- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Benim kazadaki en büyük şansım motordan uçmak oldu. Füze oldum die dalga geçiyorum ama motordan fırlayınca ekipmanlar sadece 1kez absorbe etti hasarı. Sağ yanım arabaya çarptı ondan dolayı daha fazla güç gitti. Motoru parçaladım ama tüm darbeyi motor yedi bende. Bel-böbrek koruması olsa üstümde çizik bile olmayacaktı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------
Elimden geldiğince kaçındım kazadan. Lakin içten söylüyorum. Haberlerde kendimi ve motoru yerde görünce, motoruma üzülmedim değil. Bide bana git yarın işe başla deyip, bir gün rapor veren ve tekrar rapor yazılmasının önünü kesen doktora da hasta yakınları saldırsın
Sanki cebinden ödüyor parayı. Neyseki sağlık ocağındaki doktor git evde dinlen bu hafta dedi de rahatladım biraz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------
Elimden geldiğince kaçındım kazadan. Lakin içten söylüyorum. Haberlerde kendimi ve motoru yerde görünce, motoruma üzülmedim değil. Bide bana git yarın işe başla deyip, bir gün rapor veren ve tekrar rapor yazılmasının önünü kesen doktora da hasta yakınları saldırsın
Sanki cebinden ödüyor parayı. Neyseki sağlık ocağındaki doktor git evde dinlen bu hafta dedi de rahatladım biraz.










