Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Benim kazadaki en büyük şansım motordan uçmak oldu. Füze oldum die dalga geçiyorum ama motordan fırlayınca ekipmanlar sadece 1kez absorbe etti hasarı. Sağ yanım arabaya çarptı ondan dolayı daha fazla güç gitti. Motoru parçaladım ama tüm darbeyi motor yedi bende. Bel-böbrek koruması olsa üstümde çizik bile olmayacaktı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------

Elimden geldiğince kaçındım kazadan. Lakin içten söylüyorum. Haberlerde kendimi ve motoru yerde görünce, motoruma üzülmedim değil. Bide bana git yarın işe başla deyip, bir gün rapor veren ve tekrar rapor yazılmasının önünü kesen doktora da hasta yakınları saldırsın :(

Sanki cebinden ödüyor parayı. Neyseki sağlık ocağındaki doktor git evde dinlen bu hafta dedi de rahatladım biraz.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Tekrar geçmiş olsun.Bi anlamda ucuz atlatmışsın.Bir süre kendine zaman tanı acele etme, sürmek istiyosan zaten süreceksin er geç, ben sırf maddi sebeplerden 7 yıl civarı ara verdiydim. Böyle önemli bi durumda biraz ara vermek zihnen de iyi gelecektir. Selamlar, ömrüne bereket.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Tekrar geçmiş olsun.Bi anlamda ucuz atlatmışsın.Bir süre kendine zaman tanı acele etme, sürmek istiyosan zaten süreceksin er geç, ben sırf maddi sebeplerden 7 yıl civarı ara verdiydim. Böyle önemli bi durumda biraz ara vermek zihnen de iyi gelecektir. Selamlar, ömrüne bereket.

Teşekkürler. Mecburen bekleyeceğim. Yaza kadar 8ay var diyorum :) İşin gerçeği yağmurlarda bu sene sürmeyeceğim diyordum kendi kendime. Hakikaten sürmeyecekmişim...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Teşekkürler. Mecburen bekleyeceğim. Yaza kadar 8ay var diyorum :) İşin gerçeği yağmurlarda bu sene sürmeyeceğim diyordum kendi kendime. Hakikaten sürmeyecekmişim...

Valla Dominarla artık ben de yağmurlarda sürmeme kararı aldıydım.Geçen gün işe geç kaldım, yağmur da durdu diye bindim, yolda öyle böyle yağmur yağmadı, pestilim çıktı, geri döndüm ve bir daha yağmurlu havada gerçekten binmeyeceğim dedim, motoru daha bugün yıkadım :)
Neyse sağlık her şeyden önemli, varsın motor olmasın, ama sen ol, yaşamaya devam et kardeşim. Selamlar.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Geçmiş olsun hocam. Iki gündür giremiyordum forums, uçmuş gitmiş başlık. Dedim ne oluyor böyle. Hep temkinli gidiyorum ama böyle öküzler mahvediyor herşeyi işte. Ucuz yırtmışsın ki kırık falan yok.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Geçmiş olsun hocam. Iki gündür giremiyordum forums, uçmuş gitmiş başlık. Dedim ne oluyor böyle. Hep temkinli gidiyorum ama böyle öküzler mahvediyor herşeyi işte. Ucuz yırtmışsın ki kırık falan yok.

Teşekkürler. Kırık, çıkık, iç kanama vs yok. Kalıcı hasarda yokta her geçen gün morluklarım daha da ilerliyor.

Sadece forum değil bende uçtum :queen:

Şahitlerim var :pr:
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Hava iyi biraz dolaşayım dedim.



---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293




---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

Son iki resim olmasa,motoru cekecegine manzarayı çek diyecektim..

Yoksa,makinam bu aga,manzarya ne hacet mi..:cat:

Dehşet manzaralar vardı.Gerçek gözümün gördüğü ile fotoğraflar arasında eşşek il deve kadar fark var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

Keşke bende dolaşsaydım :)
İNŞALLAH tez zamanda oda olur.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İnan bugün araba sürmek zorunda kaldım ve sürmeye başladığım her an'a lanet ettim. En sonunda kasalı kamyonet alıp kurallara uymayanlara kasaya vurdurup, üstüne paralarından olmasını sağlayacağım. Çok sıkıntı olursa kasayı atıp yenisini yaptırırız, yada iki kaynak atıp devam ederiz :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
İnan bugün araba sürmek zorunda kaldım ve sürmeye başladığım her an'a lanet ettim. En sonunda kasalı kamyonet alıp kurallara uymayanlara kasaya vurdurup, üstüne paralarından olmasını sağlayacağım. Çok sıkıntı olursa kasayı atıp yenisini yaptırırız, yada iki kaynak atıp devam ederiz :)

Bigtruck yarışlarındaki araçlardan alıcan.O zaman kimse yaklaşamaz.:)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben test ettim. Çift kabin transit kamyonet ile insanlar baya bir tırsıyor. 155hp olduğu içinde kolay kolay araya mesafe koyamıyorlar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

Yok aga ben satmayacağım makineyi galiba. Bizimkilere sattım diyip, otopark'a çekerim aleti. Aküyü söker evde bir yere koyarım. Araba süreceğime gider metrobüse binerim daha iyi.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Ben test ettim. Çift kabin transit kamyonet ile insanlar baya bir tırsıyor. 155hp olduğu içinde kolay kolay araya mesafe koyamıyorlar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

Yok aga ben satmayacağım makineyi galiba. Bizimkilere sattım diyip, otopark'a çekerim aleti. Aküyü söker evde bir yere koyarım. Araba süreceğime gider metrobüse binerim daha iyi.

Hasar tespiti yaptınmı?Sigorta masrafları karşılayacakmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst