Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Abi 15 derecede ne üşümesi? Antalyadasınız bide :p

Scoyco MC17b eldivenlerden aldın. Su geçirmez, kazada elinizi korur, sıcak tutar. Test ettim en ağır şartlarda :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------



Bu motoru çift silindir yapamazlar çünkü hali hazırda hintliler tek silindir basit ve ellerinde ktm örneği varken tek silindirden şaşmazlar. En iyi ihtimal Duke390'a yanaşırlar daha fazla. Sanmıyorum fazlasını yapsınlar. Adamların ellerinde kendi envanterleri yokki. Kopyalayıp 3-5 değiştiriyorlar işte. Bide şasinin nasıl şekilde duracağını tasarlıyorlar :)

Eldivene bakayım.
Çift silindir çift gaz kelebeği başka bir teknoloji bu.Belki yaparlar.

Mt25 gelince bize geribildirim yaparsın artık.Dominarı sınırlarının üstünde zorlamış birisi en güzel karşılaştırmayı yapar.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Hocam sabah erken 5-6 gibi evden çıkıp antalya'dan side'ye gidiyorum (70 km). Sabahın o saatinde 1 saat boyunca belirli bir hızda üşüyor eller. Dediğin eldivene ben de bir göz atayım.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ayrıca gp-kompozitin elcik korumalarını da tavsiye ediyorum. Rüzgarı ciddi oranda kestiği için elleri her yönden koruyorlar.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kamptan geriye kalanlar, cumartesi günü arkadaşlarla kalabalık şekilde Darlık barajına kampa gidelim dedik ama bütün millet her yeri öğrenmiş ve kapmış zor bela yer bulduk ama düşe kalka kamp alanına vardık, yan çantanın biri gitti, arkadaşın aynası gitti pahalı da bir parça, bizlerde bir sıkıntı yok düşe kalka öğreneceğiz.

44957018_2198740127039877_5339230208236978176_n.jp  g


44948259_2141557069440914_700803165078945792_n.jpg


44966232_323497424905926_6467665545943580672_n.jpg


45000564_1816512821793579_1184649394390040576_n.jp  g


45003795_437924413279200_5909195127447879680_n.jpg


45088627_2486095248075239_1217812202682056704_n.jp  g


45003767_873509269648382_6607358575561932800_n.jpg


45013168_341827306587141_4030334818792243200_n.jpg


45064110_2093687194015007_5912140195112681472_n.jp  g


 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Abi 15 derecede ne üşümesi? Antalyadasınız bide :p

Scoyco MC17b eldivenlerden aldın. Su geçirmez, kazada elinizi korur, sıcak tutar. Test ettim en ağır şartlarda :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------



Bu motoru çift silindir yapamazlar çünkü hali hazırda hintliler tek silindir basit ve ellerinde ktm örneği varken tek silindirden şaşmazlar. En iyi ihtimal Duke390'a yanaşırlar daha fazla. Sanmıyorum fazlasını yapsınlar. Adamların ellerinde kendi envanterleri yokki. Kopyalayıp 3-5 değiştiriyorlar işte. Bide şasinin nasıl şekilde duracağını tasarlıyorlar :)

dediğin eldiven kullandığım eldiven ise içi yünlü olması lazım tek sıkıntı el ıslak ise ele girmekte biraz sıkıntı oluyor, kullandığım eldivenden arkadaşa da hediye almıştım, benimki doğalgaz sobasının üzerine koyunca ısıdan mokoko olmuştu.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
dediğin eldiven kullandığım eldiven ise içi yünlü olması lazım tek sıkıntı el ıslak ise ele girmekte biraz sıkıntı oluyor, kullandığım eldivenden arkadaşa da hediye almıştım, benimki doğalgaz sobasının üzerine koyunca ısıdan mokoko olmuştu.

Aynen dediğin gibi üstadım. Ben genelde dışarıdayken sıkıyorum, eve gelince hafif kurutup sobaya yakın yerde bırakıyorum. Sabaha taş gibi oluyor.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Bügün işe git gel motordaydım.Sabah soğuk olduğu içi sakin gittim.Dönüşde gazladım.160’da rpm ışığı yanmaya başladı 167 çıktım.Yalnız her vitesde anırtmıyorum son vitesde abanıyorum.Yalnız 120 geçtikden sonra keyif yok.Yalnız motor çizgiden sapmıyor.Virajı gidişi güven veriyor.Hiç yapmadığımı yaptım virajda baya yattım 130 ile döndüm virajı.Normalde 110 geçmem o virajda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------

Kaç para gp kompozit elcik koruma?
Ben karbonu 200₺ almıştım.Normaller 180₺ idi.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Kaç para gp kompozit elcik koruma?

215tl miş. Oturdum sitesinden baktım. Herkes fiyat söylemiş bari nokta koyalım dedim :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

Virajı keyif verir Dominar'ın. Acaba die korkuya düşürdüğü olmadı hiç. Aga termal içlik giy. Paran varsa windproof olanlardan al. Bende bir eşeklik ettim. Gittim kısa mont aldım. Çok hoşuma gitti dayanamadım. Şimdi ise beli böbreği soğuktan nasıl koruyacağım die düşünüyorum :queen:

Bel böbrek koruması lazım sıcak olanlardan. Var mı acaba bir tavsiye?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
215tl miş. Oturdum sitesinden baktım. Herkes fiyat söylemiş bari nokta koyalım dedim :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

Virajı keyif verir Dominar'ın. Acaba die korkuya düşürdüğü olmadı hiç. Aga termal içlik giy. Paran varsa windproof olanlardan al. Bende bir eşeklik ettim. Gittim kısa mont aldım. Çok hoşuma gitti dayanamadım. Şimdi ise beli böbreği soğuktan nasıl koruyacağım die düşünüyorum :queen:

Bel böbrek koruması lazım sıcak olanlardan. Var mı acaba bir tavsiye?

Sıfır kol veya uzun kol neopren yelek alabilirsiniz, bende uzun vardı bilek kısmı sıkıntı yaptığı için arkadaşa verdim, sıkıntı derken sıkıyor buda rahatsız etti beni, şuan sıfır kol olandan var gayet iyi.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Prohel 8080 ve prohel 8181'e sahibim. 8080 yani yelek olanını günlük hayatta giyiyorum. Hem şık hem rahat. 8181'i de giydim gerçi. Ben çok üşüyen biriyimdir, uzun kollusunu giyince sıcaktan uykum geliyor :)

Lakin böbrek kısmına bir soft birşeyler almak lazım gelebilir. Oradan kıvrılıp açılma sıkıntısı var :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

Fan sigortası atma sorunu yaşayan oldu mu

Bende hiç olmadı.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
İyi gazlıyorum arabanın yokluğunda.Sabah fena oluyor ama.Sabah giderkende dayadım 160.Gelirkende aynı.Araba bir hafta daha yok İNŞALLAH yağmur yapmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

Motor bu şekilde içiyor yakıtı.Gazlama güzelde yakıt fena.Hafatasonu gezisi olsa idare edilirde günlük mümkün değil.100 km de 50-tl yakıt yedim.7 litre aldım bitti.Yaklaşık 7 litre yaktırdım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------

Kamptan geriye kalanlar, cumartesi günü arkadaşlarla kalabalık şekilde Darlık barajına kampa gidelim dedik ama bütün millet her yeri öğrenmiş ve kapmış zor bela yer bulduk ama düşe kalka kamp alanına vardık, yan çantanın biri gitti, arkadaşın aynası gitti pahalı da bir parça, bizlerde bir sıkıntı yok düşe kalka öğreneceğiz.

Kemal geçmiş olsun bilader.

Gittiğiniz yer güzelmiş.Çok beğendim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
İyi gazlıyorum arabanın yokluğunda.Sabah fena oluyor ama.Sabah giderkende dayadım 160.Gelirkende aynı.Araba bir hafta daha yok İNŞALLAH yağmur yapmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

Motor bu şekilde içiyor yakıtı.Gazlama güzelde yakıt fena.Hafatasonu gezisi olsa idare edilirde günlük mümkün değil.100 km de 50-tl yakıt yedim.7 litre aldım bitti.Yaklaşık 7 litre yaktırdım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------



Kemal geçmiş olsun bilader.

Gittiğiniz yer güzelmiş.Çok beğendim.

Tşk ederim, dediğim gibi bende çanta gitti ama o kadar iyi bir çanta olmadığı için acımadım yani, çimenden kestirme gideyim dedim ıslak olunca arka hup kaydı doğal olarak yerdeyim, çadır kurduğumuz yer yol kenarı güç bela 6 çadırı da kurduk.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Mt-25’i teslim aldım. Belki bana kızacaklar ama Dominar daha iyiydi benim için. Öyle aman amanda fark göremedim. Açık ara aydınlatmalarında daha iyiydi. Güzel yakıyor. 35km de ortalama 3,8lt/100km
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst