Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Pulsar kullnırken gidona çok şey yapmıştım titreşimi azaltması için.Pisikolojik olarak biraz azaldığını hissediyorsun ama tatbikte değişen birşey olmadığını anlıyorsun.

Benim selede ve depoda zırıltı yok.Belki var ama bana yok gibi geliyor.Hiç titrşimsiz motora binmediğimden.Açıkcası bilemiyorum.

Normalde şimdiye 5 bin km çıkarmış olmam lazımdı.İlk aldığım günki şevk yok.Oksfordun brandasını aldım örttüm üstüne.Sürmekde istemiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

Bugün sabah binelim bari dedim şu melete.94km yol yaptım.bunun 20km şehir içi trafiği.3 veya 4 kere 120 lere salındım anlık olarak.Haricinde 80-90km hızlarda.Tüketimim 2.54 litre benzin.Türk parası ile 16-tl.
 
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
71
Öncelikle yeni dominar sahiplerine hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Son 2 haftadır sıkıntılı bir durumla karşı karşıyayım ve sizlere de danışmak istedim.Masabaşı işte çalışıyorum ve boynumda düzleşme olmuş,çok ileri derece olmamasına rağmen sürekli olan bir boyun ağrım var. Dominarı da daha yeni almış ve tadına doyamamışken böyle bir şeyle karşılaşmak gerçekten çok canımı sıktı. Acaba bunu yaşayan ya da tanıdığı olan birileri var mı ? Motosiklet sürmemin buna zararı var mı bilmiyorum,danıştığım birkaç doktorda motor mevzusuna biraz uzak.Merak ettiğim şey bunu yaşayan bir motorcu arkadaşımız var mı bir zararını gördü mü ? Yoksa dominarı satmak ve belki motosiklet sürmeyi bırakmak zorunda kalabilirim.. Öyle bir durumda ne yaparım gerçekten bilmiyorum..
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Pulsar kullnırken gidona çok şey yapmıştım titreşimi azaltması için.Pisikolojik olarak biraz azaldığını hissediyorsun ama tatbikte değişen birşey olmadığını anlıyorsun.

Benim selede ve depoda zırıltı yok.Belki var ama bana yok gibi geliyor.Hiç titrşimsiz motora binmediğimden.Açıkcası bilemiyorum.

Normalde şimdiye 5 bin km çıkarmış olmam lazımdı.İlk aldığım günki şevk yok.Oksfordun brandasını aldım örttüm üstüne.Sürmekde istemiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

Bugün sabah binelim bari dedim şu melete.94km yol yaptım.bunun 20km şehir içi trafiği.3 veya 4 kere 120 lere salındım anlık olarak.Haricinde 80-90km hızlarda.Tüketimim 2.54 litre benzin.Türk parası ile 16-tl.

az yakmışsınız hocam 3.5 lardan bahsediyorlardı basınca 4 diyor angrypower:)
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Dün iş sonu eve gitmeden önce


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------

Bu arada gidon yükseltme şu titreşim mevzusunu ciddi hissedilmesini önlüyor sanırım çünkü Facebook'da bu şekilde yazanlar var, bilginize.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bana sorulmadı soru ama ben memnunum. Tüm vücuduma çarpacağına, sadece kafama çarpıyor rüzgar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bana sorulmadı soru ama ben memnunum. Tüm vücuduma çarpacağına, sadece kafama çarpıyor rüzgar.

Ayıpsın Angrypower sana da sordum farzet :) Bizim Sym Facebook grubunda bir arkadaş Pulsar As 150 camı takmış Wolf'e ve memnunmuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2016
Mesajlar
111
Bajajların klasik yağa su karıştırma keçe problemi bu motorda var mı Yaşayan oldumu almayı düşünüyorum fakat daha önce kullandığım iki bajaj motordada bu sorunu yaşadım yaşayanlarıda biliyorum ama dominarda bu olayı yaşayan oldumu olmuşsa hiç bulaşmayacağım bu arada bu soruyu bajaj kullanıcısı olarak soruyorum dominara niyetlendim ama iyi araştırmadan gitmek istemiyorum alternatifi ktm duke 250 abs
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
hastaneden motoru alçılı şekilde geri getirdim aklımdan çıkmıycak debriyajı bi kere çektim tam serbest bırakamıyorum bıraksam baş parmak gidona takıyor geri debriyaja uzanamıyorum dedim 10dk yarım debriyaj gidiyim yapıcak bişey yok :)
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Valla hocam arkadaşın da dediği gibi kafaya çarpıyor rüzgar. Onun dışında memnunum. Pulsar kullanırken bu kadar kafaya gelmiyordu rüzgar ama. Sanırım açı ile alakalı gibi.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
hastaneden motoru alçılı şekilde geri getirdim aklımdan çıkmıycak debriyajı bi kere çektim tam serbest bırakamıyorum bıraksam baş parmak gidona takıyor geri debriyaja uzanamıyorum dedim 10dk yarım debriyaj gidiyim yapıcak bişey yok :)

ALLAH şifa versin biran önce iyileşirsin inşallah.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ben gidon yükseltmenin pek bir etkisi olduğunu sanmıyorum titreşime, bende de var hatta geçen gün söküp gidonla arasına yalıtım malzemesi de koydum yeniden vidaladım ufak çaplı bir iyileşme var gibi ama devir ve hız arttıkça var titreşim gidonda. 90 - 100'ü geçmeden sürdüm bugün işe gelirken rahatsız edici değil o hızlarda. Yani şu anda ilk yakındığım kadar değil benim gidondaki titreşim hissiyatı. Benim sele altına yaptığım uygulama seledeki vibrasyonu azalttı. Hatta peglerin altına da yapıştırdım, psikolojik mi bilmem ama onlarda da hafif bir azalma var gibi.

Ön uzun cam kışa girmeden ben de takacağım, bu sabah hava rüzgarlı ve biraz serindi, hem üşüdüm hem de rüzgar etkiliyor, geriye doğru ittiriyor. Ön camı takınca genelde kafaya vuruyor şikayetleri olur, ben ön camın üstüne bir de rüzgar deflektörü takacağım aldığımda, bu deflektörler ayarlı oluyor ve rüzgarı kafadan yukarı doğru yönlendirebilir, bilginiz olsun. Ön camsız naked'lar özellikle rüzgarlı ve soğuk havada adamı fena çarpıyor, ben bu sabah üşüyünce, yolda kenara çekip yazlık montun üstüne yelek geçirdim.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Valla hocam arkadaşın da dediği gibi kafaya çarpıyor rüzgar. Onun dışında memnunum. Pulsar kullanırken bu kadar kafaya gelmiyordu rüzgar ama. Sanırım açı ile alakalı gibi.

Pulsarın gidon yükseltmesini takanı gördüm Dominar’a. Güzel de duruyordu. Hatta mt-07’ye takanı gördüm. Onda da güzel duruyordu. Yalnız yapacak adam gerek. Benim gibi üşengeç iseniz daha kafada çok patlar o rüzgar :queen:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arkadaşlar malum bizim Sym Wolf forumu azıcık ölü, kendim yazıyorum kendim cevaplıyorum :) Haftaiçi virajda yaptığım mallıktan ötürü sol kolum gidon hizasına kalkmıyor diye bu güzel havalarda 5 gündür motora elimi süremiyorum. Dışarıda paketçi arkadaşların bile motor sesini duyduğumda camdan dışarı bakar hale geldim. Yarın her riski alarak süreceğim, bıktım evde otur otur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst