Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
motor çalıştırılır hafif ara gaz verilir 1 kaç dk alet ısındımı yola çıkılır soğuk havada stop ediyorsa halen jikle çekilir 1 kaç dk ısınır jikle kapatılır yola devam edilir ısındıktan sonra stop ediyormu rolenti devrini yükseltmek yakıtı fazla harcamasına yol açar :bounce:

Bu ara topkapı çapa tarafında 150ns ışıklarda anlamsız gaz açıp s çizen ara sokağa giren vatandaş buralardamı dedim bi kaç soru soram motora bakam ara sokakta durur dedim gitmişti :)

Motoru isitmadan yola cikmiyorum zaten jikle cekmeden sabah anca calisiyor rolantiyi yukseltirdim fakat kitapcigs uygun yapmaua calisiyorum sabah jikle ile calisip rolanti 1.5 sabitlendiginde yola cikiyorum 3 5 dk motor isiniyor fakat yoldayken gene stop ediyor rolanti 1.5 olmasina ragmen dusuk mu geliyor yoksa bi sıkıntı mi var anlamadım
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Motoru isitmadan yola cikmiyorum zaten jikle cekmeden sabah anca calisiyor rolantiyi yukseltirdim fakat kitapcigs uygun yapmaua calisiyorum sabah jikle ile calisip rolanti 1.5 sabitlendiginde yola cikiyorum 3 5 dk motor isiniyor fakat yoldayken gene stop ediyor rolanti 1.5 olmasina ragmen dusuk mu geliyor yoksa bi sıkıntı mi var anlamadım

Bu durumda bi servise baş vurmanda fayda sağlar
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Acilen servise gitmeniz dışında bir tavsiyem yok. Bir anormallik var

Motoru isitmadan yola cikmiyorum zaten jikle cekmeden sabah anca calisiyor rolantiyi yukseltirdim fakat kitapcigs uygun yapmaua calisiyorum sabah jikle ile calisip rolanti 1.5 sabitlendiginde yola cikiyorum 3 5 dk motor isiniyor fakat yoldayken gene stop ediyor rolanti 1.5 olmasina ragmen dusuk mu geliyor yoksa bi sıkıntı mi var anlamadım

Bide simdi aklima geldi acaba akude problem olabilir mi cunku marsa basiyorum sonra ekran gidiyo karanlik sonra tekrar geliyo devir saati gidip geliyo ama motor calisiyor oluyo stop etme ve gosterge de gecikme sorunu var acaba akuden olabilir mi
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Evet rks mi sattım Pulsar yarın elimde yolda geliyor taşımacı ile rodaj dönemini sordum adam dedi ki bu motorda rodaj o kadar iyice dikkat edilecek kadar ciddi değil dedi 17 beygir güçlü zorlanacagi bi motor değil dedi o yüzden 60 70 80 o çıkarları gezebilirsin dedi hız bakımından acaba doğru mu yönlendiriyor ?motor yarın elimde
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Bu arada Bajaj in sitesinde kullanım kılavuzları bölümünde pulsar 150 NS nin Türkçe kullanım kılavuzu yüklenmiş ben indirdim
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Evet rks mi sattım Pulsar yarın elimde yolda geliyor taşımacı ile rodaj dönemini sordum adam dedi ki bu motorda rodaj o kadar iyice dikkat edilecek kadar ciddi değil dedi 17 beygir güçlü zorlanacagi bi motor değil dedi o yüzden 60 70 80 o çıkarları gezebilirsin dedi hız bakımından acaba doğru mu yönlendiriyor ?motor yarın elimde

Rodajla ilgili geçmiş sayfalarda bilgiler mevcut. Genel kanı 5500 devirin üstünün çok yoklanmaması yönünde. Ara ara üstüne çıkılır tavi 7 bine kadar
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Arkadaslar merhaba, yakin bir arkadasim honda cbf150 ile bajaj pulsar150 arasinda kaldi ne onerirsiniz ?
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Bisey sorucam bi jiklenin oldugu tarafa geçince jikle acik konumu hangisi , jikleyi kendimizden tarafa cekince mi acik konuma geliyor
 
Katılım
29 Nis 2016
Mesajlar
8
Berkan 33 türkçe kullanma kılavuzu duyurun için teşekkürler. Ayrıca Kuralkan ın duyarlı yöneticilerine de teşekkür.
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
Dün itibariyla Pulsar 150 NS'imi almış buluyorum. :)
Plaka işlemlerini hallettikten sonra sürmeye başlayacağım.
Herkese iyi forumlar.
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Evet kendine doğru çekeceksin. Kılavuzu oku, orada sorularının hemen hepsine cevap var. Ben dün üşenmedim Bajaj sitesinden indirip Türkçe kılavuzu da okudum baştan sona.

Tesekkur ederim okumustum hepsini ama atlamisim demek jikle cekince motor stop ediyor sanirim bi problem var , gosterge de geç yukleniyo yarin servise gideceğim canimi sıkmaya başladı
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Tesekkur ederim okumustum hepsini ama atlamisim demek jikle cekince motor stop ediyor sanirim bi problem var , gosterge de geç yukleniyo yarin servise gideceğim canimi sıkmaya başladı

Jiklesiz çalıştırmayı da bir dene, marşa bas, çalışır çalışmaz ufaktan gaz ver ve ufak ufak yükleyerek gazı ısıtmayı dene, gazı fazla açma o zaman da boğulur motor. Jikle için de, jikleyi açıp önce hafif gazla çalıştır, sonra bırak jikle işini yapsın. 1500 devre ben de getirdim, ama ondan sonra daha binmedim bakalım ne yapacak benim ki de bir sonraki çalıştırmada, normalde 2000 devire ayarlamıştı servis, duruma göre 1750 devirlere çekebilirim ben de rölantiyi. Neyse ki ayarı çok kolay.
Göstergenin gidip gelmesi bir bağlantı, ya da soket sorunu olabilir, servise götürmekte fayda var.Bu göstergenin gitmesi mevzusunu başka söyleyenler de vardı sanırım.
Bu arada önce jikleyi çek sonra motoru çalıştır.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
17
Arkadaşlar, göstergedeki dijital saati ayarlayamadım bir türlü. Ayarlamakta problem yaşayan oldu mu? Tuşun bozuk olduğundan şüpheleniyorum.
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Jiklesiz çalıştırmayı da bir dene, marşa bas, çalışır çalışmaz ufaktan gaz ver ve ufak ufak yükleyerek gazı ısıtmayı dene, gazı fazla açma o zaman da boğulur motor. Jikle için de, jikleyi açıp önce hafif gazla çalıştır, sonra bırak jikle işini yapsın. 1500 devre ben de getirdim, ama ondan sonra daha binmedim bakalım ne yapacak benim ki de bir sonraki çalıştırmada, normalde 2000 devire ayarlamıştı servis, duruma göre 1750 devirlere çekebilirim ben de rölantiyi. Neyse ki ayarı çok kolay.
Göstergenin gidip gelmesi bir bağlantı, ya da soket sorunu olabilir, servise götürmekte fayda var.Bu göstergenin gitmesi mevzusunu başka söyleyenler de vardı sanırım.
Bu arada önce jikleyi çek sonra motoru çalıştır.

Hepsini denedim fakat suan jikleyi ceker cekmez istop ediyor veya jikle ile calsitirdigimda gaz ile pompaliyorum biraz gazi birakir birakmaz stop ediyor , suan jiklesiz gayet duzgun calisiyor rolanti 1.5 da jiklede sıkınti var gibi görünüyor yarin gidelim bakalim ne çıkacak yazarim motor pulsar 150 as 230 km de bu arada
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
17
Saat ayarlamayı kullanma kılavuzundan baktım yöntem şu şekilde :

SAAT AYARLAMA
Dijital saat zamanı saat:dakika şeklinde, 12 saatlik dilimde
gösterir. Saat ayarı sadece TRIP1 modundayken yapılabilir.
 Mod (8) tuşuna 2 saniye kadar basınız, TRIP1 modu seçiniz.
 Mod (8) ve Set (9) tuşlarına aynı anda 2 saniyeden fazla
basınız, : ve saat hanesi yanıp sönmeye başlayacak.
 Mod (8) tuşuna 1 saniye kadar basarak saat hanesini
ayarlayınız.
 Set (9) tuşuna 1 saniye kadar basarak dakika hanesi
ayarlayınız.
 Mod (8) ve Set (9) tuşuna aynı ayna 2 saniyeden fazla
basarak ayarlanan saati kaydediniz.
 Saat ayarlama ekranında 5 saniyeden fazla işlem yapılmazsa
veya araç çalıştırılırsa, saat ayarı yapılmadan otomatik ayar
modundan çıkış gerçekleşir.

Ayarlayamayan arkadaşlara duyurulur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst