- Katılım
- 3 Nis 2016
- Mesajlar
- 190
Kafa rahat çünkü sorunsuz, kurumsal bir yer, gidiyorsun bayiye; deri koltugunda çay kahve pasta börek ikram, oturuyorsun plazmanı seyrediyorsun bakımını yapıyorlar veriyorlar. Bajaj baiyisine gidince bu güveni alamıyorum. Bİrde ikisinin üstüne oturdum kalite ve işçiliğini daha cok begendim cbf nin. Ben gencim benim için tip çok önemli ama ona ragmen cbf seçicem gibi. Aea'nın tabiriyle "cbf" bulgur pilavı işte gözünü doyurmaz belki ama karnını iyi doyurur.![]()
Valla ben bajajın servis hizmetinden ve işçiliğinden memnunum. Yanlış anlamayın ayrı sırada (ailemden biliyorum) borusan otonun da bir müşterisi olarak bizi de deri koltuklara oturtuyorlar. Plazma izleyip çay kahve içiriyorlar, ondan sonra çok güzel fatura da getiriyorlar (babam hep mutsuz ayrılıyor
Seçim tabi ki sizin. Önceki sayfalarımızı gezin bu konudaki, araştırın, kafanıza yatanı alın.
Aramızda sizi de görmek isteriz tabi ki
Son düzenleme:
