An itibariyle motorunun kmsi
[url]http://i.hizliresim.com/m6vpZ8.jpg[/url]
Ooo benim motor da 45 km de
An itibariyle motorunun kmsi
[url]http://i.hizliresim.com/m6vpZ8.jpg[/url]
500 / 3000 / 5000 / 7500 kmlerde yağını değiştirmek gerekiyor yani en baba yağı 2500 km kullanınOoo benim motor da 45 km deservis rodajda redline girme redline kadar gelme yeterli dedi ama motor tekleme yapa yapa hızlanıyor ve 500 km den sonra 5000 km de bir bakıma geleceksin Her 5000 de bir de yağ değişecek dedi ney dedim evet dedi 5000 km de bir yağ değişiyor dedi Castrol 10w 50 veriyor fabrika dedi kendi ülkelerinde 10 bin de bir değişiyor diyor ama kendi kullandığı yağı getiremedikleri için Castrol 10 50 ye 5000 km müsade veriyor dedi bende yağ özelliği yitirmezmi dedim fabrika motoruna güveniyor ve iddaa ediyor dedi bunun için bize eğitim verdiler dedi
500 / 3000 / 5000 / 7500 kmlerde yağını değiştirmek gerekiyor yani en baba yağı 2500 km kullanın
Kardeşim bu senin tercihine kalmış birşey sonucta servise gideceksin vereceksin parasını degistireceksin yağını veyahut kendin değiştirme imkanın varsa ara dönemleri değiştirebilirsin.Sizce servisle nasıl bir diyalog kurmaliyim servis diyecek ki hayır bu şekilde olacak bize itimat edin dese garanti belgesinde de 500 km 5000 km 10000 km 15000 km diye yazıyor
Not olarak ta her 2000 binde bir yağın kontrolünü yapınız her 5000 km de bir de motor yağını ve filtresini değiştiriniz yazıyor sizce nasıl bi önlem almalıyım
Bulunduğum ildeki servis öyle diyor ilçedeki servis de aynısını diyor
Sizce servisle nasıl bir diyalog kurmaliyim servis diyecek ki hayır bu şekilde olacak bize itimat edin dese garanti belgesinde de 500 km 5000 km 10000 km 15000 km diye yazıyor
Not olarak ta her 2000 binde bir yağın kontrolünü yapınız her 5000 km de bir de motor yağını ve filtresini değiştiriniz yazıyor sizce nasıl bi önlem almalıyım
Bulunduğum ildeki servis öyle diyor ilçedeki servis de aynısını diyor
Sizce servisle nasıl bir diyalog kurmaliyim servis diyecek ki hayır bu şekilde olacak bize itimat edin dese garanti belgesinde de 500 km 5000 km 10000 km 15000 km diye yazıyor
Not olarak ta her 2000 binde bir yağın kontrolünü yapınız her 5000 km de bir de motor yağını ve filtresini değiştiriniz yazıyor sizce nasıl bi önlem almalıyım
Bulunduğum ildeki servis öyle diyor ilçedeki servis de aynısını diyor
Iyi gunler oncelikle pilot street hangi ebatlarda taktiniz malum baktigimda uygun ebay yoktu hava basici ile dengelemek gerek kac psi hava bastiniz ,arkadaşlar herkese kazasız sürüşler.motor 750 km ye geldi ilk çalıştırmada ısınmayınca stop etme bende de var.lastikeri ön arka micelin pilot street ile değiştirdim tavsiye ederim.ilk bakımdan sonra özellikle 1. 2. vitesler tak diye çok sert geçmeye başladı bende her nekadar 2500 deselerde 1500 km civarında kendim yağını değiştimeyi düşünüyorum.motul önerdi önceki sayfalarda bir arkadaş motul alıcam ama 10-50 yada 15-50 farkını bilen varmı?
hocam ön lastik yanak kalınlığı olarak bir boy ince takıldı ebatlar olmadığı için ayrıca zor bulursun dedi ön lastik ebatını arka lastik ise orjinal ebatında taktırdım.ön 24 arka 28 psi bende ama amortisör baya sert geliyor onu bir derece düşürcem birde,tek marşta çalışıyor alet ama stop etme sorunu aldığımdan beri var motor soğukken sabahları çalıştırınca ben aslında sorun olarak görmüyorum arkadaşların yaptığı gibi 30 sn hafif gazla ısıtınca fıtı fıtı çalışıyo alet![]()
Arkadaşlar Merhaba,
Yeni motora başlayan birisi olarak pazartesi gidip motoru teslim alacağım. 150 ns almaya karar verdiğim günden beri forumu sürekli takip ediyorum. Hemen hemen herkes lastiklerin değişmesinin faydalı olacağını yazmış (özellikle kış için) ancak baktığımda ben de uygun ebatta lastik bulamadım. Fabrika çıkışına uygun ebatları korumak adına öne farklı marka arkaya farklı marka lastik taksak nasıl olur? Örneğin:
ÖN : Michelin Pilot Street
ARKA : Continental M/C 57S TL
Bu ve buna benzer kombinasyon uygun olur mu?
Teşekkürler
Motoru öğlen bayiden teslim aldım.
3. turumda ufak bir kaza geçirdim maalesef.
Bizim burda sokaklar çok küçük, parke taş, yollar berbat vs.
3. turdan önce mont ve kaskı giydim, sanırım kaskla birlikte sağa dönerken heyecan yaptım ve motoru sağa yatırdım.
Ayağım biraz ezildi, Prohel'in montunu almıştım, kolumun üstüne düştüm sayılır ve çok iyi korudu.
Motorda da sadece koruma demirinde aşınma oldu, onun dışında hiç bir şey yok.
Çok şükür ilk kazamı böyle atlattım, düşe kalka öğreneceğiz artık.
Bu arada bu motoru benim gibi acemiler devirince hasar almasın diye tasarlamış herhalde. :cat:
Hocam maaşallah
Burdaki motorları toplasanız sizinki kadar km yapmıştır hepsi
Nasıl buluyorsunuz aleti, bir de sizden dinleyelim. Kilometre yüksek, var mı bir pürüz
Bu cc'deki motorlarda yorar.Bu motorla uzun yol yapılır mı?
arkadaşlar herkese kazasız sürüşler.motor 750 km ye geldi ilk çalıştırmada ısınmayınca stop etme bende de var.lastikeri ön arka micelin pilot street ile değiştirdim tavsiye ederim.ilk bakımdan sonra özellikle 1. 2. vitesler tak diye çok sert geçmeye başladı bende her nekadar 2500 deselerde 1500 km civarında kendim yağını değiştimeyi düşünüyorum.motul önerdi önceki sayfalarda bir arkadaş motul alıcam ama 10-50 yada 15-50 farkını bilen varmı?
Pulsar41;3907977 [url=http://hizliresim.com/YkYJ8D' Alıntı:[/url]![]()
bugun bizim karaoğlanla hava almak amacıyla çıktık Beykoz,Hz.Yuşa,Anadolu feneri derken gezdik tozduk .
300 Km'yi devirdik bi sıkıntı yok şükür. Vites geçişleri daha bi rahatladı motor sanki daha bi oturmaya başladı ya da ben alıştım.
İlk depo bitmiş oldu 308 Km de benzinciye girdim tedirgin oldum ya biterse diyerek. Şu yedek depo olayını tam çözemedim son çizgiye düşüp 304 km olduğunda o butonu çevirdim benzin çizelgesinde bi değişiklik olmadı ben en azından 1 çizgi oynar diye düşünmüştüm.?
Şu motorla gezme amacıyla çıkanlar birbirine korna çalarak seşam veriyor bu güzel birşey oldukça hoşuma gitti açıkcas hep araba kullandığım için araç sürmenin de sosyal şekli varmış dedim. Hatta dedimki forumda başlık açalım bu forumda olanlar çift korna bassın anlaşılsın burdan oldukları değilse zaten tek korna ile selam verir vermez.![]()
]Motoru öğlen bayiden teslim aldım.
3. turumda ufak bir kaza geçirdim maalesef.
Bizim burda sokaklar çok küçük, parke taş, yollar berbat vs.
3. turdan önce mont ve kaskı giydim, sanırım kaskla birlikte sağa dönerken heyecan yaptım ve motoru sağa yatırdım.
Ayağım biraz ezildi, Prohel'in montunu almıştım, kolumun üstüne düştüm sayılır ve çok iyi korudu.
Motorda da sadece koruma demirinde aşınma oldu, onun dışında hiç bir şey yok.
Çok şükür ilk kazamı böyle atlattım, düşe kalka öğreneceğiz artık.
Bu arada bu motoru benim gibi acemiler devirince hasar almasın diye tasarlamış herhalde. :cat:
Pulsar41;3907977 [url=http://hizliresim.com/YkYJ8D' Alıntı:http://i.hizliresim.com/YkYJ8D.jpg[/url]
bugun bizim karaoğlanla hava almak amacıyla çıktık Beykoz,Hz.Yuşa,Anadolu feneri derken gezdik tozduk .
300 Km'yi devirdik bi sıkıntı yok şükür. Vites geçişleri daha bi rahatladı motor sanki daha bi oturmaya başladı ya da ben alıştım.
İlk depo bitmiş oldu 308 Km de benzinciye girdim tedirgin oldum ya biterse diyerek. Şu yedek depo olayını tam çözemedim son çizgiye düşüp 304 km olduğunda o butonu çevirdim benzin çizelgesinde bi değişiklik olmadı ben en azından 1 çizgi oynar diye düşünmüştüm.?
Şu motorla gezme amacıyla çıkanlar birbirine korna çalarak seşam veriyor bu güzel birşey oldukça hoşuma gitti açıkcas hep araba kullandığım için araç sürmenin de sosyal şekli varmış dedim. Hatta dedimki forumda başlık açalım bu forumda olanlar çift korna bassın anlaşılsın burdan oldukları değilse zaten tek korna ile selam verir vermez.![]()
300 Km'yi devirdik bi sıkıntı yok şükür. Vites geçişleri daha bi rahatladı motor sanki daha bi oturmaya başladı ya da ben alıştım.
İlk depo bitmiş oldu 308 Km de benzinciye girdim tedirgin oldum ya biterse diyerek. Şu yedek depo olayını tam çözemedim son çizgiye düşüp 304 km olduğunda o butonu çevirdim benzin çizelgesinde bi değişiklik olmadı ben en azından 1 çizgi oynar diye düşünmüştüm.?
]Motoru öğlen bayiden teslim aldım.
3. turumda ufak bir kaza geçirdim maalesef.
Bizim burda sokaklar çok küçük, parke taş, yollar berbat vs.
3. turdan önce mont ve kaskı giydim, sanırım kaskla birlikte sağa dönerken heyecan yaptım ve motoru sağa yatırdım.
Ayağım biraz ezildi, Prohel'in montunu almıştım, kolumun üstüne düştüm sayılır ve çok iyi korudu.
Motorda da sadece koruma demirinde aşınma oldu, onun dışında hiç bir şey yok.
Çok şükür ilk kazamı böyle atlattım, düşe kalka öğreneceğiz artık.
Bu arada bu motoru benim gibi acemiler devirince hasar almasın diye tasarlamış herhalde. :cat:
Pulsar41;3907977 [url=http://hizliresim.com/YkYJ8D' Alıntı:http://i.hizliresim.com/YkYJ8D.jpg[/url]
bugun bizim karaoğlanla hava almak amacıyla çıktık Beykoz,Hz.Yuşa,Anadolu feneri derken gezdik tozduk .
300 Km'yi devirdik bi sıkıntı yok şükür. Vites geçişleri daha bi rahatladı motor sanki daha bi oturmaya başladı ya da ben alıştım.
İlk depo bitmiş oldu 308 Km de benzinciye girdim tedirgin oldum ya biterse diyerek. Şu yedek depo olayını tam çözemedim son çizgiye düşüp 304 km olduğunda o butonu çevirdim benzin çizelgesinde bi değişiklik olmadı ben en azından 1 çizgi oynar diye düşünmüştüm.?
Şu motorla gezme amacıyla çıkanlar birbirine korna çalarak seşam veriyor bu güzel birşey oldukça hoşuma gitti açıkcas hep araba kullandığım için araç sürmenin de sosyal şekli varmış dedim. Hatta dedimki forumda başlık açalım bu forumda olanlar çift korna bassın anlaşılsın burdan oldukları değilse zaten tek korna ile selam verir vermez.![]()