Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Hocam sele altina yaptığın uygulamayı fotoğraflayıp gösterme şansın var mı acaba? Ona göre bende uygulayayım.

Norton, ancak fırsat bulabildim. Foto ekledim aşağıya. Bugün kısa mesafe bir kez daha dikkatimi tamamen seleye yoğunlaştırarak sürdüm, sanırım şu anda benim motorda en az titreşim hissettiğim yer sele. Hatta bu fotoyu çekmeden önce selenin ön tarafına denk gelen depo kısmındaki demire de 2 küçük parça koydum daha da iyileşmiş gibi geldi. İşçilik harika sayılmaz ama işimi gördü.

7D8d8v.jpg
[/url][/IMG]

Çanta mevzusu edilmiş, ben de 45 litre çanta kullanıyorum, büyük rahatlık, yoksa işe motosikletle gitmek eziyet oluyor. Sırt çantam yine var ama giderken topcase in içinde, inince kask bellik dizlik alayını topcase'e koyup sırt çantamla montumu alıp ofise geçiyorum. Bu arada Ön cam da şart, son bir kaç seferdir rüzgardan ciddi zopa yiyorum. :cherry: Bu arada rüzgarda motor yerinden oynamıyor ama ben uçmamak için direniyorum.:cherry: Ön turing cam da şart.

Haydi kalın sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bende dayanamayıp çanta taktım. Nakeddan çok herşeye benzedi. Mt-07 alacağım ben galiba. Kesmiyor, kesemiyor beni. Full+full oldu motor. Lakin uçmakdere virajlarında çok güzel yatıyor.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Norton, ancak fırsat bulabildim. Foto ekledim aşağıya. Bugün kısa mesafe bir kez daha dikkatimi tamamen seleye yoğunlaştırarak sürdüm, sanırım şu anda benim motorda en az titreşim hissettiğim yer sele. Hatta bu fotoyu çekmeden önce selenin ön tarafına denk gelen depo kısmındaki demire de 2 küçük parça koydum daha da iyileşmiş gibi geldi. İşçilik harika sayılmaz ama işimi gördü.

[url=https://hizliresim.com/7D8d8v][url]https://i.hizliresim.com/7D8d8v.jpg[/url][/url]

Çanta mevzusu edilmiş, ben de 45 litre çanta kullanıyorum, büyük rahatlık, yoksa işe motosikletle gitmek eziyet oluyor. Sırt çantam yine var ama giderken topcase in içinde, inince kask bellik dizlik alayını topcase'e koyup sırt çantamla montumu alıp ofise geçiyorum. Bu arada Ön cam da şart, son bir kaç seferdir rüzgardan ciddi zopa yiyorum. :cherry: Bu arada rüzgarda motor yerinden oynamıyor ama ben uçmamak için direniyorum.:cherry: Ön turing cam da şart.

Haydi kalın sağlıcakla.

Tamam bilgilendirme için teşekkürler. Bende uygulayayım bir bakalım.
 
Katılım
29 Ara 2017
Mesajlar
10
Kurulması lazım ama yok ise bugünden itibaren kuruyorum gelenlere burdan link paylasiyorum https://chat.whatsapp.com/AhDF8oEjL7t7sbEKBYNEL0
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Cloud hocam, daha önce linkini paylaştığın ürün ile yaptın dimi bu sele altı uygulamasını? Bende verdiğin linkten sipariş geçtim az önce ve kargoya verilmiş şimdi. Gelince uygulayıp sonucu paylaşırım bende. Uzun yolda sadece sele altında karıncalanma gibi oluyor titresimden dolayı. Onun dışında çok memnunum. Ayna konusunda karar veremedim ne yapsam diye. Uzatma satıyorlar ve ufacık plastik için 40 tl istiyorlar ve çok geliyor bana açıkçası. Koca aynaları veriyorlar o fiyatlara ve iki tane 2cm'lik plastik parçası için çok para.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------

Petronas çok kaliteli yağdır ve Mercedes gibi firmalar da kullanır lakin sahtesi de çokça mevcut piyasada. Dikkat etmek lazım. Motorda nasıllar bilmiyorum ama.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Cloud hocam, daha önce linkini paylaştığın ürün ile yaptın dimi bu sele altı uygulamasını? Bende verdiğin linkten sipariş geçtim az önce ve kargoya verilmiş şimdi. Gelince uygulayıp sonucu paylaşırım bende. Uzun yolda sadece sele altında karıncalanma gibi oluyor titresimden dolayı. Onun dışında çok memnunum. Ayna konusunda karar veremedim ne yapsam diye. Uzatma satıyorlar ve ufacık plastik için 40 tl istiyorlar ve çok geliyor bana açıkçası. Koca aynaları veriyorlar o fiyatlara ve iki tane 2cm'lik plastik parçası için çok para.


Evet o linkteki ürünü uyguladım. Sıfırlamadı, zaten bir süngerle sıfırlanamazdı neticede ama epeyce rahatlattı, belli bir devire kadar işini yapıyor. Hatta ben aynı ürünü gidon yükseltme ile gidon arasına da yapıştırdım, gidonda da biraz rahatlama olsun diye, çokça fark hissettirmedi ama ben titreşime ufaktan alıştım galiba eskisi kadar rahatsız olmuyorum.:)
Ayna işini ben de sanırım yeniden ilk başta taktığım TVS aynalarına geçerek çözeceğim. Bir süredir orjinallerle devam ediyorum ama bir sıkıntı var, tam randımanlı değiller, bir şekilde aradığımı vermiyorlar, Ns150'de de vermiyorlardı. Tvs aynaları hem daha yüksek hem daha dışa doğru olduğu için işini iyi yapıyor. Ön cam da takınca uzunluğu da tolere olur. Sanırım ben NS150'de kullandığım ve Dominar'da da 1 hafta kullanıp gidon yükseltme ile orjinalleri deneyeyim diye çıkarttığım tvs apache aynalarımı takacağım en kısa zamanda. Bu arada bajaj discover aynaları takanlar da var, onlar da tvs aynalarına benziyor hatta tipi daha iyi gibi. Ben de eskiden tvs aynası olduğu için tekrar para vermemek adına onları takacağım yeniden. Olmasaydı discover aynalarını takardım sanırım. Bu arada YBR125 aynaları da güzel iş gören aynalardır onlar da düşünülebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Evet o linkteki ürünü uyguladım. Sıfırlamadı, zaten bir süngerle sıfırlanamazdı neticede ama epeyce rahatlattı, belli bir devire kadar işini yapıyor. Hatta ben aynı ürünü gidon yükseltme ile gidon arasına da yapıştırdım, gidonda da biraz rahatlama olsun diye, çokça fark hissettirmedi ama ben titreşime ufaktan alıştım galiba eskisi kadar rahatsız olmuyorum.:)
Ayna işini ben de sanırım yeniden ilk başta taktığım TVS aynalarına geçerek çözeceğim. Bir süredir orjinallerle devam ediyorum ama bir sıkıntı var, tam randımanlı değiller, bir şekilde aradığımı vermiyorlar, Ns150'de de vermiyorlardı. Tvs aynaları hem daha yüksek hem daha dışa doğru olduğu için işini iyi yapıyor. Ön cam da takınca uzunluğu da tolere olur. Sanırım ben NS150'de kullandığım ve Dominar'da da 1 hafta kullanıp gidon yükseltme ile orjinalleri deneyeyim diye çıkarttığım tvs apache aynalarımı takacağım en kısa zamanda. Bu arada bajaj discover aynaları takanlar da var, onlar da tvs aynalarına benziyor hatta tipi daha iyi gibi. Ben de eskiden tvs aynası olduğu için tekrar para vermemek adına onları takacağım yeniden. Olmasaydı discover aynalarını takardım sanırım. Bu arada YBR125 aynaları da güzel iş gören aynalardır onlar da düşünülebilir.

apache den bahsediyorsun aynaları çok iyiydi hocam ben çok memnundum motor dominardan fazla titriyordu ama ben 135 gördüm motorda ona rağmen arkadamdaki aracı çok net görüyordum sallanma filan yoktu böyle dominar daha az titriyor ama bu aynalar ne iş anlamadım
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Dişli ile aynalar düzeliyor. Lakin ben orjinale dönebilirim. Orjinalde çok güzel yanlıyordu :queen:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
apache den bahsediyorsun aynaları çok iyiydi hocam ben çok memnundum motor dominardan fazla titriyordu ama ben 135 gördüm motorda ona rağmen arkadamdaki aracı çok net görüyordum sallanma filan yoktu böyle dominar daha az titriyor ama bu aynalar ne iş anlamadım

Şimdi bu ayna titremesindeki mevzu motorun gücü ve torku, benim NS150 de titriyordu ama dominarın yarısı kadar filan ve aynada en ufak titreme yoktu ama dominarın yarısından bile azdı gücü aynayı titretemiyordu o yüzden sanırım :). Dominardaki güç genel olarak devri yükselttikçe hemen hemen her yanını titretiyor farklı düzeylerde, dişli de büyük olunca o torku nasıl hissediyorsan titreşimi de aynalar dahil hissediyorsun. Bunun daha beterini Hyosung gv250 aquila 'da yaşardım 100km üstüne çıktıkça aynalardan arkayı görmek hele geceleri imkansız olurdu, arkada sadece ışıkla boyama cümbüşü olurdu. Bunda en azından 110km'ye kadar orjinal haliyle bile arkası gece dahil kıpraşsa da seçiliyor. Tabii hiç kıpraşmasa güzel olurdu, onu da dişli ile çözecez sanırım. Yani tvs titrer ama gücü az olduğu için gödona o derece yansıtmıyordur aynı Ns150 gibi. Bunda 35hp ve 35nm var ve tek silindirle veriyor bunları, balansörü de yetersiz anladığım, netice bu titreşim.
Bu motoru satanlar bence genellikle bundan satıyorlardır ya da satacaklardır. Bunu tolere edebilen zaten sürmeye devam eder çünkü sürüşü keyifli, donanımı yüksek bir alet. Ben şaka maka alışmaya başladım bu haline. Demek 42 dişli yapsam iş bitecek, iyice rahatlayacam demeye başladım iyiden iyiye.:) Gazı açtığında verdiği o cevap yok mu, o gaz tepkisi titreşimi unutturabilecek şey sanırım dominar da.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Cloud hocam ön seleyi sökmek için arkadaki seleyi kaldırıp ordaki iki somunu sökmek gerekiyor anladığım kadarıyla. Bu yeterli mi yoksa başka vidalar da mı var?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,534
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yahu yarın Uçmakdere yapacak Dominarcı yok mu hiç? Biliyorum yetişemem Dominar'a ama bari kuyruğu seyredelim otobanda :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst