Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
85hp öldürmez kanımca da. Alet güzel de parasıda güzel. Walla gazı verdim mi uzayacak birşey istiyorum artık. Rüzgardan da sıkıldım. Lakin touring motorlar sevmediğimden ya mt-07 yada cbr650f bakabilirim. Zaten büyük cc aldığımda daha İstanbul içinde de sürmem. Sürecek olursamda cb125e alırım bir tane :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
85hp öldürmez kanımca da. Alet güzel de parasıda güzel. Walla gazı verdim mi uzayacak birşey istiyorum artık. Rüzgardan da sıkıldım. Lakin touring motorlar sevmediğimden ya mt-07 yada cbr650f bakabilirim. Zaten büyük cc aldığımda daha İstanbul içinde de sürmem. Sürecek olursamda cb125e alırım bir tane :)
Ehem ehem :) kapıdan mt07 olacak sen 125cc bakacaksın.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Abi ben işe git gel alet kullanacaksam 125cc ile giderim. Hatta scooter almazsam terbiyesizim. 2lt/100km. Yere düşse bir tekme de sen at. İstesem öldüremem. Mt-07 değil de bu aralar cbr650f gözüme hoş gözüküyor. Alıp direk Ege’ye. Haftasonu uçmakdereye falan. Mt-25 heryere işimizi görsün dedik ama hata etmişiz. Gerçi benim kullandığım yolda cbr650f de olur. Sabah trafik olmuyor, akşam da otobana giriyorum zaten.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Abi ben işe git gel alet kullanacaksam 125cc ile giderim. Hatta scooter almazsam terbiyesizim. 2lt/100km. Yere düşse bir tekme de sen at. İstesem öldüremem. Mt-07 değil de bu aralar cbr650f gözüme hoş gözüküyor. Alıp direk Ege’ye. Haftasonu uçmakdereye falan. Mt-25 heryere işimizi görsün dedik ama hata etmişiz. Gerçi benim kullandığım yolda cbr650f de olur. Sabah trafik olmuyor, akşam da otobana giriyorum zaten.

Sen mt25 mecburiyetten aldın. O zaman çok seçenek yoktu. Sana birşey diyim 650f kesmez seni boşa bulaşma ona.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sen mt25 mecburiyetten aldın. O zaman çok seçenek yoktu. Sana birşey diyim 650f kesmez seni boşa bulaşma ona.

Keser abi keser. Zaten alacak param yok şuan hayalden ibaret ama gözümdeki seçenek cbr650f. Ben zaten viraja gidiyorum. Rüzgardan da sıkıldım. En mantıklı seçenek bu. Eğim açısıda fazla yok. Uzun yolada gelir o motor. Piste girmediğinden sıkıntı olmaz.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Keser abi keser. Zaten alacak param yok şuan hayalden ibaret ama gözümdeki seçenek cbr650f. Ben zaten viraja gidiyorum. Rüzgardan da sıkıldım. En mantıklı seçenek bu. Eğim açısıda fazla yok. Uzun yolada gelir o motor. Piste girmediğinden sıkıntı olmaz.
İNLALLAH gönlündeki aslan olur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------

Bugün 165 den sonra deli kafa salladı. Korktum depo tokatlama olacak diye. Daha önce hiç olmadı. Tırstım gazı bıraktım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bu motora nasıl biniyorlar ya adam üzerinde durmaktan fıdık olur.

57402342_2624084907818192_6185717611729256448_n-1.jpg


sigara sağlığa zararlıdır, kötü örnek için kusura bakmayın.

57387385_2561621827198669_6682419867863220224_n.jpg
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İNLALLAH gönlündeki aslan olur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------

Bugün 165 den sonra deli kafa salladı. Korktum depo tokatlama olacak diye. Daha önce hiç olmadı. Tırstım gazı bıraktım.

Çok saolasın :)

Tırsma depo tokatlamaz o motor. Rüzgar tersten esip ön siperliğe çarpmıştır. Naked’larda sonradan takıldığı için Hido’na etki ediyor. Touring motorlarda dikkat edersen camın takıldığı yer şasidir. Nakedlarda mecburen Hido’na monte ediliyor. Sonuçta Hido’na sert kuvvet olunca da ters etki yapıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------

Bu motora nasıl biniyorlar ya adam üzerinde durmaktan fıdık olur.

http://www.hizliresimyukle.com/imag..._2624084907818192_6185717611729256448_n-1.jpg

sigara sağlığa zararlıdır, kötü örnek için kusura bakmayın.

http://www.hizliresimyukle.com/images/2019/04/19/57387385_2561621827198669_6682419867863220224_n.jpg

O motor altımda olsun. Yarım akşam 20.30 mesai çıkışı yapıştırır İzmir’e gider, pazar akşamı dönerdim. Zaten canım sıkılıyor. Kimse tutamazdı beni :)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
bugün sarıyere giderken sırılsaklam oldum uykusuzdum da ilk defa 4-5 bin devir bandında kullandım depo bitmez bu ay :)
 
Katılım
10 Nis 2019
Mesajlar
3
1-Cam,arka çanta demiri ve topcase onerileriniz nedir?
2- motosikletim 0 km ve rodaj yapmaya çalışıyorum,bu ilk 0 km motosikletim. Kitapciktaki hız limitlerine göre rodaj yapiyorum. Bu konuda önerileriniz nedir?
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Benimki cc yükseltmek için olmaz. Para olsa belki düşünürdüm ama ben motoru işe gidip gelirken kullanıyorum ve ekonomik de olması lazım. Belki scooter alırım diye yazmıştım. Yoksa motoruma binmeye devam edicem. Dün motoru yıkadım, bugün de zinciri temizleyip yağladım. Bu arada zincir temizliği yaparken o öndeki kapağı sık sık çıkarıp temizleyin. Ben daha yaklaşık 2 bin km önce çıkarmıştım ve bu kadar kirleneceğini düşünmemiştim. Katran gibi olmuş.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hafta sonu genel bir bakım yaptık arkadaşla dominara, hem nasıl yapıldığı ile ilgili video hemde bakım, bir sıkıntı olmamasına rağmen 2 yıllık olan dominarımın ön arka teker rulmanı değişimi, ön fren hidroliği değişimi, arka fren hidroliği de değişicekti ama üzerinde ki balata bitti gibi bir durumu olduğu için onu sonraya bıraktık, ön amortisör hidroliği değiştirdik sol amortisör yağı biraz daha iyi iken sağ amortisör yağı biraz daha kirli çıktı keçeler de sıkıntı yoktu ona dokunmadık, 43 dişli vardı onu 42 yapıp oringsiz zincir kullanıyordum onun da değişmesi gerektiği için tekrar 520 118 bakla oringsiz zincir takarak işlemi sonlandırdık tüm bu değişimlerin videosunu da elimizden geldiğince çektim.

Motorun henüz parçalanmamış hali.

57556842_315820145757676_6858055000585666560_n.jpg


amortisör borusunun sökülmüş hali ve orta sehpa olmadan bu iş biraz uğraştırır.

58381814_2246329015695436_4846153793559068672_n.jp  g


sökülmüş hali.

57587049_2146572995457550_6248352270858059776_n.jp  g


boruların içinden çıkan yağ durumu.

9a0yOO.jpg
[/url][/IMG]

içinin boşaltılıp mazot ile temizlenip içinde kalan sıvıların süzülmesine bırakılma hali.

57674216_271795103699566_1339231632514613248_n.jpg


bu ise son işlem olarak yeni yağın içine koyulması anı.

57471940_348820882415226_1159795299116384256_n.jpg


en başta belirttiğim işlemler yapılırken mola anında çay keyfi afiyet olsun.

57433663_665627423874693_3205083412943601664_n.jpg


bir çok işi yaptık geriye kalan arka fren hidroliği kaldı onu da bir ara halledeceğiz.

bu video da ön fren hidrolik yağı değişim videosu.


 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Hafta sonu genel bir bakım yaptık arkadaşla dominara, hem nasıl yapıldığı ile ilgili video hemde bakım, bir sıkıntı olmamasına rağmen 2 yıllık olan dominarımın ön arka teker rulmanı değişimi, ön fren hidroliği değişimi, arka fren hidroliği de değişicekti ama üzerinde ki balata bitti gibi bir durumu olduğu için onu sonraya bıraktık, ön amortisör hidroliği değiştirdik sol amortisör yağı biraz daha iyi iken sağ amortisör yağı biraz daha kirli çıktı keçeler de sıkıntı yoktu ona dokunmadık, 43 dişli vardı onu 42 yapıp oringsiz zincir kullanıyordum onun da değişmesi gerektiği için tekrar 520 118 bakla oringsiz zincir takarak işlemi sonlandırdık tüm bu değişimlerin videosunu da elimizden geldiğince çektim.

Emeğine sağlık teşekkürler.
Bilgim ve tecrübem yettiğince, işimi kendim halletmekten çok keyif alırım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Emeğine sağlık teşekkürler.
Bilgim ve tecrübem yettiğince, işimi kendim halletmekten çok keyif alırım.

Tşk ederim, birden fazla video çektik yavaş yavaş videoları yüklüyoruz. Aslında işi bilirsen bir çok şey basit ve yapmak mümkün.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
67
Tşk ederim, birden fazla video çektik yavaş yavaş videoları yüklüyoruz. Aslında işi bilirsen bir çok şey basit ve yapmak mümkün.

Benim de kısa mesafelerde ve işe gelip giderken kullandığım 2006 model seyhan 150c bir motosikletim daha var. Geçtiğimiz yaz debriaj balatalarını kendim değiştirmiştim. Nasıl yapıldığını bir çok video izleyerek öğrendim. Aslında çok zor bir şey değil, yapılabiliyor.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Az önce ayna uzatma aparatını taktım ve görüş güzel oldu. Kargo dahil 55tl ödedim. Bu arada benim ön disk ikinci kez eğildi ve bugün serviste kontrolleri yapılarak servis kaydı oluşturdular.



 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Az önce ayna uzatma aparatını taktım ve görüş güzel oldu. Kargo dahil 55tl ödedim. Bu arada benim ön disk ikinci kez eğildi ve bugün serviste kontrolleri yapılarak servis kaydı oluşturdular.
[url]https://i.hizliresim.com/P19p6N.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/DYZERz.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/r5rjRM.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/bV3jYd.jpg[/url]

ben 30000 km dir üzerindeki diski kullanıyorum ya ben farkı hissedemiyorum yada bende kinde sıkıntı yok, inşallah çözersiniz birol abi çalışıyor kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst