Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Kafa rahat çünkü sorunsuz, kurumsal bir yer, gidiyorsun bayiye; deri koltugunda çay kahve pasta börek ikram, oturuyorsun plazmanı seyrediyorsun bakımını yapıyorlar veriyorlar. Bajaj baiyisine gidince bu güveni alamıyorum. Bİrde ikisinin üstüne oturdum kalite ve işçiliğini daha cok begendim cbf nin. Ben gencim benim için tip çok önemli ama ona ragmen cbf seçicem gibi. Aea'nın tabiriyle "cbf" bulgur pilavı işte gözünü doyurmaz belki ama karnını iyi doyurur. :D

Valla ben bajajın servis hizmetinden ve işçiliğinden memnunum. Yanlış anlamayın ayrı sırada (ailemden biliyorum) borusan otonun da bir müşterisi olarak bizi de deri koltuklara oturtuyorlar. Plazma izleyip çay kahve içiriyorlar, ondan sonra çok güzel fatura da getiriyorlar (babam hep mutsuz ayrılıyor:)) meclisten dışarı. Titiz bir insanım. Dediğim gibi bajajın satış sonrası hizmetini "yeterli" buluyorum. İlk motor olarak gayet yeterli. Eksiği yok. Hondadan daha performanslı, cbf nin resmini çekip bir yere assan pek keyif alamazsın, ben pulsarın resminden, sürüş hissinden, yaşattığı hazdan keyif alıyorum.
Seçim tabi ki sizin. Önceki sayfalarımızı gezin bu konudaki, araştırın, kafanıza yatanı alın.
Aramızda sizi de görmek isteriz tabi ki :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
10
Valla ben bajajın servis hizmetinden ve işçiliğinden memnunum. Yanlış anlamayın ayrı sırada (ailemden biliyorum) borusan otonun da bir müşterisi olarak bizi de deri koltuklara oturtuyorlar. Plazma izleyip çay kahve içiriyorlar, ondan sonra çok güzel fatura da getiriyorlar (babam hep mutsuz ayrılıyor:)) meclisten dışarı. Titiz bir insanım. Dediğim gibi bajajın satış sonrası hizmetini "yeterli" buluyorum. İlk motor olarak gayet yeterli. Eksiği yok. Hondadan daha performanslı, cbf nin resmini çekip bir yere assan pek keyif alamazsın, ben pulsarın resminden, sürüş hissinden, yaşattığı hazdan keyif alıyorum.
Seçim tabi ki sizin. Önceki sayfalarımızı gezin bu konudaki, araştırın, kafanıza yatanı alın.
Aramızda sizi de görmek isteriz tabi ki :)

honda De kampanya da bajaj da hamle yaparsa kapışma olur ekrem abi duy sesimizi
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
15
arkadaşlar bi sorum var benım motorum daha 150 km de felan fakat hidrolik göstergesine baktıgımda içinde bişi yokmuş gibi geliyor bana frenler iyi tutuyor sıkıntı yokda ben herhangi birşey görmüyorum motoruna yakın olan bir resim atabilirmi fren hidroligi göstergesinden
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
29
arkadaşlar bi sorum var benım motorum daha 150 km de felan fakat hidrolik göstergesine baktıgımda içinde bişi yokmuş gibi geliyor bana frenler iyi tutuyor sıkıntı yokda ben herhangi birşey görmüyorum motoruna yakın olan bir resim atabilirmi fren hidroligi göstergesinden

ağzına kadar dolu oldugu için boş gibi görünüyor, aynısını ustama sordum böyle dedi hatta o esnada fren hidroliği eklenecek başka bi motor var kapağını açıp gösterdi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

İLK DEPO (40tl ) 300km gitti, 2. depo (40TL) 220 km gitti..şimdi sıra 3. depoda... benzin bitip yedek depoya çevirince 40tllik yaklaşık 8,8 lt benzin alıyorum.. bu esnada karburatore ayar yapıldı, belkide yapılmadan önce zengin karışım vs.. den çok yakıyor olabilirdi.. genel olarak memnunum.. ön cam ve arka çanta demiri takıp, boxerimda kullandıgım maxem sl45 çantamı pulsarıma taktım.. daha kullanışlı hale geldi, yalnız ön cama pek alışamadım desem yeridir boyum 183 ve rüzgar boynuma vuruyor, kaskımda çok ses yapıyor. (ls2 ff351)
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
35
ağzına kadar dolu oldugu için boş gibi görünüyor, aynısını ustama sordum böyle dedi hatta o esnada fren hidroliği eklenecek başka bi motor var kapağını açıp gösterdi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

İLK DEPO (40tl ) 300km gitti, 2. depo (40TL) 220 km gitti..şimdi sıra 3. depoda... benzin bitip yedek depoya çevirince 40tllik yaklaşık 8,8 lt benzin alıyorum.. bu esnada karburatore ayar yapıldı, belkide yapılmadan önce zengin karışım vs.. den çok yakıyor olabilirdi.. genel olarak memnunum.. ön cam ve arka çanta demiri takıp, boxerimda kullandıgım maxem sl45 çantamı pulsarıma taktım.. daha kullanışlı hale geldi, yalnız ön cama pek alışamadım desem yeridir boyum 183 ve rüzgar boynuma vuruyor, kaskımda çok ses yapıyor. (ls2 ff351)

Yakıtınız bence fazla benim motorsiklet henüz bin km yi yeni devirdi ve şimdiye kadar 10 kuruş ile 12 kuruş arasında yaktım üstelik istanbul'da... Tabi sakin kullanıyorum...
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
23
Bende depoyu fulledim şuana kadar 230km. yaptım. 5 çizgi kaldı bakalım ne yakacak motor henüz 690km. de tam yedeğe düşünceye kadar benzin almayacam.Bakalım ne yakacak.
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Ben hondada karar kıldım bugun parasını ödedim. (Kampyanda 5800TL) Herkes için hayırlısı olsun arkadaşlar. Şunuda söyliyim eğer 2 Bin TL fazla bütçem olsaydı kesinlikle 200Ns alırdım ama kısmet olmadı. Tekeriniz düz bassın arkadaşlar
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
10
Ben hondada karar kıldım bugun parasını ödedim. (Kampyanda 5800TL) Herkes için hayırlısı olsun arkadaşlar. Şunuda söyliyim eğer 2 Bin TL fazla bütçem olsaydı kesinlikle 200Ns alırdım ama kısmet olmadı. Tekeriniz düz bassın arkadaşlar

hayırlı olsun kardeşim tekerine düz bassın darısı bizim başımıza artik
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
arkadaşlar motordan çok memnunum fakat sık sık gezilere çıkmayı uzun yol yapmayı düşünüyorum ama 150ns bunlar için benim açımdan yetersiz kalıyor,bunu satıp 200ns mi alsam fikirleriniz neler ?
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
43
Arkadaşlar 4500 bakımı için farklı yağ kullanmayı düşünüyorum castrol katıyorlardı motul düşündüm ama bulunduğum ilçe de 15w50 bulamadım 5100 serisinin siz hangi yağları kullanıyorsunuz yağ öneriniz var mı
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
arkadaşlar motordan çok memnunum fakat sık sık gezilere çıkmayı uzun yol yapmayı düşünüyorum ama 150ns bunlar için benim açımdan yetersiz kalıyor,bunu satıp 200ns mi alsam fikirleriniz neler ?

Bir iki gezi deneyin bence, yarı yolda bırakacağını düşünmüyorum.
Tatmin etmezse 200NS düşünün. Ben şahsen tek seferde 10 km altı yol (iş-ev arası) yaptığımda hiç bir zevk almıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------

Arkadaşlar 4500 bakımı için farklı yağ kullanmayı düşünüyorum castrol katıyorlardı motul düşündüm ama bulunduğum ilçe de 15w50 bulamadım 5100 serisinin siz hangi yağları kullanıyorsunuz yağ öneriniz var mı

Bizim burda o kilometreyi yapıp, dediğiniz tecrübeyi yaşayan çok azdır.
200NS forumunda benzer deneyimler olmalı. Oradakiler bence daha yardımcı olur.
Sizde tecrübe ederseniz bizimle paylaşırsınız. :)
 
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
23
Selamlar arkadaşlar,
Şu an mondial 150 mr Vulture kullanıyorum(aslında 162cc:)) Uzun süredir Pulsar 200 için kendimi maddi olarak ayarlamaya çalışsam şuan hala tam olarak ayarlamış sayılmam,Pulsar NS200 yerine daha küçük cc olan NS150'yi almaya karar verdim,ancak hava soğutma olması beni biraz düşündürüyor,Kocaeli'de ikamet ediyorum ve sık sık 100-200Km.lik yollar,geziler yamayı düşünüyorum,ağırlıklı olarak artçı olmadan bu yolları yapacağımı düşünürsek NS150 beni üzer mi? görüşlerinizi almak istiyorum.Mevcut motorumda hava soğutmalı ancak torklu bir makina,2015 sıfır aldım ve memnunum ancak mondial gittikçe değer kaybediyor ve tam olarak tarzıma da uygun değil.Pulsar hakkında fikirlerinizi bekliyorum,esen kalın.
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
Selamlar arkadaşlar,
Şu an mondial 150 mr Vulture kullanıyorum(aslında 162cc:)) Uzun süredir Pulsar 200 için kendimi maddi olarak ayarlamaya çalışsam şuan hala tam olarak ayarlamış sayılmam,Pulsar NS200 yerine daha küçük cc olan NS150'yi almaya karar verdim,ancak hava soğutma olması beni biraz düşündürüyor,Kocaeli'de ikamet ediyorum ve sık sık 100-200Km.lik yollar,geziler yamayı düşünüyorum,ağırlıklı olarak artçı olmadan bu yolları yapacağımı düşünürsek NS150 beni üzer mi? görüşlerinizi almak istiyorum.Mevcut motorumda hava soğutmalı ancak torklu bir makina,2015 sıfır aldım ve memnunum ancak mondial gittikçe değer kaybediyor ve tam olarak tarzıma da uygun değil.Pulsar hakkında fikirlerinizi bekliyorum,esen kalın.

valla hocam 6.100 kilometredir kullanıyorum, hava soğutma olmasından dolayı bir sıkıntı yaşamadım, tekirdağa gidip geliyorum istanbuldan, yol uzun sayılır yani bir sıkıntı yaşamadım,
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
arkadaşlar gidon yükseltme yapan var mı ? bunun gidonu klasiklerden farklı olduğu için kafama takıldı
 
Katılım
3 Haz 2016
Mesajlar
7
Herkese selamlar. Bende yaklaşık 1 buçuk ay önce Pulsar Ns 150 aldım. Yazmak bu güne nasipmiş. 1300 km yi devirdim. Motordan gayet memnunum. Birde tekleme olayı ve rölantiyi çözsek tadından yenmeyecek... :mrgreen:

 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Herkese selamlar. Bende yaklaşık 1 buçuk ay önce Pulsar Ns 150 aldım. Yazmak bu güne nasipmiş. 1300 km yi devirdim. Motordan gayet memnunum. Birde tekleme olayı ve rölantiyi çözsek tadından yenmeyecek... :mrgreen:

[url]http://i.hizliresim.com/MJa6Jg.jpg[/url]
tekleme serviste parça takılıyor. 3 dakikada çözülüyor. Rölantiyi de servis ayarlıyor. İki sorun bende de vardı. Çözümü 5 dakika sürdü ikisinin toplamda :)

Gidon yükseltme soran arkadaşlar olmuş. 3cm yükselttim boy 1.85 çok rahatladım.

Yağ soran arkadaş. Motul 15w50 iyidir. 5100 serisi yarı sentetik olsun mümkünse.

Tem otobanında 20 dakika tapagaz kullandım, şişmedi. Seri virajlarda sürüşümü geliştirmeye çalışıyorum. Devir in çık in çık 6-10 bin arası, 20 dakika antreman sonrası şişmedi. Hava soğutmalı olması motoru şişirmiyor. Sıkıntı görmedim ben de.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst