- Katılım
- 18 May 2016
- Mesajlar
- 1,295
Pulsar kullnırken gidona çok şey yapmıştım titreşimi azaltması için.Pisikolojik olarak biraz azaldığını hissediyorsun ama tatbikte değişen birşey olmadığını anlıyorsun.
Benim selede ve depoda zırıltı yok.Belki var ama bana yok gibi geliyor.Hiç titrşimsiz motora binmediğimden.Açıkcası bilemiyorum.
Normalde şimdiye 5 bin km çıkarmış olmam lazımdı.İlk aldığım günki şevk yok.Oksfordun brandasını aldım örttüm üstüne.Sürmekde istemiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
Bugün sabah binelim bari dedim şu melete.94km yol yaptım.bunun 20km şehir içi trafiği.3 veya 4 kere 120 lere salındım anlık olarak.Haricinde 80-90km hızlarda.Tüketimim 2.54 litre benzin.Türk parası ile 16-tl.
Benim selede ve depoda zırıltı yok.Belki var ama bana yok gibi geliyor.Hiç titrşimsiz motora binmediğimden.Açıkcası bilemiyorum.
Normalde şimdiye 5 bin km çıkarmış olmam lazımdı.İlk aldığım günki şevk yok.Oksfordun brandasını aldım örttüm üstüne.Sürmekde istemiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
Bugün sabah binelim bari dedim şu melete.94km yol yaptım.bunun 20km şehir içi trafiği.3 veya 4 kere 120 lere salındım anlık olarak.Haricinde 80-90km hızlarda.Tüketimim 2.54 litre benzin.Türk parası ile 16-tl.
