- Konu Yazar
- #1
6000km redeki bir motosikletin tam 3 defa krank komple değişiyor .ve her defasında bu son bidaha olmayacak deyip motosikleti elime veriyorlar.zar zor rodajı bitiriyorum daha bitirmeden tekrar bozuk ses,gösterge sorunu ,yağ yakma gibi onlarca sorun başlıyor .servise veriyorum birde ordaki görevliler yok motoru zorladın falan diye birde azar yiyorum .150 lik motoru 50 km hızla mı süreyim !!! asla 120 nin üzerinede çıkmıyorum zaten ! .15 gün sürüyorum 15 gün bakımda kalıyor birde üstüne her servis sonrası garanti kapsamında değişmesine rağmen yağ değiştirdik diye 100lira kitliyorlar .hayatımda bu kadar rezalet görmedim kendileride kabul ediyorlar fabrikasyon hatası diyorlar madem öyle alsanıza bozuk motosikletinizi.
bu arada marka pulsaras150 ve bu sorun pulsaras150 ye özgü şaun piayasadaki pulsaras150 lerin en az %30 unda vardır hatta 5 defa krankı değişen bile var .açık açık bir sorun var lakin düzeltme sıfır tek yaptıkları yeni krank takmak ha tamam onu ALLAH tan garanti kapsamında değiştiriyorlar lakin bunun garantisi yakında bitecek 2 yıl sonra bu motosikletin krankı her bozulduğunda 1000 lira mı ödeteceksiniz
bu arada marka pulsaras150 ve bu sorun pulsaras150 ye özgü şaun piayasadaki pulsaras150 lerin en az %30 unda vardır hatta 5 defa krankı değişen bile var .açık açık bir sorun var lakin düzeltme sıfır tek yaptıkları yeni krank takmak ha tamam onu ALLAH tan garanti kapsamında değiştiriyorlar lakin bunun garantisi yakında bitecek 2 yıl sonra bu motosikletin krankı her bozulduğunda 1000 lira mı ödeteceksiniz