Abi 15 derecede ne üşümesi? Antalyadasınız bide
Scoyco MC17b eldivenlerden aldın. Su geçirmez, kazada elinizi korur, sıcak tutar. Test ettim en ağır şartlarda :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
Bu motoru çift silindir yapamazlar çünkü hali hazırda hintliler tek silindir basit ve ellerinde ktm örneği varken tek silindirden şaşmazlar. En iyi ihtimal Duke390'a yanaşırlar daha fazla. Sanmıyorum fazlasını yapsınlar. Adamların ellerinde kendi envanterleri yokki. Kopyalayıp 3-5 değiştiriyorlar işte. Bide şasinin nasıl şekilde duracağını tasarlıyorlar![]()
Ayrıca gp-kompozitin elcik korumalarını da tavsiye ediyorum. Rüzgarı ciddi oranda kestiği için elleri her yönden koruyorlar.
Ben aldım gayet güzel.Bende tavsiye ederim.
Kaç para gp kompozit elcik koruma?
Abi 15 derecede ne üşümesi? Antalyadasınız bide
Scoyco MC17b eldivenlerden aldın. Su geçirmez, kazada elinizi korur, sıcak tutar. Test ettim en ağır şartlarda :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
Bu motoru çift silindir yapamazlar çünkü hali hazırda hintliler tek silindir basit ve ellerinde ktm örneği varken tek silindirden şaşmazlar. En iyi ihtimal Duke390'a yanaşırlar daha fazla. Sanmıyorum fazlasını yapsınlar. Adamların ellerinde kendi envanterleri yokki. Kopyalayıp 3-5 değiştiriyorlar işte. Bide şasinin nasıl şekilde duracağını tasarlıyorlar![]()
dediğin eldiven kullandığım eldiven ise içi yünlü olması lazım tek sıkıntı el ıslak ise ele girmekte biraz sıkıntı oluyor, kullandığım eldivenden arkadaşa da hediye almıştım, benimki doğalgaz sobasının üzerine koyunca ısıdan mokoko olmuştu.
Kaç para gp kompozit elcik koruma?
Ben karbonu 200₺ almıştım.Normaller 180₺ idi.Kaç para gp kompozit elcik koruma?
Kaç para gp kompozit elcik koruma?
215tl miş. Oturdum sitesinden baktım. Herkes fiyat söylemiş bari nokta koyalım dedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
Virajı keyif verir Dominar'ın. Acaba die korkuya düşürdüğü olmadı hiç. Aga termal içlik giy. Paran varsa windproof olanlardan al. Bende bir eşeklik ettim. Gittim kısa mont aldım. Çok hoşuma gitti dayanamadım. Şimdi ise beli böbreği soğuktan nasıl koruyacağım die düşünüyorum :queen:
Bel böbrek koruması lazım sıcak olanlardan. Var mı acaba bir tavsiye?
Fan sigortası atma sorunu yaşayan oldu mu
Kamptan geriye kalanlar, cumartesi günü arkadaşlarla kalabalık şekilde Darlık barajına kampa gidelim dedik ama bütün millet her yeri öğrenmiş ve kapmış zor bela yer bulduk ama düşe kalka kamp alanına vardık, yan çantanın biri gitti, arkadaşın aynası gitti pahalı da bir parça, bizlerde bir sıkıntı yok düşe kalka öğreneceğiz.
İyi gazlıyorum arabanın yokluğunda.Sabah fena oluyor ama.Sabah giderkende dayadım 160.Gelirkende aynı.Araba bir hafta daha yok İNŞALLAH yağmur yapmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
Motor bu şekilde içiyor yakıtı.Gazlama güzelde yakıt fena.Hafatasonu gezisi olsa idare edilirde günlük mümkün değil.100 km de 50-tl yakıt yedim.7 litre aldım bitti.Yaklaşık 7 litre yaktırdım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------
Kemal geçmiş olsun bilader.
Gittiğiniz yer güzelmiş.Çok beğendim.