Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2016
Mesajlar
138
Ben uzun süredir girmiyordum da piyasadan da haberim yoktu dominar tutmadı mi sıfır fiyatları motosikletler okadar zam yemesine rağmen hala 20 bin altında kalmış yoksa satış politikası mi
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Ben uzun süredir girmiyordum da piyasadan da haberim yoktu dominar tutmadı mi sıfır fiyatları motosikletler okadar zam yemesine rağmen hala 20 bin altında kalmış yoksa satış politikası mi

Epey stock vardı sanırım bayilerin elinde ve ilk başta çok geliyordu fiyat ama asıl fiyatlar yavaş yavaş gelmeye başlayınca anladı millet aslında uygun olduğunu. Motor satılıyor daha da satılacak ama millette para yok kardeşim. Bende almayı düşünüyorum ve 12 taksit olarak ama az para da değil.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kemal o çantaların kıymetini uzun yol yapanlar iyi biliyor. En güzel günlerde kullan kardeşim. Sol çantadan sağ çantaya dıştan dışa kaç cm. Rx3i evo da
yaklaşık 80 cm . Ölçer ve yazarsan seviniriz. Saygılarla.

Aynen öyle tşk ederim, 92cm ölçtüm 1 2cm altı üstü oynama olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bu akşam Beylikdüzü’ne giderken TEM çıkışı Esenyurt yönüne giden çantalı Dominar gördüm. Bu arkadaş da diğer Pulsarlar gibi yanımdan gazlayıp bekleyip gene gazladı. Ah rodaj bir bitmedin gittin :pr:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bu akşam Beylikdüzü’ne giderken TEM çıkışı Esenyurt yönüne giden çantalı Dominar gördüm. Bu arkadaş da diğer Pulsarlar gibi yanımdan gazlayıp bekleyip gene gazladı. Ah rodaj bir bitmedin gittin :pr:

İstanbul da hava güzel hafta sonu bol bol rodajı bitirirsin.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
341km de motor. Aslında Pulsar ile gidemediğim Uçmakdere'ye bununla gideyim diyorum ama devir sabit kalıyor uzun yolda. Çare bulamıyorum dalgalandırmak için :)

Bide Pulsar'a alıştım bu motorda yamuk oturuyorum kanımca sağa çekiyor motor :queen: Aslında uzun yola çıkıp oturuşumu kontrol etmem de gerekiyor :santa:
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Pazartesi benim yavru. Noter işlemi kaldı sadece. Dayanamadım aldım bende 12 taksitle.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Bende bugün 577km de servise soktum. 680km lerde galiba eve geldim. Baya bir gezdim. Dönerken de aptal gibi bir kamyona yanaştım ada'da, arabacı bir lale araya girmeyeyim die yolumu kapattı. Sonuç koluma çarptı kasası. Ucunden sıyırdı. Güzel acıyor. Kıssadan hisse benim gibi dalgınlığa gelmeyin.

Rodaj dönemi çok sıkıntılı, şu 2000km'yi devireyim. Dipleyeceğim gazını motor açılsın die.

Lastiklerine de güvenmeyin. Kurudan ıslağa geçince 1teker kalınlığı kadar da olsa suyu görünce hemen dansa davet alıyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

Ha bu arada ben motora Gp kompozit'in gidon yükseltmesini, elcik korumasını ve Pulsar çamur sıyırıcısını taktım. Çamur sıyırıcı hoş durmuyor ama kanımca işe yarıyordur die kendimi avutmak istiyorum :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Pazartesi benim yavru. Noter işlemi kaldı sadece. Dayanamadım aldım bende 12 taksitle.
[url]https://i.hizliresim.com/z0kolg.png[/url]

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin, sonunda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

Pazartesi benim yavru. Noter işlemi kaldı sadece. Dayanamadım aldım bende 12 taksitle.
[url]https://i.hizliresim.com/z0kolg.png[/url]

Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Bende bugün 577km de servise soktum. 680km lerde galiba eve geldim. Baya bir gezdim. Dönerken de aptal gibi bir kamyona yanaştım ada'da, arabacı bir lale araya girmeyeyim die yolumu kapattı. Sonuç koluma çarptı kasası. Ucunden sıyırdı. Güzel acıyor. Kıssadan hisse benim gibi dalgınlığa gelmeyin.

Rodaj dönemi çok sıkıntılı, şu 2000km'yi devireyim. Dipleyeceğim gazını motor açılsın die.

Lastiklerine de güvenmeyin. Kurudan ıslağa geçince 1teker kalınlığı kadar da olsa suyu görünce hemen dansa davet alıyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

Ha bu arada ben motora Gp kompozit'in gidon yükseltmesini, elcik korumasını ve Pulsar çamur sıyırıcısını taktım. Çamur sıyırıcı hoş durmuyor ama kanımca işe yarıyordur die kendimi avutmak istiyorum :)

Çamur sıyırıcı hoş durmuyor ama kanımca işe yarıyordur die kendimi avutmak istiyorum
Alemsin.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
İyi temenniler için herkese teşekkür ederim.
Gidon yükseltme ne kadar ve kablolar sıkıntı yapabiliyor mu pulsar'daki gibi? Ön cam hangisi daha şık sizce? Çamur sıyırıcı olmadan çok çamur atıyor mu acaba? Lastik genel olarak iyi ama kurudan ıslağa geçişte biraz sıkıntılı galiba.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Gp kompozitin gidon yükselticisi var. Sorun olmuyor kabloları germe gibi. Sıyırıcı var ama bilemedim benim arkam gene çamur. Lastikler berbat, ıslaktan kuruya geçince buz etkisi yaratıyor. Benim gözlemim bu yönde. Sağa çekiyor sanki benim alet. Bilen birine kullandıracağım sonunda :farao:
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Pazartesi benim yavru. Noter işlemi kaldı sadece. Dayanamadım aldım bende 12 taksitle.
[url]https://i.hizliresim.com/z0kolg.png[/url]
Çok sevindim.ALLAH ödeme kolaylığıda versin İNŞALLAH.Hayırlı olsun.

Gidon yükseltme pulsardaki gibi kanlo sıkıntısı çıkarmıyor.Mümkünse muhammed beyden alın,memnun kalırsınız.Aliminyum gidonun altında çok hoş duruyor.

Tur camı kalyoncuda var ben aldım taktım.Önce sırıtırmı düşüncesi takanakadar aklımdan çıkmadı takıncada çok iyi etmişim dedim.Aparata gerek olmuyor.Orjinali söküp onu takıyorsun orjinal vida yerlerine.Takıncada orjinal gibi duruyor.

Tekerler akdenizde fena değil.Yinede temkinli olmak lazım.

Dişli değişimini tavsiye ederim.Motorun torku kuvvetli olduğu için etkilemiyor.Benim arkada 43 önde 16 dişli var.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Çok sevindim.ALLAH ödeme kolaylığıda versin İNŞALLAH.Hayırlı olsun.

Gidon yükseltme pulsardaki gibi kanlo sıkıntısı çıkarmıyor.Mümkünse muhammed beyden alın,memnun kalırsınız.Aliminyum gidonun altında çok hoş duruyor.

Tur camı kalyoncuda var ben aldım taktım.Önce sırıtırmı düşüncesi takanakadar aklımdan çıkmadı takıncada çok iyi etmişim dedim.Aparata gerek olmuyor.Orjinali söküp onu takıyorsun orjinal vida yerlerine.Takıncada orjinal gibi duruyor.

Tekerler akdenizde fena değil.Yinede temkinli olmak lazım.

Dişli değişimini tavsiye ederim.Motorun torku kuvvetli olduğu için etkilemiyor.Benim arkada 43 önde 16 dişli var.

Teşekkürler, Allah herkese kolaylık versin şu piyasa şartlarında. Ön camın öyle kolay takıldığını bilmiyordum. Bir bakayım fiyatına da ve şekline de ona göre karar veririm artık. Gidebilirsem yarın tayfun motora gidip şu takip sistemini taktırmayı düşünüyorum ki aklım kalmasın motoru bir yere bıraktığımda. Gidon yükseltme ve tur camı kaç para bu arada?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Gidon yükseltme burası için konuşuyorum 190tl, tur camı 100tl, arka çamur sıyırıcısı 120tl, elcik korumalar 170tl
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Teşekkürler, Allah herkese kolaylık versin şu piyasa şartlarında. Ön camın öyle kolay takıldığını bilmiyordum. Bir bakayım fiyatına da ve şekline de ona göre karar veririm artık. Gidebilirsem yarın tayfun motora gidip şu takip sistemini taktırmayı düşünüyorum ki aklım kalmasın motoru bir yere bıraktığımda. Gidon yükseltme ve tur camı kaç para bu arada?
Turcamı 100₺ giden yükseltme yanlış hatırlamıyorsa ya 60₺ yada 80₺.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

Arka amartisörü yumuşatmak istiyorum ama elimde anahtarı yok.Anahtarı olmadan amartisör ayar vidasını nasıl çevirebilirim.Bilen varsa çok iyi olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst