motor çalıştırılır hafif ara gaz verilir 1 kaç dk alet ısındımı yola çıkılır soğuk havada stop ediyorsa halen jikle çekilir 1 kaç dk ısınır jikle kapatılır yola devam edilir ısındıktan sonra stop ediyormu rolenti devrini yükseltmek yakıtı fazla harcamasına yol açar :bounce:
Bu ara topkapı çapa tarafında 150ns ışıklarda anlamsız gaz açıp s çizen ara sokağa giren vatandaş buralardamı dedim bi kaç soru soram motora bakam ara sokakta durur dedim gitmişti![]()
Motoru isitmadan yola cikmiyorum zaten jikle cekmeden sabah anca calisiyor rolantiyi yukseltirdim fakat kitapcigs uygun yapmaua calisiyorum sabah jikle ile calisip rolanti 1.5 sabitlendiginde yola cikiyorum 3 5 dk motor isiniyor fakat yoldayken gene stop ediyor rolanti 1.5 olmasina ragmen dusuk mu geliyor yoksa bi sıkıntı mi var anlamadım