Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Ben naked görünümünü bozmamaya kararlıydım fakat olmuyor. Bakalım ne yapacağım. 5200km ye geldi zaten. 40t arka dişli rüzgarı önden yiyince baya bir performans kaybı yaşattı. Orjinaline dönebilirim belki. Titreye tireye gideriz o vakit :)

hacı güzel bi sırt çantası al sırf o yüzden çanta takıcaksan bende var bi tane baya bişey alıyor çantaya öğrenci gibi takıyorum çantayı :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
O da aklımda vardı da çantanın bir askısı koparsa sıkıntı. Bilmiyorum işte kararsızım. Ön camını da taktım ama çıkarasım var. Çanta bilhassa kışın lazım oluyor. Yağmurluk bot çizme falan için. Malum İstanbul’da yağmur yağınca E5’i sel basıyor.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Ben naked görünümünü bozmamaya kararlıydım fakat olmuyor. Bakalım ne yapacağım. 5200km ye geldi zaten. 40t arka dişli rüzgarı önden yiyince baya bir performans kaybı yaşattı. Orjinaline dönebilirim belki. Titreye tireye gideriz o vakit :)

Valla ben 52 lt'ilk çanta aldım o yüzden. Kask, yazlık ve kışlık eldiven, lastik tamir kiti, yağmurluk alt-üst, dizlik, bandana, disk kilidi, neopren boyunluk, kamera falan hepsi çantada :)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
az önce yaklaşık 150km kadar kulladım led far çok iyi otoyolda güzel aydınlatıyor lakin arkama bir araç geldi sanırım ondada led far vardı 120km ile gidiyorum arabanın led farı bir vuruyor benim aynaya benim ayna zaten sallanıyor arabanın şeridini çözemedim benim şeridimdemi sağ şeriddemi anlayamadım bi türlü.

gece sürüşünde bu aynaların sallanması beni baya rahatsız edicek anlaşılan gündüz sorun olmasada
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Bugün dört yeni arkadaşımızın katılımı ile Türkiye’deki DOMİNAR 400 sayısı 597 oldu.

Yarın 600 ncü kullanıcımızı bekliyoruz.

DOMİNAR 400 geri bildirimlerde memnuniyet seviyesi en yüksek modelimiz olma özeliğini koruyor.

Teşekkür ediyoruz.

lZBG5g.png

dB4dAn.png
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Valla motor çok güzel, diyecek söz yok da keşke biraz daha sportif renklerle gelseydi.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Ekrem beyciğim.Arıyorsunuz vakit ayırıp geri bildirim yapıyoruz.Nezaket gereğide olsa bahsettiğimiz geri bildirimlerin ne aşamada olduğu hakkındada geri dönüş bekliyoruz.Aksi halde birdaha feedback yok.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Bugün akşam üstü saat 18:00 gibi servise gittim ara bakıma.Aslında yağ değişmicemde bağzen yüksek devirde sürüyorum o neden ile erken değişmek istedim.Ayrıca 80-90 arası giderken gazı bıraktığımda oooouuuuuuuuu diye ses çıkartıyor.Çok dikkatli dinledim ama nerden geldiğini bilemedim.
Yine motül 7100 aldık liquimolly istediğim yağ numarasını bulamadığım için.Yağ filitresi 30 tl dedi bayii.Naptın dedim.Araba filitresi bu para değil.Tekrar baktı 25 olsun dedi.İstersen değişmeye gerek yok dedi.Gerek yok elbette dedim ama işte pinpiriklilik.

Servise geldim durumu anlattım.O sesin zincirden geldiğini söyledi.Yağı filitreleri değiştik.Zinciri ayarladık.Blok vidalarınada bak dedim oynak karı gibi bu.Baktı hakkatende vidalar gevşemiş onları beraber karşılıklı sıktık.Sol koruma demiri üst vidası düşmüş titreşimden onuda değiştirelim dedim.Koruma demiri vidası titreşimden düşmemiş meğerse kırılmış.Mümkün değil dedim.Düşmedim çarpmadım.Hatta koruma demirinde kılcal çizik dahi yok.Titreşimden kırılmış olabilirmi dedim.Usta mümkün değil dedi.Gitmişken sübap ayarını ne zaman yaparız dedim.Ona ihtiyaç olursa yaparız dedi.Yaklaşık 20 bin kilometre sonra.O zamana kim öle kala.Sormadan edemedim.Bunun vitesleri çok sert dedim.Pulsarında sertti ama bu onunkindende sert dedim.Bunlar böyle dedi usta yapacak birşey yok.İNŞALLAH ilerde köpek dişlere ve hilallere zarar vermez.

Servisde işim bitti aldım motoru yola düştüm.Toplamda işimiz 30dakika kadar sürdü.Viteslerde bir değişiklik yok kaçırt kuçurt geçiyor.80-90 arası ooouuuu sesi gitmişti.2. servis mecburi yaş değişimine kadar yağ değişmem artık.

Birde unutmadan ilave edeyim.Yağ tapasını açtık yağ akarken yağın kalınlığına elim ile baktım.1300 km yapmış motül 7100 inceldiğini farkettim.Genelde yağ inceliğini hep merak eder bakarım.Pulsarıma devamlı liqoumolly yağ koyardım.Motül kadar incelmezdi.İNŞALLAH bu motülün kalitesi şehir efsanesi değildir.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Bugün akşam üstü saat 18:00 gibi servise gittim ara bakıma.Aslında yağ değişmicemde bağzen yüksek devirde sürüyorum o neden ile erken değişmek istedim.Ayrıca 80-90 arası giderken gazı bıraktığımda oooouuuuuuuuu diye ses çıkartıyor.Çok dikkatli dinledim ama nerden geldiğini bilemedim.
Yine motül 7100 aldık liquimolly istediğim yağ numarasını bulamadığım için.Yağ filitresi 30 tl dedi bayii.Naptın dedim.Araba filitresi bu para değil.Tekrar baktı 25 olsun dedi.İstersen değişmeye gerek yok dedi.Gerek yok elbette dedim ama işte pinpiriklilik.

Servise geldim durumu anlattım.O sesin zincirden geldiğini söyledi.Yağı filitreleri değiştik.Zinciri ayarladık.Blok vidalarınada bak dedim oynak karı gibi bu.Baktı hakkatende vidalar gevşemiş onları beraber karşılıklı sıktık.Sol koruma demiri üst vidası düşmüş titreşimden onuda değiştirelim dedim.Koruma demiri vidası titreşimden düşmemiş meğerse kırılmış.Mümkün değil dedim.Düşmedim çarpmadım.Hatta koruma demirinde kılcal çizik dahi yok.Titreşimden kırılmış olabilirmi dedim.Usta mümkün değil dedi.Gitmişken sübap ayarını ne zaman yaparız dedim.Ona ihtiyaç olursa yaparız dedi.Yaklaşık 20 bin kilometre sonra.O zamana kim öle kala.Sormadan edemedim.Bunun vitesleri çok sert dedim.Pulsarında sertti ama bu onunkindende sert dedim.Bunlar böyle dedi usta yapacak birşey yok.İNŞALLAH ilerde köpek dişlere ve hilallere zarar vermez.

Servisde işim bitti aldım motoru yola düştüm.Toplamda işimiz 30dakika kadar sürdü.Viteslerde bir değişiklik yok kaçırt kuçurt geçiyor.80-90 arası ooouuuu sesi gitmişti.2. servis mecburi yaş değişimine kadar yağ değişmem artık.

Birde unutmadan ilave edeyim.Yağ tapasını açtık yağ akarken yağın kalınlığına elim ile baktım.1300 km yapmış motül 7100 inceldiğini farkettim.Genelde yağ inceliğini hep merak eder bakarım.Pulsarıma devamlı liqoumolly yağ koyardım.Motül kadar incelmezdi.İNŞALLAH bu motülün kalitesi şehir efsanesi değildir.

ben castrol koydurdum hangisi daha iyi olur acaba
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bugün akşam üstü saat 18:00 gibi servise gittim ara bakıma.Aslında yağ değişmicemde bağzen yüksek devirde sürüyorum o neden ile erken değişmek istedim.Ayrıca 80-90 arası giderken gazı bıraktığımda oooouuuuuuuuu diye ses çıkartıyor.Çok dikkatli dinledim ama nerden geldiğini bilemedim.
Yine motül 7100 aldık liquimolly istediğim yağ numarasını bulamadığım için.Yağ filitresi 30 tl dedi bayii.Naptın dedim.Araba filitresi bu para değil.Tekrar baktı 25 olsun dedi.İstersen değişmeye gerek yok dedi.Gerek yok elbette dedim ama işte pinpiriklilik.

Servise geldim durumu anlattım.O sesin zincirden geldiğini söyledi.Yağı filitreleri değiştik.Zinciri ayarladık.Blok vidalarınada bak dedim oynak karı gibi bu.Baktı hakkatende vidalar gevşemiş onları beraber karşılıklı sıktık.Sol koruma demiri üst vidası düşmüş titreşimden onuda değiştirelim dedim.Koruma demiri vidası titreşimden düşmemiş meğerse kırılmış.Mümkün değil dedim.Düşmedim çarpmadım.Hatta koruma demirinde kılcal çizik dahi yok.Titreşimden kırılmış olabilirmi dedim.Usta mümkün değil dedi.Gitmişken sübap ayarını ne zaman yaparız dedim.Ona ihtiyaç olursa yaparız dedi.Yaklaşık 20 bin kilometre sonra.O zamana kim öle kala.Sormadan edemedim.Bunun vitesleri çok sert dedim.Pulsarında sertti ama bu onunkindende sert dedim.Bunlar böyle dedi usta yapacak birşey yok.İNŞALLAH ilerde köpek dişlere ve hilallere zarar vermez.

Servisde işim bitti aldım motoru yola düştüm.Toplamda işimiz 30dakika kadar sürdü.Viteslerde bir değişiklik yok kaçırt kuçurt geçiyor.80-90 arası ooouuuu sesi gitmişti.2. servis mecburi yaş değişimine kadar yağ değişmem artık.

Birde unutmadan ilave edeyim.Yağ tapasını açtık yağ akarken yağın kalınlığına elim ile baktım.1300 km yapmış motül 7100 inceldiğini farkettim.Genelde yağ inceliğini hep merak eder bakarım.Pulsarıma devamlı liqoumolly yağ koyardım.Motül kadar incelmezdi.İNŞALLAH bu motülün kalitesi şehir efsanesi değildir.

Motül yağı ilk defa 14 pulsarda denemiştim evet vites geçişleri pamuk gibiydi bazen vites geçtimi diye tekrar vites atardım meğerse geçmişti ve motor ısındıktan sonra sesli çalışırdı bu yüzden en kısa zamanda tekrar Castrol koydurdum, 16 model pulsarda yine motul koydurdum bu sefer o pamuk gibi geçişler yoktu yine en kısa zamanda değiştim, en son dominarda deneme gafletine düştüm neyseki ücretsiz bakımda onu da Castrol ile değiştirdim bir daha da motul ne denerim nede koydururum, CC yükseldikçe vites geçişleri biraz daha kemikleşir örnek mt07, xj6, cf400nk. Şimli olduğu için subap ayarı daha basit ve erken ayar isteyen bir durum değil.
 
Katılım
12 Mar 2017
Mesajlar
16
Sanırım şimli subablara ayar gerektirmez belki ben yanlış biliyor.olabilirm. şimler kullanima bagli olarak 50-100 bin km arası gidebilir internetten arastirabilirsiniz
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
Debriyaj da sorun yaşıyorum, sürekli olmamakla birlikte vites atınca pedal takılı kalıyor, her zaman yapmıyor! motor 4400km oldu, debriyaj sıkarken sanki kaçırma var, bir daha ki bakıma oktay usta gitsem iyi olacak
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bakımın gelmeden de gidebilirsin. Önemli bişey var ise zaten Oktay usta bugün git bakımla gel demez.

4,15lt/100’ün altına inemiyorum. Alette gittikçe gazı alasın geliyor :(
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Bakımın gelmeden de gidebilirsin. Önemli bişey var ise zaten Oktay usta bugün git bakımla gel demez.

4,15lt/100’ün altına inemiyorum. Alette gittikçe gazı alasın geliyor :(

Bence az yakmıyo motor hesaplamadım ama eski motoruma göre ciddi fark var çıkıyım biraz turluyım diyorum full depo yarıya iniyor eski motorumla bir hafta gezerdim ben umarım rodajdan dolayı sizlerden fazla yakıyorumdur şuan 1300 km deyim
 
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
99
Motosikleti
Honda CB750 Hornet
Bugün dört yeni arkadaşımızın katılımı ile Türkiye’deki DOMİNAR 400 sayısı 597 oldu.

Yarın 600 ncü kullanıcımızı bekliyoruz.

DOMİNAR 400 geri bildirimlerde memnuniyet seviyesi en yüksek modelimiz olma özeliğini koruyor.

Teşekkür ediyoruz.

https://i.hizliresim.com/lZBG5g.png
https://i.hizliresim.com/dB4dAn.png

NS160 ile 10000 km'yi tamamlayım ben de Dominar'a geçeceğim inşallah :) Benim ortak 2 hafta önce aldı. Rodajda olmasına rağmen çok çok çok memnun. Ben alana kadar NS160 mavisinden gelir diye ümit ediyorum :thumleft:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bence az yakmıyo motor hesaplamadım ama eski motoruma göre ciddi fark var çıkıyım biraz turluyım diyorum full depo yarıya iniyor eski motorumla bir hafta gezerdim ben umarım rodajdan dolayı sizlerden fazla yakıyorumdur şuan 1300 km deyim

Doğal senin eski motora göre 2 katı yakması. Bende gazlamayayım diyorum ama 150/160 ile gidiyorum yol boşalınca çünkü araçlar süvari gibi geliyorlar peşimden.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

NS160 ile 10000 km'yi tamamlayım ben de Dominar'a geçeceğim inşallah :) Benim ortak 2 hafta önce aldı. Rodajda olmasına rağmen çok çok çok memnun. Ben alana kadar NS160 mavisinden gelir diye ümit ediyorum :thumleft:

Gelmez ama sen boyayabilirsin. Yada direk Oktay Motor ile konuş. Bir kırmızı bir mavi efsane renge boyattırdılar. Direk öyle ruhsat alıyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst