya gidip motoru inceleyeceğim ve fiyat alacağım.
Nakitte tahmini ne kadar indirim yapılır fikri olan var mıdır ?
 
Katılım
17 Haz 2016
Mesajlar
27
Nakitte 5850 ye kadar iniyolar. Ben de bugün yeni kilit aldım masterlock 8024d 1.5 metre 130 lira. Abus marka iyi kilit ama oldukça pahalı.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
43
Arkadaşlar cevap gelmedi herhangi bi garanti kapsamından parça değiştiren yok mu akü vb ne kadar sürede geliyor
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
İşte daha önce sorulmayan bir soru :) Yaşasın :)
Aküm değişti. 5-6 günde geldi. Garanti kağıdını kaybetmiştim. Onun için de 5 gün bekledim.

alırken üzerindekini bırakıp az bi fark vererek jel akü alınabiliyor mu ? birde garantiden parça değiştiren var mı akü dışında ? süreniz 10 sn, uyanın genşler nerde o meşhur pulsar grubu uyanın artık
 
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
23
NS150 Sele yüksekliği 174 boy için sizce sıkıntı yaratır mı? motorun üzerine oturduğumda ayaklarım tam olarak yere basmıyor,motoru kullanma fırsatım olmadı,174-175 boylarında kullanan arkadaşlar var mı acaba?
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Beyler ön cam taktırmak istiyorum. Sezonu açıyoruz, uzun yol yapıcam ancak uygun fiyatlı 120 tl civarına ön cam arıyorum. Nereye sorsam 180 tl... Bir de bu uzun cam iyi güzel de gözüme hoş gözükmüyor. Yok mu farklı modeller bulabileceğim bir yerler?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst