Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Servis eski yağımı hemen yokediyor. Bugün yapmadımda yarın yapayım şu partiküllü yağımla şunu. 1000km geçti halen yağlayacağım. 1500km de 1 yapıyorum artık şu işi. zaten günde 85km banko yürüyor motor.
Bende ilk defa 500km yi geçtim temizleyip yağlamadan , kendimi suçlu hissediyordum ki 650km de tertemiz yapıp yağladım 😁
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Servis eski yağımı hemen yokediyor. Bugün yapmadımda yarın yapayım şu partiküllü yağımla şunu. 1000km geçti halen yağlayacağım. 1500km de 1 yapıyorum artık şu işi. zaten günde 85km banko yürüyor motor.

Bende otomatik yağlama var öyle bir derdim yok, arada bir havasını kontrol ediyorum onda da sıkıntı yok.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Aslında o otomatik yağlama bizim motorlar gibi sadece yan sehpası olan motorlara birebir bence. Sıkıntı olmamasından kaynaklanıyor. Orta sehpa olsa yağlayacağım da sıkıntı tek başına ittire ittire yağlamakta. Padock alsam evde kafama geçirirler, otoparka bıraksam çalıp götürürler. İşkence walla orta sehpasız motor.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Yavaş yavaş kamp gezilerine başladık, hafta sonu Ağva Sardala koyuna gittik deniz süper ortam iyi ateş konusu biraz sıkıntı olabilir ama bize değil, ne kadar Trabzon lu olupta yüzmesini bilmesem bile girip çıkmam bana yetiyor, doğal su yok ona göre tedbirinizi alın, dönüşte kısa geçişli yağmura yakalansakta sıkıntı olmadı. Koyun giriş kısmında tel çekiyor bizim yerde çekmiyor du, melemen yapacağız tereyağı yok, ızgara yapacağız tel yok ama her ikisini de sıkıntısız yaptık resimler karma dır yapacak bir şey yok.


36432362_10213730053379267_7314240987675492352_n.j  pg


36446313_10213730100620448_27490608192946176_n.jpg


36465357_10213730053299265_1540081788087435264_n.j  pg


36465730_10213730110940706_6184937950610980864_n.j  pg


36472497_10213730113300765_7452464713276850176_n.j  pg


36472521_10213730112380742_1192083823865626624_n.j  pg


36474749_10213730053499270_3400498944533331968_n.j  pg


36475805_10213730107300615_3475358029774323712_n.j  pg


36478602_10213730053099260_8547017599446155264_n.j  pg


36482417_10213730111820728_5252692170615291904_n.j  pg


36483018_10213730051539221_5540790029846052864_n.j  pg


36485844_10213730105620573_793797805561872384_n.jp  g


36496393_10213730051059209_7176222484201472000_n.j  pg


36507701_10213730052059234_4670079405941325824_n.j  pg


36512494_10213730113140761_7787421352901738496_n.j  pg


36514924_10213730113540771_2840031636827930624_n.j  pg


36520589_10213730053179262_3881930809518587904_n.j  pg


36522918_10213730113820778_6282169387352850432_n.j  pg


36552706_10213730107660624_8578138966832709632_n.j  pg


36559534_10213730111100710_7219230499997220864_n.j  pg


36561168_10213730050379192_4096982673887592448_n.j  pg


36572633_10213730052859254_2882573275009908736_n.j  pg


36594214_10213730049899180_86250725784420352_n.jpg


36630281_10213730109420668_3778714202705756160_n.j  pg


36573447_10213730053899280_2610700934640041984_n.j  pg


36577260_10213730052659249_2699781803354357760_n.j  pg


36587326_10213730112900755_5153076322649505792_n.j  pg


 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Aslında o otomatik yağlama bizim motorlar gibi sadece yan sehpası olan motorlara birebir bence. Sıkıntı olmamasından kaynaklanıyor. Orta sehpa olsa yağlayacağım da sıkıntı tek başına ittire ittire yağlamakta. Padock alsam evde kafama geçirirler, otoparka bıraksam çalıp götürürler. İşkence walla orta sehpasız motor.

Sadece yağlama için paddocka standa falan gerek yok ki. Motorun yan ayağının olmadığı tarafa çekici dayıyorsun, motoru 2-3 cm havaya kaldırıyorsun yan ayakta. Böylece rahat rahat yağlıyorsun.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
ben geçen birinden rica ettim motoru yavaşça ileri aldım o da zincere spreyi sıktı 1dk lık işlem üstelik arka sehpada vardı arka sehpaya almayı beceremedim :cherry:
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Bugün 5000 bakımına gittim ve 42 dişli de taktırdım. Sanki hafif bir uysallaştı ama aynı zamanda da daha rafine oldu gibi. Yarın daha net bilgi veririm artık çünkü Kemer'e gidicem. Bu arada Avrupa seyahati yapan Harun beye denk geldim serviste ve lafladım biraz. Kendisi çok memnun olduğunu ve 110-130 km'de konforlu yolculuk için ideal olduğunu belirtti ama almanya'da olsa almayacağını çünkü otoban hızlarının daha yüksek olduğunu ve oralarda 700 cc ve üstü motor daha iyi olur dedi. Diğer ülkelerde genelde hız limiti olduğundan 120-130 km hızlara kadar bu tarz bir motorun çok rahat yeterli olduğunu söyledi ve transalp tarzı bir his edindiğini söyledi. Bu arada stock hali ile kullanıyor motoru ve günde 700 km'ye kadar yol da yaptığını söyledi. Dedim totoda titreşim oluyor biraz. O kadar olur dedi ve 40-45 dk'da bir mola verirsen bir şey hissetmezsin dedi. Yani kısacası kendisi çok farklı motor kullanmış ve çok memnun dominar'dan. Bir de resmini çektim. Diğeri de benim zaten.

qvB1b5.jpg
[/url]
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2017
Mesajlar
16
Cumleten selamlar. Bugun itibari ile bende bir d400 sahibi oldum. 1 haftalik 2. El arayişlarindan sonra sıfır motorun daha uygun olacağını düşündüm. Bende mi sıkıntı var bilmiyorum ama 6 bin devire kadar titreşim hissetmiyorum. Arkama 3 tane artci aldim hic biri titresimden rahatsız değil. Ozellikle 200ns nin artci titresiminin daha fazla oldugunu söylüyorlar. Aynlarda problem yok bana göre. Motor cok stabil geldi bana suan 57 km oldum daha detayli ilerki zamanlarda yazarim
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Cumleten selamlar. Bugun itibari ile bende bir d400 sahibi oldum. 1 haftalik 2. El arayişlarindan sonra sıfır motorun daha uygun olacağını düşündüm. Bende mi sıkıntı var bilmiyorum ama 6 bin devire kadar titreşim hissetmiyorum. Arkama 3 tane artci aldim hic biri titresimden rahatsız değil. Ozellikle 200ns nin artci titresiminin daha fazla oldugunu söylüyorlar. Aynlarda problem yok bana göre. Motor cok stabil geldi bana suan 57 km oldum daha detayli ilerki zamanlarda yazarim

120 nin üstüne çıkınca aynalarda problem başlıyor :)
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
İkisinde de titreşim aynı bana göre(Hem pulsar hem dominarım var). Hatta bazen dominarın fren/debriyaj manetlerine verdiği titreşim daha fazla olduğunu düşünüyorum. Ancak dominar pulsara göre daha konforlu olduğu için titreşimi sürücüye/artçıya daha az yansıtıyor bence. Ama aynalardaki titreşim konusunda Pulsar daha başarılı, Dominarda 90-100km/s civarı hızlardan sonra arkataraf çift görünmeye başlıyor, pulsarda aynı hızlarda halen rahat seçilebiliyor(özellikle dikkat ettim). Domi'de ayna bağlantılarına ufak contalar koyacağım, bakalım nasıl olacak.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Arkadaşlar resimde görünen elcik ısıtmayı alacaktım montaj videosunu izledikten sonra kararsız kaldım.Sol elcik tarafı sabit orda sıkıntı yok.Sağ elcik tarıfı gaz kolu görevi yaptığı için hareketli.Bu nedenle ısıtma kablosu gazı açıp kaparken hareket ediyor.Mesela dönüşlerde bu bana sıkıntı çıkarır kanısına vardım.Çinden aldığım elcik ısıtmalarda gaz açma yeri sabitdi ve daha kullanışlıydı ama onlarında elcikleri çok kalitesiz ve konforsuz.Bana fikir verin.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
46
Selam arkadaşlar Geçen hafta aldığım motorumu bugün ilk bakımına götürdüm. Benim motorda ön freni sıkınca cızırtı sesi gibi bir ses geliyor sanki hidrolik azalmış gibi fren maneti geç kavrıyor ama okuduğuma göre dominarın genel durumu böyleymiş sizde de böylemi. Ayrıca fren hidrolik seviyesinide göremiyorum hiç sıvı yokmuş gibi. Servise durumu bildirdim normal dedi sizlerde durum nasıl
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar resimde görünen elcik ısıtmayı alacaktım montaj videosunu izledikten sonra kararsız kaldım.Sol elcik tarafı sabit orda sıkıntı yok.Sağ elcik tarıfı gaz kolu görevi yaptığı için hareketli.Bu nedenle ısıtma kablosu gazı açıp kaparken hareket ediyor.Mesela dönüşlerde bu bana sıkıntı çıkarır kanısına vardım.Çinden aldığım elcik ısıtmalarda gaz açma yeri sabitdi ve daha kullanışlıydı ama onlarında elcikleri çok kalitesiz ve konforsuz.Bana fikir verin.
[url]http://i.hizliresim.com/dBbGan.jpg[/url]

ben çin işi elcik ısıtmaya devam ediyorum, rahatsız olabilir ama buna da o kadar para bayılamam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

Cumleten selamlar. Bugun itibari ile bende bir d400 sahibi oldum. 1 haftalik 2. El arayişlarindan sonra sıfır motorun daha uygun olacağını düşündüm. Bende mi sıkıntı var bilmiyorum ama 6 bin devire kadar titreşim hissetmiyorum. Arkama 3 tane artci aldim hic biri titresimden rahatsız değil. Ozellikle 200ns nin artci titresiminin daha fazla oldugunu söylüyorlar. Aynlarda problem yok bana göre. Motor cok stabil geldi bana suan 57 km oldum daha detayli ilerki zamanlarda yazarim

Hayırlı olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------

Selam arkadaşlar Geçen hafta aldığım motorumu bugün ilk bakımına götürdüm. Benim motorda ön freni sıkınca cızırtı sesi gibi bir ses geliyor sanki hidrolik azalmış gibi fren maneti geç kavrıyor ama okuduğuma göre dominarın genel durumu böyleymiş sizde de böylemi. Ayrıca fren hidrolik seviyesinide göremiyorum hiç sıvı yokmuş gibi. Servise durumu bildirdim normal dedi sizlerde durum nasıl

cızırtı olayı için acaba disk mi ötüyor sesin nerden geldiğini kontrol edin, abs devreye giriyor olabilir mi, fren hidrolik sıvısını görmen imkansız gibi bir durum ama sıkıntı yok içinde hidrolik var, istersen vidasını söküp bakabilirsin ama motor üzerine damlatmamaya çalış.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
https://www.instagram.com/p/Bk2kSM8HMvi/

1 yılda 4 motosiklet ve ilk defa bir lastik sıkıntısı başıma geliyor.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
ben çin işi elcik ısıtmaya devam ediyorum, rahatsız olabilir ama buna da o kadar para bayılamam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

Kemal yanlışmı anlaşıldım acaba.Ben elcik ısıtma satmıyorum bilader seninkileride sökelim demiyorum.Memnunsan devam et.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
ben çin işi elcik ısıtmaya devam ediyorum, rahatsız olabilir ama buna da o kadar para bayılamam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

Kemal yanlışmı anlaşıldım acaba.Ben elcik ısıtma satmıyorum bilader seninkileride sökelim demiyorum.Memnunsan devam et.


Anladım sıkıntı yok sadece ona o kadar para veremem dedim, çin işi elçik ısıtmaya devam ediyorum demek istedim.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Bu vites geçişindeki sertlik motul kullanınca düzeliyor muydu. Haftaya yıllık izin var, artçı ile bir istanbul-gelibolu yapacağız büyük ihtimal. Motosiklet 1960km falan oldu. Yarına 2bin olur zaten gidip bakımını da yaptırayım. Toplam 10k motosiklet tecrübem var ilk defa lastikçiye gittim. Yamaya 50tl verdim. Şu kredi kartlarını biraz hafifleteyim lastikleri de değiştireceğim. Takım 1200 civarı
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
Bu vites geçişindeki sertlik motul kullanınca düzeliyor muydu. Haftaya yıllık izin var, artçı ile bir istanbul-gelibolu yapacağız büyük ihtimal. Motosiklet 1960km falan oldu. Yarına 2bin olur zaten gidip bakımını da yaptırayım. Toplam 10k motosiklet tecrübem var ilk defa lastikçiye gittim. Yamaya 50tl verdim. Şu kredi kartlarını biraz hafifleteyim lastikleri de değiştireceğim. Takım 1200 civarı

Hangi lastiği almayı düşünüyorsunuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst