Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Üstadım şimdi işteyim. Yarın kalan kısma da yapacağım, o zaman seleyi söküp foto çeker atarım olur mu?
Bekleyemem dersen yaptığımı tam olarak anlatayım:
Seleyi söktüm. Sele altındaki şasi borularına ve selenin oturduğu yerlere bu bahsettiğim malzemeyi yapıştırdım. Boruları tam olarak dönebilen yerlerde tam olarak sardım. düz alanlara da küçük parçalar kesip yapıştırdım. Sıfırlamıyor ama epeyce rahatlatıyor.
Yarın fotoları eklerim.

------------------

Bu arada Angrypower, 2.viteste 80, 3.vitete 100km civarında hızları görmek 400cc bir motor için bana çok doğru gelmedi. Kısa süreli yaptığınızı düşünüyorum. Bu sebeple ben 42 ile işimi halledeceğim. 45'ten 40'a düşmek bana biraz fazla geliyor mantıken, bu konuda YasinC arkadaşa katılıyorum. Tabii servis buna onay vermiş, garanti de veriyor anladığım kadar o zaman gerisi tercihe kalıyor. Bakalım deneyip göreceğiz artık ilerde.

Beklerim hocam,acelem yok. Tam olarak nasıl bir şey göreyim de ona göre de bir uygulama ben yaparım.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Bugünden bir video paylaşayım. Akşam üzeri Antalya'da sıkıcı bir trafik olabiliyor. özellikle tedaş kavşağı fena.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Benim aparat da bir üstte arkadaşın paylaştığı göğüs bandından onu kastediyorsun. Yok kamera açısını kastediyorsan kamerayı öncelikle şu dönebilen aparata monte edip sonra onu diğeri ile takıyorum. Yani iki tane ara aparat var aslında.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:22 ----------

Sabah unutmazsam resmini çeker atarım buraya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:23 ----------

Buyur hocam foto bu şekilde kamera bağlantı aperatı için.

 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Dominar gözümde rüştünü ispatladı. Uçmakderedeyim. Gelirken gps beni öyle bir yoldan getirdiki Cross motorlar için. Dönerken asfaltı bulabilecek miyim acaba?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Buldum buldum. Lakin 40t arka dişli rüzgarlı havalarda cırt. Oynamamak yada 42’den aşağı düşmemek lazımmış. İstanbul içi için ideal ama 40 dişli
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dün iş yerinde arkadaşla birlikte zincir dişli ve çanta demiri montajı yaptık, pulsar zincir dişli ve yan çanta demiri montajı yapıldı, 16200km deki kendi motoruma sadece zincir değişimi yaptık biraz uğraştırdı ama değdi malum orta sehpa yok ama benim icadım vardı.

Bitmiş hali.
33397490_10213466005858244_7514745338251444224_n.jpg


33575126_10213466007138276_3008650914702557184_n.jpg


33594201_10213466009018323_291627613678469120_n.jpg


Yeni zincirin montaj hali, kilit pimini doğru taktığımıza inanıyoruz bu konu hakkında görsel ve videolardan yardım ve yataklık aldık mecburen.

33749739_10213466871759891_2448475196621848576_n.jpg


Eski zincirin çıkarılıp poşetine koyulmuş hali.

33713234_10213466009658339_7471839645756555264_n.jpg
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Yoğun iş temposundan dolayı binmeye vakit bulamadığım

500 km’deki dominarım satılıktır.Yer Manisa.Mesajla ulaşabilirsiniz.

Bilgilerinize
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yahu Kdiner'in fotoğraflarına baktımda. Pulsar, Dominar'dan daha yakışıklı duruyor. Nedense Pulsar'ların şekli şemali daha çok hoşuma gidiyor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Arka çanta takasım geliyor makineye. Sonra vazgeçiyorum ama bu çanta işine hayır diyemeyeceğim gibi.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Gazını ona göre aç zaten. Benim çanta olayına bakınma sebebim yağmurluk, yedek ayakkabı vs koymak için. Sıkıntı oluyor diğer türlü. Ben nedense bu motora çok para harcadım die de sinirlenmiyor değilim. Bakalım hayırlısı artık.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Gazını ona göre aç zaten. Benim çanta olayına bakınma sebebim yağmurluk, yedek ayakkabı vs koymak için. Sıkıntı oluyor diğer türlü. Ben nedense bu motora çok para harcadım die de sinirlenmiyor değilim. Bakalım hayırlısı artık.

Sen böyle düşünüyorsan ben fulledim köprüden atayım motoru, bir kanatları eksik.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben naked görünümünü bozmamaya kararlıydım fakat olmuyor. Bakalım ne yapacağım. 5200km ye geldi zaten. 40t arka dişli rüzgarı önden yiyince baya bir performans kaybı yaşattı. Orjinaline dönebilirim belki. Titreye tireye gideriz o vakit :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst